Ciekawą i – pewnie często przydatną – usługę wprowadził Kraków Airport.
Nowe udogodnienie dla pasażerów, klientów parkingów na terenie Kraków Airport. Od marca mogą skorzystać z bezpłatnych, drobnych napraw pojazdów w ramach usługi “Car Help Patrol”. Krakowskie lotnisko – jako pierwsze w Polsce wprowadziło taką usługę.
Na terenie krakowskiego lotniska, z daleka widać charakterystyczny żółty samochód autopomocy, oznaczony napisem “Car Help Patrol”. Profesjonalny zespół pracowników w razie potrzeby pomaga klientom lotniskowych parkingów. Usługa “Car Help Patrol” obejmuje drobne naprawy pojazdów m.in.: uzupełnienie powietrza w oponach, wymianę koła czy uruchomienie pojazdu z rozładowanym akumulatorem. Pomoc dla klientów parkingów zlokalizowanych na terenie krakowskiego lotniska jest bezpłatna.
W ramach usługi “Car Help Patrol”, w przypadku poważniejszych awarii, pracownicy udostępniają kontakt do najbliższych warsztatów mechanicznych. Jeśli wystąpi taka konieczność, klienci parkingów mogą kontynuować podróż z 10% rabatem na usługi Kraków Airport Taxi.
Usługa została wprowadzona w marcu br. przez MPL Services Sp. z o.o. – spółkę córkę Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków Balice Sp. z o.o. MPL Services Sp. z o.o., która m.in. zarządza parkingami przy krakowskim lotnisku.
Nowa usługa jest odpowiedzią na zgłaszane przez klientów parkingu sugestie i jest kolejną inicjatywą mającą na celu udoskonalanie funkcjonowania krakowskiego lotniska. Z usługi skorzystało już kilkunastu kierowców. Najpopularniejsze było doładowywanie akumulatorów i uzupełnienie powietrza w oponach.
Informacje pochodzą z informacji prasowej lotniska.