Proces ma być zautomatyzowany.
Przewoźnik rozwiązuje problemy z odwołanymi lotami. 14 marca 2020 pisałem (tutaj) o odwołanych lotach Wizz Air z Polski.
Zostały one skasowane m.in. z powodu zamknięcia polskich granic.
————————————————————
WAŻNA INFORMACJA – POLSKA ZAMYKA GRANICE. INNE ZMIANY!
W Polsce od soboty 14 marca 2020 został wprowadzony stan zagrożenia epidemicznego. Nastąpiły zmiany m.in. w funkcjonowaniu galerii handlowych. Od 15 marca 2020 (niedzieli) zostały przywrócone kontrole na granicach, zakaz wjazdu dla obcokrajowców oraz szereg innych obostrzeń w kraju.
Pisałem o tym w SPECJALNYM WPISIE
————————————————————
Z powodu ogromnego ruchu i tysięcy otrzymywanych wiadomości, Wizz Air tymczasowo wyłączył (tutaj) możliwość wysyłania skarg i wniosków drogą elektroniczną.
Przewoźnik pracuje nad zautomatyzowanym procesem zwrotów – osoby z odwołanymi lotami mają otrzymać 120% ceny biletu. System ma zacząć działać przed 14 kwietnia 2020.
Zwrot zostanie dokonany na Konto Wizz. Środki będzie można wykorzystać na loty (i np. dokupienia bagażu) Wizz Air w okresie 2 lat od momentu przyznania środków.
Będzie też oczywiście możliwość zwrotu 100% zapłaconej kwoty w gotówce (w sensie przelew lub na kartę, w zależności od użytej pierwotnie formy płatności).