Home loty Wizz Air chwali się: oddajemy pieniądze w ciągu 7 dni!
Wizz Air chwali się: oddajemy pieniądze w ciągu 7 dni!

Wizz Air chwali się: oddajemy pieniądze w ciągu 7 dni!

Informacje

Wizz Air informuje, że jej automatyczny system zwraca 95% żądań zwrotów w ciągu zaledwie tygodnia.

Linia uruchomiła automatyczny system zwrotu środków w maju 2020 roku, aby poradzić sobie z bezprecedensową skalą anulacji wynikających z pandemii COVID-19 – w 2020 roku Wizz Air odnotował 3000% wzrost wniosków o zwrot środków (w porównaniu z 2019 rokiem).


Zautomatyzowanie procesu zwrotów oznacza, że pasażerom, których loty zostały odwołane, Wizz Air, w oparciu o opcję wybraną przez klienta, automatycznie zwraca 120% wartości pierwotnej ceny w postaci punktów, oferuje możliwość otrzymania 100% zwrotu gotówki tą samą metodą, którą dokonano płatności lub bezpłatną zmianę rezerwacji.

Pasażerowie mogą w łatwy sposób zawnioskować o zwrot środków – jednym kliknięciem na swoim koncie Wizz Air na wizzair.com lub klikając w link otrzymany w wiadomości email.

Aby przyspieszyć proces rozpatrywania zwrotów, Wizz Air zachęca pasażerów do dokonywania rezerwacji na stronie wizzair.com lub za pośrednictwem mobilnej aplikacji.

Firma nie ma możliwości bezpośredniego kontaktu z klientami, którzy dokonują rezerwacji za pośrednictwem internetowych platform rezerwacji podróży – jako, że właścicielem rezerwacji jest wówczas nie pasażer, a platforma, przez którą bilety zostały zakupione.

>> SPRAWDŹ AKTUALNE PROMOCJE LOTÓW!


W związku z tym proces zwrotu może się wydłużyć. Pasażerowie, którzy kupili bilety za pośrednictwem internetowych platform rezerwacji, muszą polegać na działaniach podjętych przez właścicieli rezerwacji. Każdy z nich działa w oparciu o inny sposób procesowania wniosków o zwroty, co pozostaje poza wpływem i kontrolą Wizz Air.

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Komentarz(1)

  1. Ja w ubiegłym roku miałem anulowany lot, pieniądze zostały zwrócone na konto wizzair ale nie mogę się doszukać sposobu jak je wypłacić. Po zalogowaniu, widzę saldo, jednak po kliknięciu “szczegóły” nic się nie dzieje.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *