Dwie nowości od Wizz Air. Teraz przewoźnik umożliwia wykonanie odprawy online już na 30 dni przed datą lotu.
Dodatkowo osoby posiadające wykupiony Duży Bagaż Podręczny mogą go teraz “zamienić” na bagaż rejestrowany (dopłacamy różnicę w cenie)
Pełna treść informacji od Wizz Air:
NOWOŚĆ! Zamiana dużego bagażu podręcznego na rejestrowany
W celu zapewnienia większej elastyczności nowa opcja Wizz Air umożliwia zamianę dużego bagażu podręcznego na bagaż rejestrowany za pomocą funkcji “dodaj usługi” na stronie wizzair.com
W przypadku wątpliwości, który rozmiar bagażu będzie odpowiedni w kolejnej podróży, zalecamy zakup dużego bagażu podręcznego podczas rezerwacji lotu na stronie internetowej. Można zawsze zamienić go na bagaż rejestrowany do trzech godzin przed odlotem po opłaceniu różnicy w cenie pomiędzy dużym bagażem podręcznym a bagażem rejestrowanym.
Wybierz rodzaj bagażu przed przybyciem na lotnisko i oszczędź pieniądze!
Zakup dużego bagażu podręcznego lub bagażu rejestrowanego na lotnisku kosztuje dużo więcej i stwarza niepotrzebny kłopot przed lotem.
Rozmiar bagażu będzie sprawdzany na lotnisku, dlatego należy zapoznać się z polityką bagażu i wcześniej kupić bagaż, który spełnia aktualne potrzeby ? co najmniej na trzy godziny przed odlotem.
Wybór rodzaju bagażu na stronie wizzair.com lub za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym jest nie tylko łatwy, ale również oszczędza czas i pieniądze!
NOWOŚĆ! Zaawansowana odprawa na 30 dni przed odlotem
Chcesz dokonać odprawy tak szybko jak to możliwe? Teraz możesz dokonać odprawy na stronie wizzair.com lub za pomocą aplikacji w telefonie komórkowym na pełne 30 dni przed odlotem.
Odwiedź stronę wizzair.com lub aplikację w telefonie komórkowym przed odlotem, aby wybrać swój bagaż oraz oszczędzić czas i pieniądze!