Home Newsy Tegoroczne, nowe udogodnienia dla pasażerów PKP Intercity
Tegoroczne, nowe udogodnienia dla pasażerów PKP Intercity

Tegoroczne, nowe udogodnienia dla pasażerów PKP Intercity

Informacje

Bilet na pociąg międzynarodowy pół roku wcześniej, automatyczne powiadomienia mailowe i bilety na pociąg i transport miejski. Jeszcze w tym roku PKP Intercity wprowadzi udogodnienia w serwisie internetowym i aplikacji. Nowe rozwiązania ułatwią planowanie podróży – w komunikacji krajowej i międzynarodowej.

Jeszcze w tym roku PKP Intercity wprowadzi powiadomienia m.in. o ewentualnych zmianach w rozkładzie jazdy, jeśli zmianie ulegnie np. godzina odjazdu pociągu międzynarodowego Informacje wysyłane będą automatycznie na adres mailowy użyty przy zakupie biletu w serwisie e-IC 2.0 lub w aplikacji PKP Intercity. Będą też widoczne z poziomu konta użytkownika. To rozwiązanie zapewnieni podróżnym kompleksową i dokładną informację dotyczącą ich przejazdu. W przyszłości rozwiązanie rozszerzymy także na połączenia krajowe.

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

Bilet na pociąg międzynarodowy pół roku wcześniej

PKP Intercity przygotowało również coś specjalnego dla miłośników zagranicznych podróży. Jeszcze w tym roku w serwisie e-IC 2.0 oraz aplikacji PKP Intercity bilety na wybrane połączenia międzynarodowe będzie można kupić nawet pół roku wcześniej (180 dni). W pierwszej kolejności przewoźnik zamierza zwiększyć termin przedsprzedaży dla pociągów z Polski do Niemiec, Czech i Austrii.

Pasażerowie zyskają w ten sposób aż 120 dni więcej na zaplanowanie swojego wyjazdu – do tej pory przedsprzedaż na większości tras międzynarodowych uruchamiana była z 60-dniowym wyprzedzeniem. Wyjątkiem są połączenia na Ukrainę, gdzie obowiązuje 20 dni przedsprzedaży.

To nie koniec zmian. Podróżujący przy zakupie biletu w aplikacji PKP Intercity oraz serwisie e-IC 2.0 będą mogli wybrać miejsce w pociągu na schemacie dzięki graficznej rezerwacji miejsc – obecnie możliwość taka dostępna jest dla przejazdów krajowych.



>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”

Lokalne rozwiązania

Nowości wprowadzane w tym roku to także lokalne rozwiązania, mające na celu ułatwienie podróżowania i integrację różnych środków transportu. Niebawem pasażerowie korzystający z aplikacji PKP Intercity, będą mieli możliwość zakupu biletu, który pozwoli na podróżowanie po Warszawie, między innymi metrem, autobusem i tramwajem, w pierwszej strefie biletowej przez 75 minut. PKP Intercity planuje w dłuższej perspektywie nawiązanie współpracy także z innymi samorządami.

>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika







mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *