![Wizz Air likwiduje mały bagaż podręczny. Zmiana polityki bagażowej!](https://mlecznepodroze.pl/wp-content/uploads/2017/07/bagaz-tasma-kilka-sztuk-Depositphotos_31689729_original-1000x667px.jpg)
Wizz Air wprowadza zmiany w swojej polityce bagażowej – m.in. zniknie mały bagaż podręczny!
Od 29 października 2017 każdy pasażer Wizz Air będzie mógł ze sobą zabrać duży bagaż podręczny – tym samym mały bagaż zostaje wycofany. Od 29 października dopuszczalne wymiary bagażu podręcznego to 55x40x23 cm, a jego waga nie będzie mogła przekroczyć 10 kg.
Jest jednak kruczek – tylko pierwsze 90 walizek na każdym locie będzie objęte gwarancją wzięcia na pokład. Pozostałe walizki zostaną zebrane podczas wchodzenia do samolotu i będą zapakowane (bezpłatnie) do luku bagażowe. Pasażerowie otrzymają je po przylocie.
Kto nie będzie chciał “ryzykować” będzie mógł wykupić usługę Wizz Priority (piszemy o niej niżej).
Klienci podróżujący 29 października 2017 roku i później, którzy dokonali już opłaty za bagaż podręczny poprzez bezpośrednie kanały sprzedaży Wizz Air, otrzymają zwrot pieniędzy w wysokości 120% poniesionej opłaty na konto WIZZ.
Ponadto linia ogłosiła też również wprowadzenie nowej usługi na pasażerów: WIZZ Priority, która jest dostępna na wszystkich lotach od dzisiaj i zawiera:
– Pierwszeństwo wejścia na pokład
– Możliwość wniesienia na pokład dodatkowego małego bagażu (o maksymalnych wymiarach 40x30x18cm)
– od 29 października, gwarancję umieszczenia bagażu podręcznego w kabinie samolotu (również dostępna dla pasażerów korzystających z usług: WIZZ Go, WIZZ Plus i WIZZ Privilege Pass)
Pasażerowie bez WIZZ Priority mogą wnieść na pokład tylko jedną sztukę bagażu podręcznego ( 55 x 40 x 23 cm, maks. 10 kg)
Ciekawe tylko jak będą podchodzić o plecaków i mniejszych toreb, które będą mieściły się pod fotelami. Czy mimo wszystko będą zabierane żeby motywować do zakupów czy odpuszczą.
Niestety ale mam z ta firma same zle skojarzenia. Korzystam tylko wtedy, gdy nie mam innej opcji. Mimo wszystko pomimo całej akcji Ryanair jest jednak lepszy przynajmniej traktuje pasażera jak człowieka.