Revolut: przydatna karta + 15 PLN bonusu.

Taka promocja jest kolejna raz i znowu z FAJNĄ premią. Revolut: kursy międzybankowe na całym świecie, darmowe wypłaty, genialna aplikacja i nie tylko!

Revolut: przydatna karta + 15 PLN bonusu.

Taka promocja jest kolejna raz i znowu z FAJNĄ premią. Revolut: kursy międzybankowe na całym świecie, darmowe wypłaty, genialna aplikacja i nie tylko!





Home loty Air France rezygnuje z plastiku
Air France rezygnuje z plastiku

Air France rezygnuje z plastiku

Dobre wiadomości!

Air France wypowiedziały wojnę plastikowym naczyniom na pokładach swoich samolotów. Do końca tego roku linie wycofają z użytku 210 milionów jednorazowych naczyń i sztućców z plastiku, który zostanie zastąpiony materiałem biodegradowalnym.

Podczas tegorocznego Światowego Dnia Ochrony Środowiska miał miejsce pierwszy, wolny od plastiku, lot na trasie Paryż-Detroit. Fakt, że linia zrezygnowała z jednorazowej, plastikowej zastawy oznacza, że tylko do końca tego roku, do śmieci NIE trafi 210 milionów zużytych kubków, sztućców, mieszadełek itp.

Revolut: przydatna karta + 15 PLN bonusu.

Taka promocja jest kolejna raz i znowu z FAJNĄ premią. Revolut: kursy międzybankowe na całym świecie, darmowe wypłaty, genialna aplikacja i nie tylko!

Revolut: przydatna karta + 15 PLN bonusu.

Taka promocja jest kolejna raz i znowu z FAJNĄ premią. Revolut: kursy międzybankowe na całym świecie, darmowe wypłaty, genialna aplikacja i nie tylko!

To koniec kariery plastikowych sztućców, kubków, mieszadeł itp. we francuskich samolotach. W tegoroczny Światowy Dzień Ochrony Środowiska, pasażerom lotu AF378 z Paryża do Detroit Air France po raz pierwszy zaoferował poczęstunek na biodegradowalnej zastawie, rezygnując tym samym z używania plastikowych, jednorazowych naczyń.

Pokazowy “wolny od plastiku” lot Air France to początek nowej, proekologicznej polityki przewoźnika o całkowitym zastąpieniu naczyń wykonanych z plastiku – biodegradowalnymi zamiennikami, które spełniają najwyższe standardy linii w zakresie zdrowia i jakości.

>> SPRAWDŹ WPISY Z AIR FRANCE

Do końca tego roku linia wyeliminuje 1300 ton plastiku jednorazowego użytku, co odpowiada:
– 100 milionom plastikowych kubków, które zastąpią kubki papierowe;
– 85 milionom plastikowych sztućców, które zostaną wymienione na produkty z biomasy i będą posiadały ekologiczne opakowanie;
– 25 milionom plastikowych mieszadełek, które będą teraz wykonane z drewna

Ponadto, od 2015 roku Air France nie oferuje swoim pasażerom plastikowych słomek do napojów, a od listopada ubiegłego roku jeden z dwóch posiłków na rejsach dalekiego zasięgu, jest podawany nie na tradycyjnej zastawie, ale w formie “na wynos” – w ekologicznej torbie “BON APPETIT”


Nowoczesne samoloty i eko-pilotaż

Wspomniany pokazowy lot “bez plastiku” odbył się na pokładzie Boeinga 787-9 “Dreamliner”, który jest najnowszym nabytkiem we flocie Air France. Samolot nowej generacji, jakim jest Dreamliner, wyróżnia się na tle innych maszyn pod względem niższego o 20% zużycia paliwa i znacznie mniejszą emisją hałasu.

Ponadto, dzięki odpowiedniej optymalizacji trasy lotu w zależności od warunków pogodowych i masy samolotu, odpowiednio szkolona w technikach eko-pilotażu załoga może znacząco wpłynąć na ekonomiczne zużycia paliwa na poziomie około 2,7 litra na pasażera na 100 km. Air France szkoli swoich pilotów w tym zakresie, tym samym optymalizując koszty lotu, a także znacząco wpływając na redukcję emisji CO2.

W trosce o środowisko

Air France zobowiązał się do bardzo konkretnych działań, aby zredukować swój negatywny wpływ na środowisko naturalne, a jednocześnie zaoferować swoim klientom odpowiedzialne podróże lotnicze.

Aby sprostać temu wyzwaniu linie postawiły sobie trzy główne cele w odniesieniu do własnej działalności:
1. Zmniejszenie emisji CO2 i kompensacja śladu węglowego;
2. Redukcja, recykling i ponowne wykorzystanie odpadów;
3. Redukcja poziomu hałasu.

Dzięki podejmowanym przez Grupę Air France staraniom, już w zeszłym roku udało się osiągnąć cel postawiony na koniec 2020 roku, aby obniżyć emisję CO2 w przeliczeniu na jednego pasażera – o 20% w porównaniu do roku 2011.

Wpis pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *