Home loty Linia lotnicza wprowadza bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy
Linia lotnicza wprowadza bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy

Linia lotnicza wprowadza bezdotykowe automaty do samodzielnej odprawy

News

W ubiegłym roku linia Emirates wprowadziła na lotnisku w Dubaju automaty do samodzielnej odprawy. Teraz idzie o krok dalej ? automaty będą bezdotykowe. Rozwiązanie zapewni bezpieczeństwo i usprawni podróż pasażerom podróżującym z Dubaju.

32 samoobsługowe automaty do odprawy bagażu i 16 kiosków do odprawy można obsługiwać za pomocą osobistych urządzeń mobilnych jak smartfony, bez konieczności dotykania wspólnych ekranów. Takie rozwiązanie jest wygodne dla podróżujących, a jednocześnie zapewnia bezpieczeństwo. W samoobsługowych kioskach klienci mogą dokonać odprawy, otrzymać kartę pokładową, wybrać miejsce na pokładzie samolotu oraz zdać bagaż. Dodano także nowe opcje związane z samodzielnym uiszczeniem płatności, na przykład w przypadku wykupienia dodatkowego bagażu już na lotnisku.

>> SPRAWDŹ PROMOCJE EMIRATES

Kioski do samodzielnej odprawy, umieszczone w strefie odprawy ekonomicznej Terminalu 3 w Dubaju są uzupełnieniem stanowisk obsadzonych przez pracowników odprawy Emirates. Takie rozwiązanie znacznie skraca czas oczekiwania klientów w okresach wzmożonego ruchu na lotnisku i poprawia jednocześnie jakość obsługi klientów w Dubaju.

Usługa jest dostępna dla klientów podróżujących do wszystkich miejsc docelowych z wyjątkiem USA, Kanady, Chin, Indii i Hongkongu, co jest związane z dodatkowymi wymaganiami dla tych miejsc docelowych. Planowane jest zwiększenie liczby kiosków w strefie odpraw dla klasy pierwszej oraz biznes.


Nowe, bezdotykowe rozwiązania to efekt działań linii Emirates w kierunku zapewniania swoim klientom komfortowej podróży. Podróżujący mogą ponadto skorzystać ze zintegrowanej ścieżki biometrycznej, która umożliwia szybkie przejście wszystkich formalności na lotnisku w Dubaju. Korzystając z najnowszej technologii biometrycznej twarzy, pasażerowie Emirates mogą odprawić się przed lotem, dopełnić formalności imigracyjnych, skorzystać z poczekalni Emirates i wejść na pokład samolotu.

Z inteligentnych bezdotykowych rozwiązań można korzystać także na pokładzie. Podróżujący mogą przeglądać cyfrowe menu na swoich urządzeniach mobilnych w aplikacji Emirates, zarówno w trybie online, jak i offline. Dostępne jest także Wi-Fi Emirates, dzięki czemu klienci nie muszą kupować dodatkowego pakietu danych.

W aplikacji Emirates można również stworzyć własną playlistę, wybierając z ponad 4500 kanałów rozrywki pokładowej (IFE) i zsynchronizować ją z osobistym ekranem na pokładzie samolotu. W nadchodzących miesiącach pasażerowie będą mogli również kontrolować ekrany IFE za pomocą urządzeń osobistych.

Treść pochodzi z informacji prasowej przewoźnika






mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *