Home Newsy Lotnisko Chopina: kolorowe linie pomogą pasażerom trafić do autobusu, pociągu oraz taksówek
Lotnisko Chopina: kolorowe linie pomogą pasażerom trafić do autobusu, pociągu oraz taksówek

Lotnisko Chopina: kolorowe linie pomogą pasażerom trafić do autobusu, pociągu oraz taksówek

Przylatujesz do Warszawy na Lotnisko Chopina i nie wiesz jak dojść na autobus, pociąg albo do taksówek? Od teraz pomogą w tym kolorowe linie, które (bezbłędnie) poprowadzą pasażerów we właściwe miejsce.

Jak podaje Lotnisko na swoim facebookowym profilu:

Pasażerowie przylatujący do Warszawy nie powinni już mieć żadnych wątpliwości gdzie się kierować, aby trafić na postój rekomendowanych taksówek, przystanek autobusów komunikacji miejskiej lub na lotniskową stację kolejową. W hali przylotów już od wyjścia na podłodze wyklejone są kolorowe linie, które prowadzą pasażera do wybranego miejsca: żółta linia do taksówek, purpurowa do autobusów, a zielona do kolejki.

chopin-linie1

chopin-linie2



chopin-linie3

Na każdej linii podawany jest dystans pozostający do przejścia: najbliżej (około 25 m) jest do taksówek, najdłuższą drogę (do 300 m) musza przejść pasażerowie pociągów. Linie wytyczone zostały w ten sposób, aby droga do przejścia była jak najkrótsza.

– Pasażerowie skarżyli się, że dotychczas stosowane oznakowanie jest mało widoczne i nieczytelne. Dlatego sięgnęliśmy po rozwiązanie sprawdzone na innych lotniskach i dworcach kolejowych. Jaskrawe linie na podłodze rzucają się w oczy i na pewno nie pozwolą się nikomu zgubić. Pierwsze opinie pasażerów są entuzjastyczne, więc wygląda na to, że pomysł takiego oznakowania jest trafiony ? mówi Radosław Paruzel, zastępca dyrektora Lotniska Chopina.

Oprócz ?linii kierunkowych?, w terminalu umieszone zostały również wyraźne ostrzeżenia przed tzw. pseudotaksówkarzami. W hali odbioru bagażu, a także na wszystkich wyjściach z hali przylotów znajdują się czarne tablice ostrzegawcze i żółte tablice informujące o taksówkach rekomendowanych przez lotnisko.

– Warto pamiętać, że nikt nie ma prawa namawiać pasażera do korzystania z taksówki wewnątrz hali przylotów. Jeśli ktoś to robi, to łamie prawo i niemal na pewno oszuka klienta. Mam nadzieję, że nowe wyraźne oznakowanie pozwoli wyeliminować ten problem z naszego lotniska ? dodaje Radosław Paruzel.





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *