Home przejazdy PolskiBus pojedzie na Ukrainę! Nowe trasy już w sprzedaży!
PolskiBus pojedzie na Ukrainę! Nowe trasy już w sprzedaży!

PolskiBus pojedzie na Ukrainę! Nowe trasy już w sprzedaży!

PolskiBus pojedzie na Ukrainę. Co prawda nie swoimi autokarami, ale we współpracy z inną firmą!

PolskiBus.com nawiązuje współpracę partnerską z firmą Ideal Travel, w ramach której mieszkańcy aż 18 polskich miast mają do dyspozycji codzienne połączenia do Lwowa i 6 innych ukraińskich miast! To kolejny krok w kierunku dalszego rozwoju wschodniej siatki międzynarodowych połączeń.

Pierwsze kursy będą realizowane od 21 października, a bilety są już dostępne na stronie PolskiBus.com.

W pierwszym etapie współpracy oferta PolskiBus.com zostaje rozbudowana o dwie linie z codziennymi kursami łączącymi aż 18 miast w Polsce z 7 lokalizacjami na Ukrainie.

Nowe trasy:

  • Linia U1: Szczecin – Gorzów Wielkopolski – Piła – Bydgoszcz – Toruń – Włocławek – Płock – Warszawa – Radom – Lublin – Lwów – Iwano-Frankiwsk – Czerniowce
  • Linia U2: Poznań – Leszno – Wrocław – Opole – Katowice – Kraków – Tarnów – Rzeszów – Lwów – Tarnopol – Winnica – Chmielnik – Chersoń
  • Ukraina samolotem >> SPRAWDŹ NAJTAŃSZE LOTY!


    Ważne informacje

    Każdy pasażer powinien mieć ze sobą ważny paszport, odpowiednie dokumenty umożliwiające przekroczenie granicy oraz wydrukowany bilet.

    Połączenia będą obsługiwane przez autokary firm Ideal Travel oraz ukraińskiego partnera Fortuna Reisen. Większość pojazdów będzie wyposażona w klimatyzację, Wi-Fi, toalety oraz gniazdka elektryczne. Na przodzie pojazdów będą znajdowały się informacje dotyczące tras wraz z logo PolskiBus.com. Pasażerowie będą wpuszczani na pokład na podstawie wydrukowanego e-biletu PolskiBus.com, przesłanego w wiadomości e-mail wraz z numerem rezerwacji. Podczas podróży podróżnych obowiązywać będzie regulamin przewozów Ideal Travel, który dostępny jest tutaj.

    *Na wybranych kursach linii Chersoń – Poznań nastąpi zmiana autokarów w Tarnopolu
    *Na wybranych kursach linii Szczecin – Czerniowce nastąpi zmiana autokarów we Lwowie

    polskibus-ukraina-bannerNEWS1







    mleko

    Komentarz(5)

    1. Nie korzystajcie sie z tego! sorry za moj polski!

      7.01.2017 jechałem autobusem partnerskiej firmy PolskiBus – Fortuna Reisen z Czerniowiec do Warszawy rejsem ?Cierniówce – Bydgoszcz”. Jestem bardzo niezadowolony serwisem firmy partnerskiej. Opisuje państwu jak się odbywała podróż.

      Od Czerniowiec powinien był jechać duży dwupiętrowy autobus, natomiast przyjechał autobus typu Mercedes-Benz VARIO 613 na 19+1 osób bez miejsc na bagaż! Do tego niewystarczyło 3 miejsc dla wszystkich pasażerów. Kierowca już chciał pojechać rezygnując z 3 pasażerów i oferując nam dostać koszty na bilet z powrotem. Nie bylem zadowolony z takim rozwiązaniem i umówiłem kierowcę wziąć nas w jakikolwiek sposób. Ja, moja dziewczyna oraz jeszcze jeden chłopak zostali wymuszone jechać stojąc/siedząc na walizach pomiędzy siedzeniami! Firma nie znalazła nawet autobus na wystarczającą ilość ludzi. Ten kierowca mówił że przez warunki pogodowe autobusy nie byli w stanie dojechać przed to że paliwo zamarzło. Nie rozumiem tego w ogóle, nigdy nie miałem takich problemów z przejazdami autobusem! W ten sposób jechaliśmy do Tarnopola. Kierowca wystawił nas na zamkniętym lotnisku miasta Termopil gdzie nie było nawet toalety! Prosto na drodze w -15, jestem wdzięczny że Pan kierowca nie pojechał a czekał z nami na kolejny autobus. Zajęło to ok. 50 minut.

      Przyjechał jeden autobus, duży, dwupiętrowy. Zaczął się rozgrzewać, jednak pojechał z powrotem do Tarnopola. Drugi dwupiętrowy przyjechał za 10 minut. Walizy zostały spakowane, pasażerowie usiedli na miejsca. Jak się okazało, dużo ludzi jechali też na takich małych autobusach z dużo innych miast i potem dalej autobusem z Tarnopola.

      Jechaliśmy tym autobusem około 1,5 godziny dopiero ja się nie zaczęło cos płonąć! Pod tylnym kolom zaczęło się cos palić! Tylne hamulce spłonęli pod działem bagażowym! Absolutne niedotrzymanie zasad bezpieczeństwa! Gaśnica to było zlikwidowane w koniec. Czekaliśmy na nowy autobus przez półtora godziny! Kiedy przejechał autobus ludzi sami musieli pakować swoje walizy. Kiedy ja poprosiłem kierowcę pomoc ? on zaczął grozić mnie ?skąd jestem taki mądry?? ?Idźmy w stronę i zobaczymy kto tu jest mądry? itd. Kierowca groził mnie przemocą fizyczna. Na co ja mu odpowiadał żeby on robił swoja robotę. Inne kierowcę byli też bardzo nieprzyjemny. Dalej kierowcę nie mówili żadnej informacji o podróże. Na przykład, kiedy będzie przestanek, ile przerwa, kiedy można pójść do toalety, czy działa toaleta w autobusie, nawet nie sprawdzali, czy są wszyscy pasażerowie w autobusie przed odjazdem, od jakiego kol wiek przystanku. Chamstwo i tyle. Na granice przyjechaliśmy i kierowcę nie informowali nas o możliwości skorzystania toalety na cle ukraińskim! Moja dziewczyna musiała czekać 1,5 godziny do polskiej kontroli. W końcu przejechaliśmy do Warszawy o 12:20 ? po grafiku autobus przyjechać powinien o 5-6. rano.

    2. Witam, chciałabym złożyć skargę na autobus jadący na trasie Rzeszów – Lwów. Przewoźnikiem jest rzekomo firma Ideal Travel, jednak autobus nie był w żadnym wypadku oznakowany. Cudem trafiliśmy do właściwego autobusu. Kierowca bez słowa zabrał nam bilet i burknął tylko, że nie wolno siadać na dole autobusu mimo wolnych miejsc. Na górze znaleźliśmy jedynie miejsce tuż za pasażerem który autobus traktował jako bar i ubikacje jednocześnie. Po cuchnącej podróży dojechaliśmy na miejsce – na szczęście wszystko dobrze się skończyło. Podróż powrotna okazała się być katastrofą. Nie do końca wiedzieliśmy skąd odjedzie autobus, ponieważ informacja widniejąca na stronie PB oraz na bilecie wskazywała na “Dworzec, dworzec”… Postanowiliśmy czekać w tym samym miejscu w którym zostawił nas poprzedni autobus. Oczywiście bezskutecznie. Podróż miała rozpocząć się o godzinie 20 czasu ukraińskiego. Gdy wybiła godzina 0 zastanawialiśmy się czy to żart, czy przewoźnik najzwyczajniej w świecie nas oszukał. Czekaliśmy godzinę i błądziliśmy po dworcu z nadzieją że może jednak autobus stoi tylko w innym miejscu. Udaliśmy się do miejsca w którym co chwile podjeżdżały duże autobusy. Zauważyliśmy że jeden z nich jedzie do Polski. Wsiedliśmy w ciemno, ponieważ mieliśmy kupione bilety. Liczyliśmy że może to przewoźnik z firmy Ideal Travel, ponieważ nie było żadnego oznakowania ani tabliczki PB. Kierowca spojrzał na bilet i właściwie nie wiedział o co nam chodzi, kazał tylko zając miejsce. W połowie drogi dowiedzieliśmy się że jedziemy dobrym autobusem, który spóźnił się godzinę. Przyjazd do Rzeszowa zaplanowany był na 23:30, lecz w rzeczywistości byliśmy o 5:30… Siedzieliśmy na dole, Kierowca nie zwracał uwagi na to że pasażerowie piją alkohol i zachowują się niekulturalnie. Zresztą nie mieliśmy pewności co do samego kierowcy. Stojąc w kolejce na granicy Ukraińskiej kierowca kilka razy zasypiał, pasażerowie musieli go budzić żeby jechał dalej. Jestem rozczarowana podróżą jak i standardem jaki oferuje PB. Mimo, że to przewoźnik Ideal Travel, jest to firma z którą współpracujecie, dlatego powinniście dopilnować aby pasażerowie czuli się pewnie. Ze swojej strony już nigdy więcej nie skorzystam z tej oferty oraz będę ją odradzać innym podróżującym..
      Pozdrawiam,
      Klaudia

    3. Miałam zamówione bilety z Warszawy do Lwowa- niestety dla mnie i dla piątki innych pasażerów zabrakło miejsc. Bilety kupiłam przez polskiego busa, licząc że skoro sprzedają bilety pośrednika- Ideal Travel to jest z nimi wszystko w porządku. Od kierowcy bardzo ciężko było uzyskać jakiekolwiek informacje (bariera językowa i brak chęci współpracy). Zdezelowany bus nie miał jakichkolwiek napisów w alfabecie łacińskim, oprócz małej naklejki Polskiego Busa- ciągle zasłoniętej przez dziką kolejkę. Kierowca nie miał żadnej listy przewozowej- nie miał pojęcia ile osób i z jakimi biletami powinno się stawić na przystankach. Po telefonie do biura podano nam numer rzekomo do przewoźnika z którym był brak jakiegokolwiek kontaktu. Horrendalnie drogie połączenia z infolinią polskiego busa nie pomogły nam nic załatwić, aż w końcu kierowca odjechał pozostawiając nas z informacją, że na pewno jest jakiś inny bus do Lwowa.
      Straciłam pieniądze za rezerwacje biletów, hotel i cały planowany urlop.

    Opublikuj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *