Ryanair 31 stycznia ujawniła szczegóły programu “Always Getting Better” na kolejny rok.
Plan na piąty rok programy zakłada znaczne usprawnienia w zakresie obsługi klienta, cyfryzacji, usług dodatkowych, a także ochrony środowiska.
Nowe inicjatywy, które pojawią się w nadchodzącym roku:
– Obietnica Ceny – znajdź tańszy bilet, a my zwrócimy różnicę oraz dodamy 5 EUR na Twoje konto My Ryanair
– Obietnica Punktualności – punktualność naszych lotów wyniesie 90%
– Prosta Polityka Bagażowa – 2 bagaże podręczne w cenie + obniżona opłata za przewóz większego bagażu rejestrowanego (105 zł za 20kg)
– Oddzielny Dział Reklamacji – reklamacje w ramach EU261 będą rozpatrywane w ciągu 10 dni
– Najbardziej Zielona Linia – w ciągu 5 lat na pokładach naszych samolotów nie będzie plastików, zadbamy również o ochronę środowiska poprzez zrównoważenie emisji dwutlenku węgla dobrowolną, internetową zbiórką charytatywną
– Ryanair Rooms i Kredyt Podróży – zwrot w postaci kredytu na loty przy rezerwacji hotelu
– Ryanair Transfers – więcej możliwości transferów we współpracy z Car Trawler
– Loty Łączone – przez Rzym, Mediolan i Porto oraz loty transatlantyckie
– “Try Somewhere New” – unikatowy content o podróżach na stronie Ryanair.com, przewodniki oraz filmy video w 7 wersjach językach (w tym po polsku)