Home Newsy Kolejny rekord w PKP Intercity: 5,4 mln pasażerów w listopadzie i 62 mln od początku roku
Kolejny rekord w PKP Intercity: 5,4 mln pasażerów w listopadzie i 62 mln od początku roku

Kolejny rekord w PKP Intercity: 5,4 mln pasażerów w listopadzie i 62 mln od początku roku

Gratulacje!

W listopadzie br. 5,4 mln pasażerów zdecydowało się na podróż z PKP Intercity. Tym samym od początku 2023 r. narodowy przewoźnik przewiózł aż 62 mln osób, po raz pierwszy w historii przekraczając pułap 60 mln pasażerów już w połowie listopada. Rosnące zainteresowanie usługami przewoźnika powoduje, że do końca grudnia usługi PKP Intercity wybierze nawet 67 mln osób.  

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

PKP Intercity może uznać bieżący rok za bardzo udany. W każdym miesiącu przewoźnik bił rekordy popularności swoich usług. Nie inaczej było w listopadzie. Do pociągów PKP Intercity w tym miesiącu wsiadło 5,4 mln pasażerów – to o ponad 400 tys. więcej niż w analogicznym okresie 2022 roku. Tym samym przewoźnik zamknął jedenasty miesiąc z wynikiem 62 mln pasażerów od początku roku, czyli aż o 8,2 mln więcej niż na koniec listopada rok wcześniej.

>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”

PKP Intercity szacuje, że w całym 2023 r. z jego usług skorzysta 67 mln pasażerów. Tak wysoki wynik przewozowy po raz kolejny udowadnia, że przyjęta przez nas strategia naprawdę działa. Inwestujemy w tabor, wprowadzamy proklienckie rozwiązania i to przynosi mierzalne rezultaty. 62 milionów pasażerów w ciągu 11 miesięcy to niespotykany dotąd wynik i mam nadzieję, że utrzymamy tę tendencję w kolejnych latach a w 2030 roku przewieziemy 88 mln osób – powiedział Tomasz Gontarz, wiceprezes zarządu PKP Intercity. 
 



Prokliencka postawa PKP Intercity 

Jednym z czynników sukcesu spółki jest ułatwianie dostępu do swoich usług. Bilety na przejazdy z PKP Intercity są coraz łatwiej dostępne. Dzięki wprowadzeniu ujednoliconego modelu sprzedaży spółka rozszerzyła sieć partnerów o najpopularniejsze serwisy oferujące bilety kolejowe i sprzedała za ich pośrednictwem 6,5 mln biletów. Nie bez znaczenia były także promocje i atrakcyjne oferty, jak choćby Taniej z Bliskimi, z której skorzystało od początku jej wprowadzenia 14,5 mln pasażerów.

>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika







mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *