Home loty Wizz Air uruchamia chatbot Amelia
Wizz Air uruchamia chatbot Amelia

Wizz Air uruchamia chatbot Amelia

DARMOWA opcja kontaktu z Wizz Air!

Nowa opcja kontaktu

Wizz Air ogłasza wprowadzenie chatbota. Amelia, nowa wirtualna asystentka WIZZ, podwyższy poziom obsługi klienta i umożliwi pasażerom łatwe uzyskanie użytecznych informacji na temat ich lotów i nie tylko. Będzie też dostępna za darmo!

Inspiracją dla nowego chatbota Wizz Air jest Amelia Earhart, amerykańska pilotka, która jako pierwsza kobieta przeleciała samotnie nad Oceanem Atlantyckim. Wizz Air to firma, w której niezwykle istotną rolę odgrywają integracja, różnorodność i nieskończone możliwości kariery, a kwestia równości płci jest wspierana z zaangażowaniem. Nazywając chatbota imieniem tej niezwykłej kobiety, linia lotnicza pragnie oddać hołd wszystkim kobietom w lotnictwie i podkreślić swoje wsparcie dla równości płci w branży.

W czym nam pomoże Amelia?

Chatbot Amelia odpowie na ogólne pytania związane z wieloma obszarami, m.in.: COVID-19, pomocą specjalną, bagażem, metodami płatności, odprawą, dobrowolną rezygnacją z lotu, podróżowaniem z niemowlętami, usługami WIZZ (np. WIZZ Discount Club, WIZZ Flex, WIZZ Priority).

Nowa funkcja jest bezpłatna dla wszystkich i umożliwia klientom szybkie i łatwe znalezienie informacji bez konieczności kontaktu z kimkolwiek, bez komunikacji z agentami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie oraz bez potrzeby przeszukiwania strony internetowej linii.

Jeśli jednak pytania klientów wykraczają poza wiedzę Amelii, dostępny jest również bezpłatnie chat na żywo z agentami.

Początkowe ograniczenia

W Wizz Air z zaangażowaniem pracujemy nad doskonaleniem chatu. Aby to osiągnąć, potrzebujemy klientów, aby korzystali z funkcji i pomagali jej się “uczyć”, a nam udzielali informacji zwrotnej, która wskaże nam kierunek na podstawie ich potrzeb i oczekiwań.

Chatbot jest obecnie dostępny w angielskiej wersji językowej dla ograniczonej liczby użytkowników, jednak stopniowo jest dostosowywany do coraz szerszego zakresu tematyki zapytań i większej liczby klientów odwiedzających stronę wizzair.com

>> SPRAWDŹ NASZE WPISY ZWIĄZANE Z WIZZ AIR



Poza nowym chatbotem, agenci na czacie na żywo będą wspierać klientów we wszystkich kwestiach związanych z lotami i usługami WIZZ, jeśli nie będą one dotyczyć żadnych zmian w rezerwacjach wymagających płatności – w takich przypadkach Wizz Air zapewnia już szereg możliwości samoobsługowych bezpośrednio z konta WIZZ, a także wsparcie call center.

Komentarz

Zsuzsa Poos, członek zarządu ds. marketingu i obsługi klientów w Wizz Air, komentuje:

Z ogromną przyjemnością przedstawiam Państwu Amelię, naszą wirtualną asystentkę, która zasadniczo zmienia oblicze rozwiązań Wizz Air w zakresie obsługi klienta. Automatyzacja i cyfryzacja naszych procesów ma kluczowe znaczenie w osiąganiu coraz wyższego poziomu satysfakcji klienta. Wizz Air z zaangażowaniem poszerza wiedzę Amelii i wspiera pasażerów za pomocą stale rozwijającego się wyboru opcji samoobsługowych do zarządzania szczegółami swoich podróży. Witamy Amelię na pokładzie.

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *