A Wy jak kupujecie bilety?
Milion biletów w KOLEO
Sprzedaż biletów PKP Intercity w kanałach zdalnych okazała się hitem narodowego przewoźnika. W nieco ponad cztery miesiące zostało sprzedanych ponad milion biletów za pośrednictwem platformy KOLEO. Pasażerowie chętnie korzystają z tego rozwiązania, które jest możliwe dzięki ujednoliceniu warunków handlowych. Jest to część strategii rozwoju PKP Intercity, która ma na celu usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych.
Na stronie i przez aplikacje
Oferta biletowa narodowego przewoźnika jest dostępna na stronie internetowej koleo.pl i w aplikacjach KOLEO na smartfony z systemami Android oraz iOS. Poprzez KOLEO pasażerowie mogą zakupić bilety jednorazowe bezpośrednie i bilety z przesiadką na przejazdy pociągami po Polsce, w tym również bilety przesiadkowe na przewoźników regionalnych.
Bilety PKP Intercity zaczęły pojawiać się na platformach KOLEO pod koniec października, a pasażerowie od razu bardzo chętnie skorzystali z tego kanału sprzedaży.
>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!
Sprzedaż biletów w serwisie KOLEO jest możliwa dzięki wprowadzeniu na jesieni 2021 roku polityki ujednoliconych warunków handlowych, która upraszcza formalności związane z rozpoczęciem współpracy. Dzięki temu coraz więcej partnerów może zaoferować bilety PKP Intercity w swoich kanałach sprzedaży. Oprócz KOLEO, bilety PKP Intercity dostępne są na platformach e-podroznik.pl i mPay.
Rewolucja technologiczna
Realizując strategię inwestycyjną “PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji” spółka rozwija tabor oraz infrastrukturę kolejową i technologiczną. Rozwój kanałów zdalnych i rozszerzanie sieci sprzedaży to część strategii rozwoju PKP Intercity. Jako jeden z kluczowych celów wyznacza ona usprawnienie i uproszczenie procesu obsługi podróżnych poprzez wprowadzenie kolejnych rozwiązań cyfrowych. Celem jest szybki, prosty i intuicyjny zakup biletu w preferowanej przez klienta aplikacji lub stronie internetowej.
>> WIĘCEJ WPISÓW Z KATEGORII “NEWS”
W ostatnich miesiącach PKP Intercity udostępniło podróżnym nową aplikację, która zastąpiła dotychczasową znaną pod nazwą IC Mobile Navigator. Ponadto spółka podpisała trzy umowy, dzięki którym już w bieżącym roku podróżni będą mogli kupować bilety na pociągi w nowym systemie sprzedaży internetowej, a z pełnej funkcjonalności nowego systemu będą mogli korzystać w ostatnim kwartale 2024 roku.
Pierwsza umowa dotyczy internetowego systemu sprzedaży e-IC 2.0, druga i trzecia dotyczą licencji, wdrożenia i utrzymania nowego Centralnego Systemu Sprzedaży oraz usługi rezerwacyjnej. Wykonawcą systemów będzie PKP Informatyka.
Spółka inwestuje też w nowe technologie, które pomogą w pracy zatrudnionym specjalistom. W tym celu w lutym wybrano ofertę na stworzenie nowego systemu zarządzania rozkładem jazdy.
>> POTRZEBUJESZ WALUTY NA WYJAZD? SPRAWDŹ PROMOCJE INTERNETOWEGO KANTORU!
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej