Powered by GetYourGuide



Home informacja Wizz Air podnosi opłatę za płatność przelewem!

Wizz Air podnosi opłatę za płatność przelewem!

Niespodziewanie Wizz Air podniósł opłatę za płatność przelewem za bilet. Prowizja wzrosła o ponad 100% – z 11 PLN na 23 PLN. Nie jest to chwilowy błąd, gdyż nowa cena pojawiła się już w cenniku na stronie przewoźnika: KLIK
Taka podWIZZka* nie jest dobrym ruchem, chyba że Wizz Air zaproponuje nowe, lepsze warunki wpłat pieniędzy na konto Wizz Plus (z niego kupujemy bilety bez prowizji).



* Takie sformułowanie padło na naszym czacie i ładnie pasuje do sytuacji :)

Tabelka cenowa Wizz Air:

Powered by GetYourGuide




Powered by GetYourGuide


mleko

Komentarz(13)

  1. Wolne żarty. Bez żadnej zapowiedzi taka zmiana. Niech od razu zawołają 100zł za przelew. Chyba utopiłem 8,5GBP w Wizzair Exclusive.

  2. @leemc dokładnie to samo pomyślałem!!! W jednej chwili myślisz że zaosczędziłeś i czekają Cię zniżki po czym dostajesz nie owijając kopa w d*pę! Skandal.

  3. Dobrze że nie kupiłem ich pseudo Exclusiv-mnie akurat przekonało to , że nie zawsze sam lecę a kupuję rodzinie-i tak bym nie mógł skorzystać-a z tą podwyższą to chamówa-w mojej ocenie nie opłaca się płacić przelewem-bo z kredytówki nie musisz mieć od razu kasy-z reguły od 52 do 56 dni kredytowania-chyba że jedynie wstrzymanie jak nie jesteś pewien ale teraz mogą także szybciej anulować niż kiedyś-prawie 5 dni. Ruch przed sezonem w mojej ocenie kiepski podwyżka rozumiem ale z 11 na 11 max 18 zł zwłaszcza że dolar i euro niskie. A i konkurencja nie śpi-wizz ostatnio w mojej ocenie pozostaje w tyle-zarówno w kwestii cen jak i siatki połaczeń.

  4. Strzał w kolano! Zakupiłem Exclusive, dodatkowo mam płacić 46zł na dzień dobry za RT? Czekam na dobra ofertę bo jak na razie to przesada… tworzy się kolejny RYR.

  5. leemc, shiv: jak jesteś prezesem z firmie i to Ty o wszystkim
    decydujesz, to możesz robić co chcesz ]:-)
    Jedyne co ew. (w firmie państwowej nie ma zastosowania)
    weryfikuje podjęte decyzje, to klienci, czyli zysk. W tym
    przypadku Panowie i Panie od księgowania przelewów
    będą mieli mniej pracy (więc 2/3 osób można zwolnić),
    może się okazać, że ludzie bilety dalej kupują (na dużej
    ich ilości od teraz są +3Eur do przodu na każdym), a na
    dodatek mają niższe koszty operacyjne :))

    MGM: strzał w kolano, to będzie wtedy jak przez rok nie
    polecisz ani razu. 46zł zamiast 26zł na osobie RT i co?
    Jak ktoś lubi latać do Aarhus czy w inne pola kukurydzy
    w taryfie za 4zł, to może i robi różnicę, dla lotów gdzie
    Xclub obniża cenę biletu one-way o 20-30-50zł, jedyne
    co fakt, że mniej się oszczędzi, ale i tak jest się na plus
    już po pierwszym wyjeździe. Są czasami loty
    (np. do BVA, BCN, MAD) gdzie na bilecie RT dzięki Xclub
    masz bilet tańszy o 90zł na osobie, lecisz w dwie masz:
    180- 45zł (koszt Xclub) – (2os.x 24zł) obecny dodatek
    do przelewu, czyli łącznie 180-93zł = 87zł do przodu,
    tylko na na jednym 2os. wyjeździe, no a wcześniej…
    zgadza się byłoby 135zł ;-) ale nikt nie mówił, że bilety
    będą taniały, a kto nadal tak myśli czas się obudzić.
    (polecam zobaczyć sobie notowania ropy i ile
    zostało do pobicia rekordu z lipca 2008 roku)

    W6 i FR chlubią się brakiem dopłat paliwowych
    (tych które doliczają sobie te ‘złe’ tradycyjne linie), cena
    ropy (która u nich stanowi prawie 50% wszystkich kosztów)
    idzie w górę, więc muszą gdzieś upychać dodatkowe opłaty,
    a to za przelew (W6), a to za bagaż latem (FR) czy może
    wkrótce (w Wizz) za odprawę on-line, która na razie jest
    jeszcze free of charge, ale wiecznie przecież nie będzie :D

    Rozwijamy się…… ;-)

  6. Tylko, że Ryanair daje możliwość uniknięcia tych wszystkich opłat (poza opłatą za odprawę dla części lotów), a Wizzair niestety nie pozostawia już wyboru.

  7. Dlatego jak już oba te twory (o jednym i tym samym źródle
    finansowania) zmonopolizują rynek, będą robiły co chcą
    – co z resztą już się dzieje, przynajmniej od jakiegoś roku.
    Niech tradycyjni przewoźnicy nie schodzą dla lotów w promocji
    po Europie poniżej 150-200Eur, wtedy segment LCC, będzie
    oscylował nie jak teraz w granicach 20-30Eur, a 100Eur za RT.

    Wtedy Polacy szukający za wszelką cenę taniochy, nauczą się
    latać liniami tj. EasyJet i Air Berlin :-)

  8. Żałuje że kupiłem Wizz xclusive. Po raz kolejny się potwierdza że ryanair bardziej myśli o pasażerach i utwierdzam się w przekonaniu że jest lepszą linią. Jedynym plusem Wizza jest to że lata z Warszawy no ale jak widać najtańszym przewoźnikiem w WAW jest LO co mi się osobiście bardzo podoba i od pojawienia się First Minute praktycznie nie używam LCC. Po co płacić Wizzowi za przelew jak można polecieć LO w wygodniejszych warunkach i przy okazji zgromadzić jakieś mile.

  9. maczek: “ryanair bardziej myśli o pasażerach”, haha, a to dobre :))
    Ryan czy Wizz (EasyJet jeszcze, ale nie Ci dwaj potentaci LLC w Polsce )
    – chyba sobie żartujesz.. retoryka Wizz czy Ryanair jest prosta:
    Ty drogi pax’ie masz płacić, a jak coś się nie podoba, to spadaj :D

Odpowiedz na komentarz Adam Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *