Home loty Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT
Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT

Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT

Informacje

Współpraca PZU i PLL LOT

PZU łączy siły z narodowym przewoźnikiem i rozszerza ofertę ubezpieczeń dla podróżnych. Pasażerowie podróżujący za granicę na pokładzie samolotów LOT mogą ubezpieczyć się na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19. Polisa dotyczy wyjazdów nieprzekraczających 30 dni i chroni przed wszystkimi mutacjami i odmianami choroby.

Pasażer chroniony jest w czasie całej podróży, od wyjścia aż do powrotu do domu. W tym czasie, gdy zachoruje na COVID-19, ubezpieczyciel pokryje koszty leczenia oraz wypłaci świadczenie za pobyt w szpitalu. Ochroną objęty został też bagaż, który do tej pory w razie wykrycia choroby podróżnego na lotnisku, czy w hotelu, często pozostawiany był bez opieki.

Polisa zadziała również, gdy podróżny będzie musiał odwołać swój lot z powodu zachorowania na COVID-19 lub konieczności przejścia kwarantanny. W takiej sytuacji PZU pokryje poniesione już koszty związane z planowaną podróżą.

>> SPRAWDŹ CENY UBEZPIECZENIA NA STRONIE PLL LOT

Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowanie na COVID-19 zapewnia pasażerom leczenie w razie podróży. W przypadku ubezpieczenia anulowania podróży obejmuje odwołanie podróży z powodu zachorowania na COVID-19 lub obowiązku poddania się kwarantannie Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, także w zakresie ubezpieczeń. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych LOT-u.

Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie. W PZU SA nieustannie pracujemy by, sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Ochrona na wypadek zachorowania na COVID-19 lub odwołania podróży spowodowanej zachorowaniem na COVID-19 lub kwarantanną, jest naszą odpowiedzią na potrzeby podróżnych PLL LOT w obecnej sytuacji pandemicznej – mówi Małgorzata Sadurska, Członek Zarządu PZU S.A

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!



Trzy warianty ubezpieczenia

W ramach współpracy z PZU, pasażerowie LOT-u mogą korzystać z trzech wariantów ubezpieczenia. W zależności od wybranego zakresu ochrony, polisa zapewni m.in. zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych nawet do 500 tys. zł, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, PZU chroni do momentu rozpoczęcia podróży (w ubezpieczeniu anulowania podróży) lub od wyjścia z domu do czasu powrotu do domu z podróży (w ubezpieczeniu podróżnym bez anulowania podróży).
Możliwe jest także wykupienie polisy kompleksowej, zapewniającej ochronę w zakresie wszystkich wymienionych zdarzeń.

Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowania na COVID-19 lub obowiązek poddania się kwarantannie jest dostępne w ramach wszystkich połączeń w ofercie LOT-u z wyłączeniem kierunków, które w wyniku sytuacji epidemicznej zostaną wskazane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako niewskazane do podróżowania z wyjątkiem niezbędnych przypadków.

>> KORONAWIRUS I PODRÓŻE – SPRAWDŹ INNE NASZE WPISY

Polisę można nabyć w chwili zakupu biletu lotniczego. Można to zrobić również w późniejszym terminie, zarządzając rezerwacją swojego biletu na stronie lot.com

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika





mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *