News
Wizz Air ogłosił dzisiaj, że w wyniku przedłużenia restrykcji dotyczących lotów międzynarodowych linia zawiesza wszystkie loty w polskiej siatce połączeń do 9 maja 2020.
>> INFO Z PIĄTKU: WSZYSTKIE LOTY DO/Z POLSKI ODWOŁANE. PRZEDŁUŻONO ZAKAZ LOTÓW!
Pasażerowie z rezerwacjami, których dotyczą zawieszone loty i którzy dokonali rezerwacji bezpośrednio na stronie wizzair.com lub poprzez aplikację mobilną, będą automatycznie informowani drogą elektroniczną. 120% pierwotnej wartości rezerwacji zostanie automatycznie przesłane na konto klienta Wizz Air do wykorzystania przez kolejne 24 miesiące na produkty i usługi Wizz Air.
Pasażerowie mogą również wybrać zwrot pieniędzy – co zajmie więcej czasu – i będą informowani w osobnej wiadomości wysyłanej pocztą elektroniczną o koniecznych krokach do otrzymania przelewu bankowego lub przelewu na kartę. W tym przypadku, klienci mogą ubiegać się o zwrot 100% pierwotnej wartości rezerwacji.
Pasażerowie, którzy dokonali rezerwacji za pośrednictwem agencji – włącznie z internetowymi biurami podróży – powinni skontaktować się z firmą, w której wykupili bilety.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej przewoźnika
Szkoda tylko, że nie przedłużają uczestnictwa w programie Wizz Discount Club i za to nie zwracają kasy. I nie 120 procent ceny biletu tylko- dobrze policzcie wychodzi około 13 procent. Czyli nie uwzględniają jeszcze jakiegoś składnika biletu np. bagażu czy podatków. Nieuczciwe!