Home loty PLL LOT: to “najszybciej rozwijajÄ…ce siÄ™ poÅ‚Ä…czenie dalekodystansowe”
PLL LOT: to “najszybciej rozwijajÄ…ce siÄ™ poÅ‚Ä…czenie dalekodystansowe”

PLL LOT: to “najszybciej rozwijajÄ…ce siÄ™ poÅ‚Ä…czenie dalekodystansowe”

Dokładnie w rok od uruchomienia połączenia LOT podsumował swoją obecność w Korei Południowej.

Z bezpośrednich rejsów między Warszawą i Seulem do połowy października br. w sumie skorzystało 67 000 pasażerów, a średnie wypełnienie samolotów osiągnęło poziom 83 proc. Dobry wynik potwierdza potencjał dalszego rozwoju w ramach ruchu turystycznego i biznesowego między Polską, regionem CEE a Koreą Południową.

“OtwierajÄ…c poÅ‚Ä…czenie do Seulu od poczÄ…tku byliÅ›my przekonani, że bÄ™dzie to strzaÅ‚ w dziesiÄ…tkÄ™. Nie pomyliliÅ›my siÄ™, a wrÄ™cz okazaÅ‚o siÄ™, że poÅ‚Ä…czenie to rozwija siÄ™ jeszcze szybciej, niż zakÅ‚adaliÅ›my. Sukces poÅ‚Ä…czenia miÄ™dzy WarszawÄ… a Seulem przekroczyÅ‚ nasze oczekiwania” – mówi Adrian Kubicki, dyrektor Biura Komunikacji Korporacyjnej LOT-u. “W ubiegÅ‚ym roku, jako nowy przewoźnik na koreaÅ„skim rynku, rozpoczynaliÅ›my sezon zimowy z trzema rejsami tygodniowo. Zaledwie pół roku później zwiÄ™kszyliÅ›my ofertÄ™ do piÄ™ciu rejsów w tygodniu i pracujemy nad tym, by wkrótce móc latać do Seulu codziennie” – dodaje Adrian Kubicki.

Uruchomienie nowego, bezpośredniego połączenia zawsze wyzwala potencjał w sektorze turystycznym. Dzięki rejsom LOT-u do Seulu w ciągu ostatniego roku wielu Polaków zdecydowało się odwiedzić Koreę Południową, choć wcześniej nie miało takich zamiarów. Od stycznia do maja 2017 r. pasażerów podróżujących wyłącznie z Polski do Korei Południowej przybyło o 42 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Podobnie było w przypadku osób z Korei Południowej, które decydując się na podróż z LOT-em, przekonały się o niezliczonych atutach polskich miast, np. Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Gdańska czy Poznania.

Pasażerom z Korei Południowej LOT oferuje wygodne przesiadki przez położony w centralnej części Europy hub w Warszawie, skąd blisko już do innych kierunków europejskich dostępnych w siatce polskiego przewoźnika. Zaletami podróży przez Warszawę do innych miast Europy są m.in. krótki czas przesiadek (w niespełna godzinę) oraz komfortowe miejsca odprawy pasażerskiej i do odpoczynku.

Przez rok bezpośrednich rejsów na trasie Warszawa-Seul udział pasażerów podróżujących w ruchu point-to-point w obu kierunkach utrzymywał się na wyrównanym, wysokim poziomie. Istotny dla całkowitego ruchu był także udział pasażerów transferowych, którzy skorzystali z możliwości przesiadek poprzez hub na Lotnisku Chopina. W sumie do połowy października br. średnie wypełnienie samolotów LOT na trasie Warszawa-Seul osiągnęło 83 proc.

lot-dreamliner-official-zdjecie1

“W strukturze ruchu pasażerskiego na trasie Warszawa-Seul zaobserwowaliÅ›my również znaczÄ…cy wzrost udziaÅ‚u osób podróżujÄ…cych w celach biznesowych, którzy przekonali siÄ™ o zaletach dedykowanej oferty LOT Business Class i Premium Economy Class. Dane ekonomiczne potwierdzajÄ…, że w 2017 r. po raz pierwszy od lat miÄ™dzy PolskÄ… a KoreÄ… PoÅ‚udniowÄ… odnotowano ożywienie w sektorze handlowym. To wyraźnie pokazuje, że rozwój tego poÅ‚Ä…czenia powinien przyczynić siÄ™ do dalszej poprawy relacji gospodarczych i turystycznych miÄ™dzy naszymi krajami” – mówi Adrian Kubicki.

Potwierdzenie powyższych danych wykazaÅ‚y także wyniki przewozu LOT Cargo za ostatni rok. “Współpracujemy z najwiÄ™kszymi koreaÅ„skimi koncernami technologicznymi w zakresie eksportu i importu towarów miÄ™dzy KoreÄ… PoÅ‚udniowÄ…, PolskÄ… i regionem CEE, takich jak Samsung, LG, Philips, General Motors, 3M, Hyundai. DziÄ™ki bezpoÅ›redniemu poÅ‚Ä…czeniu, jesteÅ›my najwiÄ™kszym eksporterem okreÅ›lonych produktów do Korei PoÅ‚udniowej. Tygodniowo na pokÅ‚adach Dreamlinerów przewozimy np. od 20 do 30 ton aronii” – podsumowuje Adrian Kubicki.

PoÅ‚Ä…czenie na trasie Warszawa-Seul, realizowane sÄ… najnowoczeÅ›niejszymi samolotami pasażerskimi Å›wiata – Boeingami 787 Dreamliner. Do swojej dyspozycji, pasażerowie majÄ… trzy klasy podróży: biznes, ekonomicznÄ… premium i ekonomicznÄ…. Specjalnie z myÅ›lÄ… o pasażerach podróżujÄ…cych na tej trasie LOT wprowadziÅ‚ dedykowane menu i napoje, natomiast w system rozrywki pokÅ‚adowej wraz z szerokim wyborem filmów dostÄ™pny jest w koreaÅ„skiej wersji jÄ™zykowej. Na pokÅ‚adzie zawsze znajduje siÄ™ osoba z personelu pokÅ‚adowego mówiÄ…ca po koreaÅ„sku.

Wkrótce do obsługi połączeń średniego zasięgu LOT otrzyma pierwsze egzemplarze najnowocześniejszych samolotów wąskokadłubowych dostępnych na rynku ? Boeingów 737 MAX 8. W I kwartale 2018 r. polski przewoźnik pozyska także nowe większe Boeingi 787-9, które latać będą na trasach dalekiego zasięgu z dostępnością 294 miejsc pasażerskich.

Uruchomienie i rozwój poÅ‚Ä…czenia Warszawa-Seul jest jednym z kluczowych elementów strategii rentownego wzrostu polskiego przewoźnika, którÄ… LOT wdraża od poczÄ…tku 2016 r. W tym czasie LOT uruchomiÅ‚ najwiÄ™cej poÅ‚Ä…czeÅ„ spoÅ›ród wszystkich linii w Europie. ZnalazÅ‚y siÄ™ wÅ›ród nich rejsy z Warszawy m.in. do Los Angeles, Newark, Seulu i Tokio oraz z Krakowa do Chicago. W maju przyszÅ‚ego roku LOT po raz pierwszy planuje uruchomienie bezpoÅ›rednich lotów spoza Polski – z Budapesztu do Nowego Jorku i Chicago.

Korea Seul Vector - Flag Paper Circle Shadow Button South Korea

Treść wiadomości pochodzi z informacji prasowej przewoźnika.


mleko

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *