Home loty Bagażu podręcznego nie wniesiesz na pokład… chyba, że zapłacisz. Zmiany w Wizz Air
Bagażu podręcznego nie wniesiesz na pokład… chyba, że zapłacisz. Zmiany w Wizz Air

Bagażu podręcznego nie wniesiesz na pokład… chyba, że zapłacisz. Zmiany w Wizz Air

Koniec wygodnego latania?

Zmiany zasad!

Zapowiada się więcej kombinacji z bagażem. Na stronie Wizz Air znajdziemy informację:

Ponieważ ilość miejsca na pokładzie samolotu jest ograniczona, nie możemy zagwarantować, że bagaż podręczny będziesz mieć przy sobie w kabinie. Tylko pasażerowie z wykupioną usługą Wizz Priority będą mogli zabrać na pokład swój bagaż podręczny. Bagaż podręczny wszystkich pasażerów, którzy nie wykupili usługi Wizz Priority, zostanie umieszczony w luku bagażowym samolotu i będzie można go odebrać przy taśmie bagażowej na lotnisku docelowym.

Co to oznacza? Na pokład samolotu swój bagaż podręczny zabiorą tylko pasażerowie z wykupioną usługą WIZZ Priority. Kosztuje ona od 22 PLN. Dotychczas było inaczej – pierwszych 90 pasażerów mogło wnieść swój bagaż na pokład. Pozostałe walizki zostawały zebrane podczas wchodzenia do samolotu i były zapakowane (bezpłatnie) do luku bagażowego. Pasażerowie otrzymywali je po przylocie. O tych zmianach pisaliśmy w październiku 2017 (więcej info)

Nowe reguły przewozu bagażu podręcznego

Teraz bagaż podręcznym zostanie odebrany (pod bramką) wszystkim “zwykłym” pasażerom bez wykupionej usługi WIZZ Prioriy i umieszczony w luku bagażowym (bezpłatnie). Oczywiście warto wtedy wyjąć wszystkie cenne rzeczy – komputery, aparaty, dokumenty, pieniądze itp.

Na stronie Wizz Air nie podaje daty wprowadzenia tej zmiany. Zastanawia też taki komunikat:

Czy dotyczy to mojego lotu?.
Aby zobaczyć, czy te problemy w jakikolwiek sposób Cię dotyczą, zaloguj się. Jeśli tak jest, otrzymasz od nas informację pocztą elektroniczną lub telefonicznie na numer podany w trakcie dokonywania rezerwacji.

Być może zmiana ma dotyczyć tylko wybranych (najbardziej obleganych) tras w szczycie sezonu wakacyjnego, tylko ktoś po prostu źle i niedokładnie sformułował komunikat? Zobaczymy!

Czekamy na odpowiedź przewoźnika w sprawie wprowadzonych zmian.



Przy okazji jest też jedna mała pozytywna zmiana. Teraz usługę WIZZ Priority można dokupić dla wybranych osób z rezerwacji. Dotychczas jeśli na rezerwacji były np. 4 osoby, to usługę można było wykupić tylko dla całej czwórki.





mleko

Komentarz(1)

  1. Nie jest to prawdą. Skontaktowałem sie z ich infolinią i zasada pozostaje ta sama, a facet z infolinii sam przyznał, że ten komunikat wprowadza w błąd. Pierwsze 90 osób może wnieść A pozostałe juz nie

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *