
Centrum Obsługi Klienta PKP Intercity na Dworcu Warszawa Centralna przyjmie podróżnych w maju
News!
Ruszyła przebudowa Centrum Obsługi Klienta (COK) PKP Intercity na warszawskim Dworcu Centralnym. W maju br. pasażerowie będą mogli korzystać z kompleksowej obsługi w nowych pomieszczeniach.
Prace obejmujÄ… generalnÄ… przebudowÄ™ pomieszczeÅ„ COK – zmianÄ™ wyposażenia wnÄ™trz oraz kompleksowÄ… wymianÄ™ instalacji. Wynikiem bÄ™dzie podwyższenie standardów obsÅ‚ugi podróżnych, jak również zapewnienie komfortowych warunków pracy personelowi COK. Na czas przebudowy obsÅ‚uga klientów bÄ™dzie prowadzona w kasach na Dworcu Centralnym.
Inwestycja jest realizowana pod nadzorem Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w celu zachowania walorów zabytkowych pomieszczeń Dworca Centralnego im. Stanisława Moniuszki przy jednoczesnym zastosowaniu nowoczesnych standardów obsługi pasażerskiej.
Stale pracujemy nad ulepszaniem procesu obsÅ‚ugi klienta. Zależy nam na tym, aby podróżni mogli liczyć na kompleksowÄ… informacjÄ™ na każdym etapie, od planowania wyjazdu po samÄ… podróż. Nowoczesne Centrum ObsÅ‚ugi Klienta na Dworcu Warszawa Centralna to kolejny krok w kierunku zapewnienia naszym pasażerom wysokiego standardu obsÅ‚ugi – mówi Adam Laskowski, CzÅ‚onek ZarzÄ…du PKP Intercity.
Prace zostaną wykonane przez firmę TB.INVEST Tomasz Brzeziński w ciągu 2,5 miesiąca od dnia przekazania terenu inwestycji. Planowany termin zakończenia prac to maj 2021 r. Koszt przebudowy COK wynosi blisko 2,4 mln zł. Projekt realizacji wykonała firma Z.P.I. Kontrapunkt V-Projekt z Krakowa.
Centrum Obsługi Klienta na Dworcu Centralnym w Warszawie to jedna z sześciu placówek tego typu na terenie kraju. Podróżni mogą z nich skorzystać również na dworcach w Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, a także przy dworcu Warszawa Zachodnia w budynku West Station. W Centrach Obsługi Klienta, poza nabyciem biletu na przejazd, podróżni mogą uzyskać również niezbędne informacje na temat oferty PKP Intercity, czy zgłosić potrzebę zapewnienia asysty osobie z niepełnosprawnościami.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej
A po tej przebudowie bÄ™dzie to dziaÅ‚ać chociaż trochÄ™ lepiej? Czy dalej czas oczekiwania to bÄ™dzie 1 – 1.5h, przez co nic nie da siÄ™ zaÅ‚atwić bo kto bÄ™dzie czekaÅ‚ godzinami na możliwość obsÅ‚ugi…