Home Newsy FlixBus kontynuuje globalną ekspansję i wchodzi na rynek brazylijski
FlixBus kontynuuje globalną ekspansję i wchodzi na rynek brazylijski

FlixBus kontynuuje globalną ekspansję i wchodzi na rynek brazylijski

Kolejne państwo z zielonym autokarami!

Start jeszcze w tym roku

FlixMobility, spółka matka FlixBusa i FlixTrain, ogłosiła wejście na rynek międzymiastowych połączeń autobusowych w Brazylii. Zespół FlixBus Brazylia z siedzibą w Sao Paulo kierowany przez Edsona Lopesa, przygotowuje obecnie plan rozwoju siatki, a pierwsze połączenia mają być uruchomione pod koniec tego roku.

Spółka zdecydowała się na uruchomienie oferty jeszcze w tym roku z uwagi na łagodzenie lokalnych regulacji, które ma przyczynić się do tworzenia bardziej konkurencyjnego rynku w Brazylii. Tym samym FlixBus będzie jednym z pierwszych globalnych graczy, który udostępni brazylijskim pasażerom wygodne podróże międzymiastowe.

>> PRZEJDŹ NA STRONĘ FLIXBUS.PL

André Schwämmlein, założyciel i dyrektor generalny FlixMobility: “Wierzymy, że otwarcie brazylijskiego rynku mobilności to duża możliwość rozwoju dla innowacyjnych globalnych graczy, takich jak FlixBus. Konkurencyjność to kluczowa kwestia w rozwoju gospodarczym, która z pewnością przyczyni się do zaoferowania klientom większego wyboru, a także zapewni bardziej zrównoważone i przystępne cenowo podróże. Mamy nadzieję, że inne kraje, takie jak Hiszpania, Ukraina czy Rumunia, wkrótce dostrzegą potencjał liberalizacji rynku, a tym samym zwiększenia atrakcyjności i przyciągnięcia większej liczby pasażerów do zrównoważonego transportu zbiorowego“.

>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”

Dzięki tej ekspansji firma wprowadzi swój innowacyjny model biznesowy na jeden z największych rynków autobusowych na świecie. Połączenie technologii i dynamicznego zarządzania z wysokiej jakości produktem i standardami bezpieczeństwa stało się już sprawdzoną receptą na sukces FlixMobility w Europie i Stanach Zjednoczonych.

Na początek… największe miasta

Edson Lopes, dyrektor zarządzający FlixBus Brazylia: “Wprowadzamy nową alternatywę mobilności, której celem jest ekspansja w regionach, w których obecnie brakuje konkurencji, a ludzie szukają zrównoważonych środków transportu. Dzięki inteligentnemu podejściu biznesowemu i świetnemu produktowi FlixBus zdołał zmienić sposób, w jaki ludzie podróżują po Europie i USA. Cieszymy się, że już w tym roku zaczniemy oferować te same zielone doświadczenia brazylijskim pasażerom“.



Celem FlixBus Brazylia jest rozpoczęcie działalności operacyjnej od połączenia największych miast, w tym przede wszystkim Rio de Janeiro i Sao Paulo, a następnie dalszy rozwój w celu stworzenia ogólnokrajowej sieci połączeń autobusowych.

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

Globalny rozwój dzięki finansowaniu

Na początku czerwca 2021 r. firma ogłosiła zamknięcie rundy finansowania w wysokości ponad 650 mln USD. Środki te zostaną wykorzystane do wzmocnienia i rozszerzenia oferty FlixBus i FlixTrain na nowych i istniejących rynkach. Znacząca część ma na celu sfinansowanie globalnej ekspansji na nowe obszary geograficzne, przy czym najważniejszy krok to właśnie Brazylia. Na kluczowych rynkach europejskich, w tym w Polsce, spółka wzmacnia swoją ofertę poprzez zwiększanie częstotliwości na najważniejszych korytarzach oraz uzupełnianie jej o brakujące relacje. Obecnie w polskiej siatce FlixBusa znajduje się już ponad 200 krajowych i zagranicznych kierunków.

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika






mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *