Lecisz Ryanair? Odpraw się teraz, bo będzie duża przerwa w działaniu usług przewoźnika!
Ważna informacja!
Już od wczoraj Ryanair informuje o zbliżającej się dużej przerwie w dostępności strony/aplikacji i usług przewoźnika! Najwięcej niedogodności może sprawdzić przerwa w możliwości dokonania odprawy online – dlatego nie czekajcie – zróbcie są teraz! Generalnie niedostępność usług jest planowana na okres od 7 listopada 2018 roku od godziny 18.00 (CET) do 8 listopada do godziny 06:00 (CET)
“Ryanair zaleca, aby pasażerowie podróżujący w środę 7 listopada i w czwartek 8 listopada upewnili się, że dokonali odprawy online i wydrukowali karty pokładowe do wtorku 6 listopada 2018 r.”
Odprawy online dokonacie m.in. na stronie przewoźnika lub w aplikacji mobilnej.
Przewoźnik przedstawił też dokładny opis przerw.
Odprawa online – niedostępna od 18.00 (CET) w środę 7 listopada 2018 do 06:00 (CET) w czwartek 8 listopada 2018.
Pasażerowie proszeni są o dokonanie odprawy online przed lub po zakończeniu aktualizacji. Odprawa online dostępna jest, aż do 2 godzin przed planowanym czasem wylotu (z wyjątkiem okresu aktualizacji).
Nowe rezerwacje – niedostępne na stronie ryanair.com/Ryanair App między 18.00 (CET) w środę 7 listopada 2018 do 06:00 (CET) w czwartek 8 listopada 2018.
Zmiany lotów (data/czas/kierunek) – niedostępne między 18.00 (CET) w środę 7 listopada 2018 do 06:00 (CET) w czwartek 8 listopada 2018.
Sprawdzenie rezerwacji – serwis niedostępny między 18.00 (CET) w środę 7 listopada 2018 do 06:00 (CET) w czwartek 8 listopada 2018.
Odprawa na lotnisku/zdanie bagażu – stanowiska odprawy/zdania bagażu będą otwarte na 2 godziny przed planowanym czasem wylotu, prosimy o wcześniejsze przybycie na lotnisko. Stanowiska zdania bagażu będą zamykane na 40 minut przed planowanym odlotem samolotu.