Ryanair zaprezentowała swoje plany dotyczące poprawy jakości obsługi klienta, które stanowią podstawę założeń czwartego roku realizacji programu “Always Getting Better” (AGB). Program zakłada poprawę wszystkich aspektów obsługi klienta, poprzez serwis, innowacje cyfrowe oraz nowe produkty.
– Loty łączone – najpierw w ramach siatki połączeń Ryanair, a następnie także innych przewoźników
– Jeszcze niższe ceny biletów i jeszcze więcej lotów
– Nowe bazy (Frankfurt nad Menem, Neapol) i jeszcze bardziej dogodne rozkłady lotów
– My Ryanair – Faza 2. – udoskonalony profil oraz oferty specjalne
– Udoskonalone produkty “Plus” – Regular, Plus, Flexi-Plus oraz Family Plus
– Ryanair Holidays – oferta dostępna na wszystkich rynkach, hotele 3,4 i 5*
– Ryanair Rooms – więcej partnerów, większy wybór
– Amazon Podróży – Nowe funkcje wyszukiwania
– Into The Blue – treści o destynacjach dostępne na zamówienie w aplikacji w 5 wersjach językowych
– Expresowa rezerwacja – zachowane wcześniej preferencje pozwalają na rezerwację w 3 krokach
– Automatyczna odprawa – także na lot powrotny, jeśli wcześniej dokonano wyboru miejsca