Jak Wam się podoba?
Do listy polskich marek obecnych na pokładach PLL LOT dołączył Gerlach – firma z siedzibą w Drzewicy, która towarzyszy Polakom w ich domach od ponad dwóch stuleci. Na potrzeby PLL LOT powstała specjalna kolekcja, która udoskonali serwis posiłków w klasie LOT Economy na rejsach rozkładowych średniego i dalekiego zasięgu. Sztućce są już dostępne na wybranych trasach i będą sukcesywnie uzupełniane na kolejnych odcinkach.
W PLL LOT wychodzimy z założenia, że chwile spędzone w podróży są wyjątkowe; dostarczają nowych doświadczeń i są źródłem wspomnień na długi czas. Dlatego dokładamy starań, by zapewniać naszym pasażerom wysokiej jakości serwis pokładowy, który jest naszą wizytówką i spełnieniem obietnicy komfortu. W tym kontekście miło nam zainaugurować współpracę z marką Gerlach ? kojarzoną z elegancją i obecną w polskich domach od stuleci. Wierzę, że posiłki serwowane na naszych pokładach będą teraz smakować jeszcze lepiej – mówi Izabela Leszczyńska, Dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience.
Nowe sztućce PLL LOT powstały w wieloetapowym procesie. Jego elementem były testy sprawdzające odporność na zadrapania, uszkodzenia mechaniczne oraz trwałość połysku. Jednocześnie, jak wszystkie tego typu elementy zastawy wykorzystywane w serwisie lotniczym, musiały spełnić kryterium wagowe, by nie generować dużego obciążenia, a tym samym zwiększonego spalania paliwa. W efekcie powstała kolekcja z wykończonej na połysk stali bezniklowej, sygnowana logo przewoźnika. 18-procentowa zawartość chromu zapewnia odporność na korozję oraz trwałość. Pojedynczy zestaw sztućców PLL LOT waży zaledwie 58 gramów.
>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!
Wprowadzenie wielorazowych sztućców w klasie ekonomicznej jest również w zgodzie ze zobowiązaniem PLL LOT do redukcji wpływu na środowisko. Rezygnacja ze sztućców jednorazowych zmniejszy ilość odpadów z rejsów o około 18,5 ton rocznie.
Bardzo się cieszymy, że dwie znane i cenione polskie marki, Gerlach i PLL LOT, połączyły siły i razem stworzyły ten wyjątkowy projekt. Mamy nadzieję, że dzięki dedykowanej linii sztućców “Flight”, jakość obsługi i komfort pasażerów będą jeszcze wyższe. Jakość to wartość, która od zawsze była dla nas priorytetem. Od wielu lat naszą misją jest ułatwianie życia w kuchni i jadalni, a teraz także podczas podróży, z czego jesteśmy bardzo dumni – mówi Piotr Piechota, CEO Gerlach S.A.
>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”
PLL LOT i Gerlach: marki zakorzenione w polskiej tradycji
PLL LOT są jedną z najstarszych linii lotniczych na świecie i jedną z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. W ostatnich latach przewoźnik zainicjował szereg współprac z rodzimymi firmami, takimi jak Lancerto, Krosno czy Phenomé. Dzięki tym partnerstwom, pasażerowie PLL LOT mogą doświadczać wysokiej jakości polskich produktów na pokładach samolotów, co stanowi element szerszej strategii przewoźnika, polegającej na promowaniu polskiej kultury i wzornictwa w podróżach do blisko 100 portów lotniczych na całym świecie.
>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!
Firma Gerlach od ponad 260 lat towarzyszy Polakom w kuchni i jadalni, dostarczając najwyższej jakości produkty dla domu. Łącząc wielowiekową tradycję z nowoczesnymi rozwiązaniami, marka zdobyła uznanie zarówno konsumentów, jak i branży, co potwierdzają liczne nagrody, w tym wyróżnienia prestiżowego konkursu Superbrands. Produkty Gerlach, kojarzone z wysoką jakością oraz elegancją na co dzień oraz podczas ważnych wydarzeń, obecne są w wielu polskich domach, a oferta, obejmująca sztućce i akcesoria kuchenne, w ostatnich latach została znacząco poszerzona o zastawę porcelanową oraz szklaną, umacniając pozycję marki jako jednej z najbardziej rozpoznawalnych nad Wisłą.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika