PLL LOT zniósł opłaty za zmiany w rezerwacji biletów na wszystkich połączeniach
Oni także!
Od 10 września 2020 pasażerowie Polskich Linii Lotniczych LOT mogą wielokrotnie zmieniać plany podróży bez dodatkowych opłat. To kolejne udogodnienie, jakie LOT wprowadza z myślą o pasażerach w czasie globalnej pandemii.
Zmiana daty i kierunku podróży
Od 10 września pasażerowie mają możliwość dowolną liczbę razy, bezpłatnie zmienić datę i kierunek lotu w ramach swojej rezerwacji. Dotyczy to biletów zakupionych w okresie od 10 września do 31 grudnia br. na wszystkie połączenia LOT-u, w każdej dostępnej taryfie, w tym również najtańszej opcji saver, bez dodatkowego bagażu.
Ewentualne dopłaty wiążą się wyłącznie z różnicą w cenach biletów w przypadku braku dostępności taryfy, w której dokonano początkowej rezerwacji. W ramach biletów zakupionych do 10 września br. pasażerom przysługuje możliwość jednorazowej bezpłatnej zmiany trasy i daty podróży.
Łatwa obsługa rezerwacji online
W przypadku wyboru nowej daty podróży na tej samej trasie, pasażerowie mogą samodzielnie dokonywać modyfikacji przez stronę lot.com w zakładce “Zarządzaj rezerwacją”. Zmiany kierunku podróży można dokonać kontaktując się bezpośrednio z LOT Contact Centre lub agentami.
Dbając o komfort podróży i najwyższą jakość obsługi pasażerów, w obecnej sytuacji epidemicznej LOT wdrożył również szereg technologicznych zmian w swojej ofercie. Nowy formularz na stronie lot.com pozwala na zgłoszenie chęci zmiany lub zwrotu biletu bez konieczności kontaktu telefonicznego lub mailowego. Na stronie dostępny jest także chatbot, który automatycznie odpowiada na zadawane przez pasażerów pytania.
Dzięki dodatkowej usłudze TIME2THINK pasażerowie mają możliwość czasowej rezerwacji biletu w określonej cenie maksymalnie do 72 godzin.
Wysoka jakość produktu i usług dla pasażerów
Ponadto polski przewoźnik podnosi jakość produktu pokładowego – ostatnio zastąpił prasę papierową udostępniając ofertę liczącą ponad 1000 tytułów w prasie cyfrowej dla wszystkich pasażerów, niezależnie od klasy i kierunku podróży.
W ostatnim czasie przewoźnik rozszerzył bezpłatny serwis pokładowy o nowe przekąski. W rejsach krajowych jest słodka drożdżówka, butelka wody 0,5 l dla każdego pasażera i chusteczka dezynfekująca. Na rejsach krótkodystansowych pasażerom bezpłatnie oferowany jest ponadto wybór słonych i słodkich przekąsek (precle, orzeszki i drożdżówki).
Na lot.com pojawiła się możliwość zamawiania bezpłatnego posiłku specjalnego (do wyboru 25 różnych posiłków, m.in.: dla małych dzieci, koszerny, bezglutenowy czy z owocami morza) na rejsach dalekodystansowych we wszystkich klasach rezerwacyjnych oraz w klasie LOT Premium Class i LOT Business Class na trasach krótkodystansowych. Wkrótce w opcji samoobsługowej na lot.com pojawią się również posiłki płatne.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika
Naprawdę dobry artykuł! Każdego dnia wprowadzamy podobne rozwiązania dla klientów z różnych branż. Dzięki zastosowaniu technologii przetwarzania języka naturalnego (NLP) znacznie poprawiliśmy skuteczność AI-Chatbot InteliWISE. Klient, używając swojego naturalnego języka codziennego, zadaje pytanie, a wirtualny doradca natychmiast daje gotowe rozwiązanie jego problemu. Opisujemy niektóre z naszych przykładów z InteliWISE w Polsce i na całym świecie na InteliWISE.pl