Home loty Linie Emirates wdrażają 20 000 produktów Apple dla personelu pokładowego
Linie Emirates wdrażają 20 000 produktów Apple dla personelu pokładowego

Linie Emirates wdrażają 20 000 produktów Apple dla personelu pokładowego

Informacje

Linie Emirates, znane z zaangażowania w rozwój technologii i innowacji, rozpoczęły nową strategię One Device z wykorzystaniem produktów Apple, w ramach której 20 000 członków personelu pokładowego przewoźnika otrzyma iPhone’a 13 lub iPada Air z autorskimi aplikacjami Emirates, aby usprawnić obsługę pasażerów na pokładzie oraz zwiększyć komfort pracy załogi.

Linie Emirates do tej pory zainwestowały w tę inicjatywę ponad 32 miliony AED, a rok temu rozpoczęły wydawanie urządzeń Apple. Obecnie ponad 7000 członków załogi Emirates korzysta z iPhone’ów podczas 450 lotów dziennie w globalnej siatce połączeń. W nadchodzących miesiącach kolejne 5000 członków personelu pokładowego otrzyma iPhone’y i iPady z nowymi funkcjami i aplikacjami, które będą bazować na udanym wdrożeniu.

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

Zespoły Emirates Service Delivery i IT przeprowadziły szeroko zakrojone badanie wśród personelu pokładowego, a następnie zaprojektowały i zbudowały szereg natywnych, zaprojektowanych na zamówienie aplikacji, aby ulepszyć doświadczenia personelu pokładowego i zapewnić pasażerom obsługę na światowym poziomie, której oczekują od Emirates. Informacje zwrotne zebrane do tej pory wskazują, że dzięki produktom Apple personel pokładowy czuje się lepiej przygotowany do pracy i może zapewnić pasażerom wysoce spersonalizowaną obsługę.

Wśród dedykowanych aplikacji znajduje się aplikacja usprawniająca proces zamawiania posiłków w klasie biznes, zapewniająca szybką i precyzyjną obsługę oraz umożliwiająca personelowi pokładowemu wgląd zarówno do profilu każdego pasażera, jak i jego statusu w programie Skywards.

Inna aplikacja zapewnia personelowi pokładowemu dostęp do aktualnych grafików i informacji o lotach, przeglądanie zmian miejsc i klasy podróży oraz wgląd w to, która załoga znajduje się na pokładzie.

Dzięki 360-stopniowemu podglądowi danych pasażerów, personel pokładowy Emirates może uzyskać dostęp do najważniejszych informacji w czasie rzeczywistym i jest wyposażony w niezbędne narzędzia, aby jak najlepiej wykonywać swoją pracę, personalizując doświadczenia każdego pasażera w niespotykanym dotąd stopniu, choćby poprzez dostarczanie informacji takich jak preferencje dotyczące posiłków i napojów czy rozmiar odzieży pokładowej, o ile była używana podczas wcześniejszych lotów.

>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”



Inicjatywa One Device zwiększa również wydajność i standardy bezpieczeństwa członków personelu pokładowego, zapewniając dostęp do całodobowego wsparcia na całym świecie, w tym zespołu specjalnie przeszkolonych ekspertów w hubie Emirates w Dubaju, a także za pośrednictwem Apple Support. Zwiększając bezpieczeństwo na pokładzie, personel pokładowy może w każdej chwili sprawdzić oficjalne procedury za pośrednictwem zdalnie aktualizowanych instrukcji operacyjnych i korzystać z One Device jako platformy szkoleniowej poprzez mikroedukację (ang. microlearning). Personel pokładowy Emirates może korzystać z iPhone’a do użytku osobistego, a jego prywatne dane są chronione.

Produkty Apple wspierają wymagające środowisko pracy załogi pokładowej Emirates dzięki wielu funkcjom, w tym szybkiemu ładowaniu, wydłużonemu czasowi pracy baterii, lekkiej konstrukcji i najwyższej jakości wykonania. Ponadto Apple zapewnia najlepsze w branży zabezpieczenia informacji o klientach i załodze pokładowej, chroniąc prywatność zarówno gości, jak i pracowników, wykorzystując zabezpieczenia wbudowane w urządzenie, uwierzytelniając tożsamość użytkownika za pomocą bezpiecznego identyfikatora Face ID i usuwając informacje o locie po zakończeniu podróży.

>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!

Wdrożenie One Device jest wspierane przez bezpośrednią strefę doświadczeń znajdującą się w siedzibie głównej Emirates w Dubaju – całodobowy punkt kompleksowej obsługi dla personelu pokładowego, w którym można zgłaszać wszelkie potrzeby związane ze sprzętem i oprogramowaniem operacyjnym, uzyskać pomoc techniczną dotyczącą aplikacji Emirates, skorzystać z akcesoriów do urządzeń i nie tylko.

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *