Wizz Air wprowadza nową usługę o nazwie Blokada Ceny.
Kolejna nowości od Wizz Air: węgierski przewoźnik wprowadził usługę Blokada Ceny. Kosztuje ona 13 PLN/os i umożliwia “zamrożenie” ceny na 48.
CO DAJE USŁUGA WIZZ BLOKADA CENY (FARE LOCK)?
– Blokada Ceny (Fare Lock) jest usługą, która zapewnia pasażerom WIZZ możliwość zabezpieczenia wybranej ceny na okres 48 godzin za opłatą 13 PLN/os.
– Usługa Blokada Ceny (Fare Lock) jest dostępna w przypadku rezerwacji dokonanych na minimum 7 dni przed planowaną datą wylotu, lub datą pierwszego lotu w przypadku biletu w obie strony.
– Usługa Blokada Ceny (Fare Lock) jest dostępna na wizzair.com i dotyczy rezerwacji biletów w jedną i w obie strony dla kilku pasażerów. Wybrane loty oraz dane i liczba pasażerów nie mogą być zmieniane w odniesieniu do zabezpieczonej taryfy po opłaceniu usługi.
– W celu dokończenia rezerwacji w cenie zabezpieczonej w ramach usługi Blokada Ceny (Fare Lock), klienci WIZZ są zobowiązani do opłacenia całej kwoty ceny za pomocą karty kredytowej lub poprzez konto MyWIZZ w ciągu 48 godzin w zakładce Moje Rezerwacje.
– Jeśli rezerwacja nie zostanie opłacona w ciągu 48 godzin w ramach usługi Fare Lock wówczas zabezpieczona rezerwacja ceny zostanie automatycznie skasowana.
KORZYŚCI Z USŁUGI WIZZ BLOKADA CENY (FARE LOCK):
– Pasażerowie WIZZ mogą teraz w łatwy sposób zagwarantować sobie najniższą dostępną cenę na dowolny lot WIZZ na czas planowania swojej podróży
– Wybrane loty za pośrednictwem usługi Blokada Ceny (Fare Lock) nie zostaną sprzedane, a ich cena nie zmieni się przez 48 godzin
– Usługa Blokada Ceny (Fare Lock) ma stałą cenę niezależnie od lotu, terminu oraz rodzaju pakietu
JAK SKORZYSTAĆ Z USŁUGI BLOKADA CENY?
Ta usługa jest dostępna online na wizzair.com.
– Rozpocznij rezerwację, wybierz trasę i rodzaj taryfy
– Wybierz usługę Blokada ceny, widoczna pod sekcją taryf
– Dodaj informacje o pasażerach i płatności, a następnie zapłać opłatę za blokadę ceny kartą kredytową lub środkami z konta WIZZ.
– Na stronie Podsumowanie lotu pojawi się data, do której należy sfinalizować rezerwację
JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO REZERWACJI
Do zachowanej rezerwacji możesz wrócić w dowolnym momencie w okresie 48 godzin, logując się do profilu na wizzair.com i otwierając stronę Podsumowanie lotu. Jeśli nie dokończysz rezerwacji w ciągu 48 godzin, rezerwacja zostanie anulowana, a opłata za blokadę ceny nie zostanie zwrócona.
Fragmenty tekstu (i zdjęcie) pochodzą z informacji prasowej oraz internetowej strony przewoźnika.