Informacje
Wizz Air ogłosiła 4 listopada 2020 uruchomienie WIZZ RIDE, nowej platformy do rezerwacji taksówek i aut prywatnych zintegrowanej z dotychczasową aplikacją mobilną WIZZ, we współpracy z wiodącym dostawcą B2B w zakresie wynajmu aut oraz rozwiązań mobilnych, CarTrawler.
Platforma oferuje użytkownikom szeroki wybór opcji podróżnych, sprawiając, że planowanie trasy staje się bardziej efektywne z wykorzystaniem rozwiązań dostosowanych do potrzeb klienta.
Korzystając z pierwszego w branży oprogramowania do mobilności naziemnej CarTrawler, WIZZ RIDE pozwala użytkownikom organizować bezproblemowe podróże, niezależnie od tego, czy są one rezerwowane z wyprzedzeniem, czy odbywają się jest na żądanie. WIZZ RIDE ułatwia przemieszczanie się, zapewniając kompleksową obsługę od momentu opuszczenia domu do przybycia do miejsca docelowego.
Jakie serwisy są obsługiwane? Jest Uber, Bolt i inne popularne serwisy do przejazdów. Tutaj w jednym miejscu!
George Michalopoulos, dyrektor zarządzający w Wizz Air, powiedział:
“Stale poszukujemy nowych sposobów, które zapewnią idealną obsługę naszych klientów na wszystkich etapach podróży, również tych naziemnych. Platforma WIZZ Ride pozwala im zaoszczędzić czas i pieniądze, zarówno w przypadku wcześniejszych rezerwacji jak i zamówień na żądanie. Przyjazna w obsłudze usługa, wprowadzono we współpracy z CarTrawler, jest obecnie dostępna za naciśnięciem jednego przycisku w aplikacji mobilnej WIZZ. Napawa nas dumą, że jako pierwsza linia lotnicza na świecie wprowadzamy tak innowacyjny program, który w połączeniu z naszą ultraniskokosztową ofertą czyni podróżowanie łatwiejszym niż kiedykolwiek.”
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika