logo


Home loty Wizz Air odwoła kolejne loty? Linia szykuje się do przedłużenia okresu bez lotów
Wizz Air odwoła kolejne loty? Linia szykuje się do przedłużenia okresu bez lotów

Wizz Air odwoła kolejne loty? Linia szykuje się do przedłużenia okresu bez lotów

News

14 marca pisałem o pierwszy zawieszeniu lotów. Linia pokasowała wtedy loty mniej więcej do końca marca.

ZAWIESZENIE LOTÓW z 14 marca

Wizz Air ogłosił 14 marca 2020, że w wyniku restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych ogłoszonej przez premiera Mateusza Morawieckiego obowiązujących od północy 15 marca 2020 roku, linia zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do odwołania.

W tej chwili zostały zawieszone loty mniej więcej do końca marca 2020 – w zależności od trasy.

>> KORONAWIRUS. SPRAWDŹ INNE WPISY

Co z Ryanair?

Tutaj jest trochę inaczej. Linie z grupy Ryanair mają pokasowane loty w zasadzie do końca kwietnia. Pisałem o tym już kilka dni temu:

>> PILNE! Ryanair odwołuje loty aż do końca kwietnia!

Co z PLL LOT?

O sytuacji w PLL LOT pisałem też niedawno.

>> PLL LOT przedłuża zawieszenie lotów. Teraz do 19 kwietnia 2020!

Przygotowania w Wizz Air do kolejnego kasowania!

Dzisiaj (w niedzielę 22 marca) w systemie węgierskiego przewoźnika trwają “przygotowania” do kolejnego kasowania.

Dużo tras w kwietniu (i pod koniec marca) zostało oznaczone w systemie jako “wyprzedane”. Wcześniej część w tych tras miała wysokie nienaturalne ceny. To jeden z pierwszych widocznych efektów w momencie, kiedy Wizz Air zamierza skasować dany lot.

Na podstawie analizy systemu można wysnuć wniosek iż Wizz Air skasuje loty do 7 kwietnia 2020 włącznie.

To tak ogólnie, część tras została pocięta jeszcze mocniej – nie będzie ich ani w kwietniu ani w maju tego roku. Co dalej – zobaczymy?

>> WAŻNE! UNIA EUROPEJSKA ZAMYKA SWOJE GRANICE!

Przykładowe zrzuty ekranu

Z innej beczki?

Na koniec – kiedy ostatnio widzieliście takie ceny lotów w terminach kwietniowo-majowych? Islandia od 78 PLN i dużo innych. Porto, Lizbona

Linia skasowała loty – co teraz?

Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. 120% pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air.

>> CZYTAJ: Wizz Air zwróci 120% ceny biletu! To skutek odwołanych lotów

Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100% pierwotnej wartości rezerwacji. Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.




logo




mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *