Powered by GetYourGuide



Home informacja Air France jak tanie linie? Nowa taryfa i loty tylko z podręcznym
Air France jak tanie linie? Nowa taryfa i loty tylko z podręcznym

Air France jak tanie linie? Nowa taryfa i loty tylko z podręcznym

Air France wprowadza do sprzedaży nowa taryfę (zapowiedzianą już w przeszłości) w której pasażerowi m.in. nie przysługuje darmowy bagaż rejestrowany.
Taryfy MiNi ta jest dostępna na loty z 4 lotnisk: Paryża Orly, Marsylii, Nicei i Tuluzy. Bilety można kupić na stronie Air France.

Nowa taryfa oprócz braku bagażu rejestrowanego w cenie, nie pozwala na wybór konkretnego miejsca w samolocie – miejsce jest przydzielane dopiero podczas odprawy. Dodatkowo za podróż w tej taryfie nie otrzymamy mil w programie przewoźnika.
Dla pasażerów podróżujących w taryfie MiNi serwis na pokładzie samolotu jest taki sam jak dla pasażerów klasy CLASSIC – czyli też otrzymają oni posiłek i napoje.

Nowa taryfa dotyczy 58 połączeń z Paryża Orly, Marsylii, Nicei i Tuluzy do krajów europejskich oraz basenu Morza Śródziemnego w terminie od 6 lutego 2013.
Bilety w taryfie MiNi są o 82 PLN (20 EUR) tańsze niż w standardowej taryfie CLASSIC. Ceny w taryfie MiNi rozpoczynają się od 49 EUR w jedną stronę.

Powered by GetYourGuide

W najniższe taryfie dopuszczalny jest lot tylko z bagażem podręcznym o wadze do 12 kg oraz wymiarach do 55x35x25 cm.

Jeśli jednak zdecydujemy się na podróż z bagażem rejestrowanym to mamy możliwość jego dokupienia – w cenie 15 EUR przy zakupie przed lotem przez internet oraz 30 EUR w momencie zakupu na lotnisku przy odprawie.



Porównanie taryfy MiNi, CLASSIC i PREMIUM:

airfrance-taryfy1

Przykładowe loty z zastosowaniem nowej taryfy:

airfrance-sambagaz2

Te nowości to odpowiedź na coraz to bardziej rosnącą popularność niskokosztowych linii lotniczych takich jak Ryanair, easyJet czy Wizz Air.
Wcześniej podobną taryfę wprowadziła niemiecka linia AirBerlin.




Powered by GetYourGuide


mleko

Komentarz(9)

  1. Najpierw Niemcy, potem Francuzi – widać w których krajach ludzie mają najbardziej otwarte umysły aby odpowiednio szybko zareagowac na następujące na rynku zmiany i uchronić się przed bankructwem jak wegierski Malev czy ukraiński Aeroswift. W naszym tempie LOT zastanowiłby się nad wprowadzeniem taryfy z lotami tylko z podręcznym najwczesniej w 2045. Do tego czasu raczej napewno jednak zbankrutuje, zniszczony przez multum linni lotniczych w których prezesi mają bardziej elastyczne umysły niż w LOTcie. Ludzie latają za złotówkę a nasz narodowy przewoźnik wynaje fortunę na zakup Dreamlinerów i myśli że się wszyscy rzucą żeby “latac z klasą”. Śmiech na sali!

  2. “Wcześniej podobną taryfę wprowadziła niemiecka linia AirBerlin.”

    Jak się nazywa ta taryfa i gdzie można znaleźć jej opis na stronie przewoźnika?

  3. Dzięki mleko :) Przyda mi się do pracy magisterskiej – piszę o ewolucji modeli biznesowych przewoźników lotniczych w hybrydowe.

  4. Tylko jakos ta taryfa nie pomaga swiatlym umyslom z Air Berlin, bo wyczytalem gdzies, ze AB od 2007 nie zrobil ani eurocenta zysku, wiec psioczenie na LOT zalosne.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *