Informacje
Linie Emirates wprowadziły nową ofertę pokładową w postaci EmiratesRED. Nowa kolekcja obejmuje nie tylko szeroki wybór towarów zwolnionych z cła i podatków, ale i możliwość wykupienia wyjątkowych atrakcji w Dubaju i nie tylko, a także produktów z oficjalnego sklepu Emirates. Nowa oferta spotkała się z uznaniem klientów – od czasu jej wprowadzenia w październiku przewoźnik odnotował 23-procentowy wzrost sprzedaży.
EmiratesRED TV
Ponadto linie Emirates uruchomiły w swoim nagradzanym systemie rozrywki pokładowej ice pierwszy w branży lotniczej specjalny kanał zakupowy – EmiratesRED TV. Prowadzący kanału Andi Peters porozmawia z niektórymi ekspertami odpowiedzialnymi za produkty dostępne w ofercie pokładowej przewoźnika. Wśród nich znajdzie się Roja Dove, założyciel i twórca Roja Parfums, Julien Levy, współzałożyciel Dr. Levy Switzerland oraz David Crisp, prezes Boadicea the Victorious.
Katalog EmiratesRED (RED to skrót od “Retail, Experiences & Dubai”) miał swoją premierę 1 października 2019 i obejmuje ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach, w tym towary najbardziej pożądanych marek na świecie i najnowsze hity. W nowej ofercie znalazły się również produkty unikalne i trudne do zdobycia, których nie powstydziłyby się najbardziej ekskluzywne domy towarowe świata. Wśród nich warto wymienić marki, które można kupić wyłącznie w liniach Emirates, takie jak perfumy Boardicea the Victorious czy wysokiej jakości produkty do pielęgnacji skóry Sea Buck Switzerland.
W pierwszym miesiącu nowej oferty EmiratesRED przychody ze sprzedaży wzrosły o 23%, a średnia sprzedaż w przeliczeniu na klienta zwiększyła się o 10%. Do najpopularniejszych produktów sprzedawanych na pokładzie należą teraz słuchawki Apple Airpods, a teraz w ofercie EmiratesRED można znaleźć także najnowsze słuchawki firmy Apple – Powerbeats Pro.
Jedną z największych zmian w strategii Emirates dotyczącej zakupów na pokładzie jest wprowadzenie oferty atrakcji dla pasażerów, która ułatwi im zaplanowanie pobytu w Dubaju i poza nim. Na pasażerów czekają wyjątkowe promocje na bilety do kompleksu Dubai Parks and Resorts, w którym mieszczą się trzy parki rozrywki: Bollywood Parks Dubai, MOTIONGATE Dubai oraz pierwszy w regionie LEGOLAND Park i park wodny LEGOLAND Water Park.
W ofercie znajdują się także wejściówki do parku rozrywki IMG Worlds of Adventure w Dubaju, na rozgrywki Dubai Rugby 7s oraz do Emirates Aviation Experience w Londynie. Zakupy na pokładzie przyniosą pasażerom dodatkowe korzyści – paragon za produkty z oferty EmiratesRED uprawnia do zniżek w sklepie Le Clos, gdzie można kupić serwowane na pokładzie wina z oferty Emirates Vintage Collection, a także w wybranych punktach gastronomicznych na lotnisku w Dubaju.
Obecnie oferta EmiratesRED obejmuje najnowsze perfumy marek Carolina Herrera Bad Boy i Good Girl Glorious Gold, Yves Saint Laurent, Libre, Lancôme Idôle, Guerlain Mon Guerlain Intense oraz Dolce & Gabbana K.
Na pokładzie dostępne są także produkty z oficjalnego sklepu Emirates, m.in. modele samolotów i karty do gry. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia pasażerowie podróżujący w dniach 19-23 grudnia mogli liczyć na 20% zniżki przy zakupach produktów z oferty EmiratesRED o łącznej wartości powyżej 200 dolarów.
Treść wpisu pochodzi z informacji prasowej