Home Newsy PKP Intercity chce rozwinąć sieć sprzedaży o punkty stacjonarne
PKP Intercity chce rozwinąć sieć sprzedaży o punkty stacjonarne

PKP Intercity chce rozwinąć sieć sprzedaży o punkty stacjonarne

Zapoznajcie się z planami zmian!

Bilety PKP Intercity w sklepach spożywczych, kioskach lub na stacjach benzynowych – wkrótce to możliwe. PKP Intercity rozwija model sprzedaży agencyjnej biletów kolejowych i zachęca do współpracy firmy obsługujące stacjonarne punkty sprzedaży. Spółka jeszcze mocniej stawia na rozwiązanie oparte na ujednoliconych warunkach handlowych, dzięki którym od kilku miesięcy bilety PKP Intercity są dostępne na platformach KOLEO, mPay, e-podróżnik.pl oraz SkyCash.

Chcąc nadal rozszerzać dostęp do swoich usług, PKP Intercity stawia na rozwój sprzedaży w trybie agencyjnym, prowadzonej przy zaangażowaniu doświadczonych podmiotów zewnętrznych.

Nowy model sprzedaży agencyjnej skierowany jest m.in. do sieci kiosków lub saloników prasowych, sieci sklepów spożywczych, sieci stacji paliw, sieci dystrybuujących usługi hotelowe lub bilety na eventy czy usługi transportowe (z wyłączeniem kolejowych kas biletowych) ? czyli wszystkich firm zainteresowanych sprzedażą usług dodatkowych w postaci biletów na pociągi PKP Intercity oraz spełniających określone wymagania.

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!

Nowa formuła agencyjna skierowana jest do podmiotów posiadających własną lub partnerską sieć dystrybucji towarów lub usług z minimalną liczbą punktów stacjonarnych wynoszącą 50 lokalizacji i mogących wykazać doświadczenie w sprzedaży konsumentom usług podmiotów zewnętrznych. Formularz zgłoszeniowy dla agentów, zawierający szczegółowe warunki współpracy, jest dostępny na stronie internetowej PKP Intercity. Po jego wypełnieniu i spełnieniu wymagań możliwe stanie się rozpoczęcie współpracy.

>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”



Współpraca z zewnętrznymi partnerami jest możliwa dzięki polityce ujednoliconych warunków handlowych, którą PKP Intercity wprowadziło we wrześniu 2021 roku. Nowy model sprzedaży agencyjnej wyróżnia się jednolitymi warunkami handlowymi dla każdego z partnerów, a to znacznie upraszcza kwestie formalne związane z rozpoczęciem współpracy.

Jasny cel: szeroka sieć sprzedaży

Rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju PKP Intercity. Rozwój projektu nowego modelu sprzedaży agencyjnej o partnerów stacjonarnych stanowi wyjście naprzeciw oczekiwaniom osób, które nie chcą korzystać z kanałów zdalnych lub mają do nich ograniczony dostęp.

>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *