Powered by GetYourGuide



Home loty Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT
Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT

Nowe opcje ubezpieczenia “covidowego” dla pasażerów PLL LOT

Informacje

Współpraca PZU i PLL LOT

PZU łączy siły z narodowym przewoźnikiem i rozszerza ofertę ubezpieczeń dla podróżnych. Pasażerowie podróżujący za granicę na pokładzie samolotów LOT mogą ubezpieczyć się na wypadek nagłego zachorowania na COVID-19. Polisa dotyczy wyjazdów nieprzekraczających 30 dni i chroni przed wszystkimi mutacjami i odmianami choroby.

Pasażer chroniony jest w czasie całej podróży, od wyjścia aż do powrotu do domu. W tym czasie, gdy zachoruje na COVID-19, ubezpieczyciel pokryje koszty leczenia oraz wypłaci świadczenie za pobyt w szpitalu. Ochroną objęty został też bagaż, który do tej pory w razie wykrycia choroby podróżnego na lotnisku, czy w hotelu, często pozostawiany był bez opieki.

Powered by GetYourGuide

Polisa zadziała również, gdy podróżny będzie musiał odwołać swój lot z powodu zachorowania na COVID-19 lub konieczności przejścia kwarantanny. W takiej sytuacji PZU pokryje poniesione już koszty związane z planowaną podróżą.

>> SPRAWDŹ CENY UBEZPIECZENIA NA STRONIE PLL LOT

Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowanie na COVID-19 zapewnia pasażerom leczenie w razie podróży. W przypadku ubezpieczenia anulowania podróży obejmuje odwołanie podróży z powodu zachorowania na COVID-19 lub obowiązku poddania się kwarantannie Z myślą o naszych pasażerach konsekwentnie poszerzamy naszą ofertę, także w zakresie ubezpieczeń. Dzięki strategicznej współpracy z naszymi partnerami możemy zaoferować pasażerom ubezpieczenie dopasowane do ich potrzeb i oczekiwań. – mówi Michał Fijoł, Członek Zarządu ds. Handlowych LOT-u.

Zaufanie, jakim się cieszymy, to nie tylko powód do dumy, ale także zobowiązanie. W PZU SA nieustannie pracujemy by, sprostać ciągle zmieniającym się potrzebom naszych klientów. Ochrona na wypadek zachorowania na COVID-19 lub odwołania podróży spowodowanej zachorowaniem na COVID-19 lub kwarantanną, jest naszą odpowiedzią na potrzeby podróżnych PLL LOT w obecnej sytuacji pandemicznej – mówi Małgorzata Sadurska, Członek Zarządu PZU S.A

>> PODRÓŻE LAST MINUTE (i nie tylko) Z POLSKI – NAJLEPSZE OKAZJE!



Trzy warianty ubezpieczenia

W ramach współpracy z PZU, pasażerowie LOT-u mogą korzystać z trzech wariantów ubezpieczenia. W zależności od wybranego zakresu ochrony, polisa zapewni m.in. zwrot kosztów biletu lotniczego, pokrycie wydatków medycznych nawet do 500 tys. zł, zwrot opłat za transport w nagłych przypadkach lub rekompensatę w przypadku skrócenia podróży. W zależności od rodzaju ubezpieczenia, PZU chroni do momentu rozpoczęcia podróży (w ubezpieczeniu anulowania podróży) lub od wyjścia z domu do czasu powrotu do domu z podróży (w ubezpieczeniu podróżnym bez anulowania podróży).
Możliwe jest także wykupienie polisy kompleksowej, zapewniającej ochronę w zakresie wszystkich wymienionych zdarzeń.

Ubezpieczenie obejmujące nagłe zachorowania na COVID-19 lub obowiązek poddania się kwarantannie jest dostępne w ramach wszystkich połączeń w ofercie LOT-u z wyłączeniem kierunków, które w wyniku sytuacji epidemicznej zostaną wskazane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych jako niewskazane do podróżowania z wyjątkiem niezbędnych przypadków.

>> KORONAWIRUS I PODRÓŻE – SPRAWDŹ INNE NASZE WPISY

Polisę można nabyć w chwili zakupu biletu lotniczego. Można to zrobić również w późniejszym terminie, zarządzając rezerwacją swojego biletu na stronie lot.com

Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika




Powered by GetYourGuide


mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *