Powered by GetYourGuide



Home loty “Podniebne fine dining” Emirates serwują ponad 77 milionów wyśmienitych posiłków rocznie
“Podniebne fine dining” Emirates serwują ponad 77 milionów wyśmienitych posiłków rocznie

“Podniebne fine dining” Emirates serwują ponad 77 milionów wyśmienitych posiłków rocznie

Ciekawe!

Linie lotnicze Emirates uchylają rąbka kulinarnej tajemnicy, dając wgląd w zakulisowe działania na ogromną skalę. Dubajski przewoźnik podzielił się danymi na temat produktów, pracy wyspecjalizowanych szefów kuchni i dbałości o detale, które są niezbędne do zapewnienia wysokiej jakości posiłków w przestworzach dla ponad 77 milionów podróżnych rocznie.

Emirates obsługuje 490 lotów dziennie, co minutę serwując 149 posiłków, co łącznie równa się liczbie 215 000 potraw wydawanych każdego dnia na całym świecie. Do przygotowania menu potrzeba 1400 wyspecjalizowanych kucharzy, stacjonujących w ogromnym obiekcie Emirates Flight Catering Facility w Dubaju oraz w placówkach partnerskich na całym świecie.

W ciągu roku na pokładzie Emirates klienci konsumowali szeroki wybór różnorodnych i wartościowych posiłków z katalogu 2200 przepisów miesięcznie. Linie lotnicze zaserwowały 6 milionów kilogramów kurczaka, 350 000 kilogramów wołowiny, 266 000 kilogramów filetów z łososia atlantyckiego, 2,2 miliona kilogramów ziemniaków, 1,7 miliona kilogramów jaj oraz 3,1 miliona kilogramów pieczywa i wypieków, a także tysiące dań wegańskich i wegetariańskich.

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

Szefowie kuchni Emirates wykorzystują szeroką gamę składników do tworzenia wyśmienitych dań we wszystkich klasach. W ciągu jednego roku kucharze wykorzystali ponad 938 000 kilogramów śmietany, 32 000 kilogramów orzechów nerkowca Masala, 98 000 kilogramów świeżych truskawek i 42 000 kilogramów sałat z należącej do Emirates, największej na świecie farmy wertykalnej Bustanica. Klienci klasy pierwszej i biznes, doceniający wysoką jakość produktów na pokładzie, zużyli 3,5 miliona butelek oliwy z oliwek i octu balsamicznego od uznanego włoskiego rzemieślnika Monte Vibiano, 14 000 kilogramów australijskiego sera feta Yarra Valley i zamówili 1,2 miliona steków z polędwicy wołowej w ciągu jednego roku. W samej pierwszej klasie klienci korzystający z nieograniczonego dostępu do kawioru skonsumowali w zeszłym roku imponującą ilość 10 350 kilogramów tego przysmaku.

>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”



Aby stworzyć dania dorównujące tym serwowanym w najlepszych restauracjach, Emirates wykorzystuje światowej sławy składniki premium i regionalne specjały, takie jak trufle, pasztet strasburski, dorsz czarny, homar kanadyjski, pierś kurczaka karmionego kukurydzą, japońskie wodorosty nori, ręcznie robiony makaron, sushi i ryby z gatunku Glacier 51. Potrawy są dodatkowo wzbogacane smakowitymi dodatkami, takimi jak: przyprawy Bzar z Zatoki Perskiej, masło Beurre D’Isigny, złote i srebrne płatki – serwowane na ponad 300 deserach Emirates, różowa sól himalajska, szafran i jadalne kwiaty zapewniające delikatną i aromatyczną prezentację.

Na pokładach Emirates dostępne są również przekąski, które zostały starannie wyselekcjonowane. W ubiegłym roku klienci Emirates rozkoszowali się 2 milionami paczek mieszanek orzechów, 250 000 daktylami, 22 000 kilogramami oliwek Kalamata i ponad 40 milionami kawałków czekolady. Oprócz światowego wyboru win i ekskluzywnego szampana, klienci Emirates wypili również 1,2 miliona litrów soku pomarańczowego, zużyli 2,3 miliona torebek herbaty i 70 300 kilogramów mielonej kawy.

>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!

Aby dopełnić doznania kulinarne i zapewnić wszystkim pasażerom podróż na najwyższym poziomie, światowej klasy personel pokładowy Emirates oferuje nienaganną obsługę i gościnność w podróży. Członkowie personelu pokładowego przechodzą intensywne szkolenia w zakresie najlepszych praktyk obsługi, serwowania potraw, rekomendacji dotyczących doboru win, serwowania kawy i herbaty, w tym kawy po arabsku, i wielu innych. Jest to część strategii Emirates Hospitality, która koncentruje się na czterech filarach obsługi w przestworzach – doskonałości, staranności, innowacyjności i pasji.

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika




Powered by GetYourGuide


mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *