Nowa usługa
Klienci KLM podróżujący na wybranych trasach mogą teraz wcześniej sprawdzić, czy posiadają wszystkie niezbędne dokumenty podróżne związane z COVID-19.
Linie KLM uruchomiły nowe internetowe narzędzie pod nazwą Upload@Home, za pomocą którego przewoźnik przeprowadza weryfikację dokumentów podróżnych związanych ze stanem zdrowia pasażerów, wymaganych przez kraj docelowy podróży.
>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”
Nowe usługa Upload@Home
Podróżowanie w obecnych czasach może być wyzwaniem, ponieważ wymaga dodatkowych formalności, które niejednokrotnie różnią się w zależności od kraju docelowego. Aby pomóc swoim pasażerom odpowiednio przygotować się do lotu i zredukować stres, KLM przygotował nowe, wygodne narzędzie. Podróżni korzystający z Upload@Home mogą z kilkudniowym wyprzedzeniem uzyskać potwierdzenie, że ich dokumenty związane z COVID-19, wymagane przy wjeździe do kraju docelowego, są prawidłowe i kompletne. Dodatkowo, wcześniejsza weryfikacja dokumentów pozwala na przyspieszenie procedur kontrolnych na lotniskach.
Dzięki wprowadzeniu tego innowacyjnego rozwiązania cyfrowego, KLM chce jak najlepiej pomóc swoim klientom w skomplikowanych przepisach wjazdowych, oszczędzić stres i czas spędzony na lotniskach.
Jak to działa?
Internetowa weryfikacja dokumentów podróżnych związanych z COVID-19 jest dostępna w przypadku wszystkich lotów KLM do Amsterdamu, a także na lotach z Amsterdamu (przez Amsterdam) do: Curaçao, Dubaju, Limy, St Martin, Stambułu, Niemiec i Hiszpanii. Wkrótce KLM planuje stopniowo udostępniać Upload@Home na kolejnych trasach.
>> KORONAWIRUS I PODRÓŻE – SPRAWDŹ INNE NASZE WPISY
Klienci linii, którzy posiadają bilety na lot do jednego ze wspomnianych miejsc, otrzymują e-mail z zaproszeniem do skorzystania z usługi Upload@Home. Wymagane dokumenty dotyczące COVID-19 należy przekazać do KLM drogą elektroniczną, poprzez stronę KLM najpóźniej do 5 godzin przed wylotem. Wynik weryfikacji jest wysłany e-mailem, zwykle w ciągu jednej godziny.
Na lotnisku
Podróżni, którzy wcześniej sprawdzili swoją dokumentację zdrowotną online za pośrednictwem Upload@Home, po przybyciu na lotnisku nie muszą przechodzić ponownej weryfikacji i okazują do kontroli jedynie kartę pokładową oraz dowód tożsamości / paszport i ewentualnie wizę. KLM zaleca jednak, aby zawsze posiadać ze sobą wydrukowane kopie wymaganych dokumentów związanych z COVID-19, ponieważ mogą być one wymagane na dalszym etapie podróży, ds. w miejscu docelowym.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika