Ryanair przedstawił dzisiaj garść nowych statystyk.
Nowe statystyki od irlandzkiego przewoźnika:
- 86% z 44.000 lotów w grudniu 2015 r. na czas
- Tylko 1 reklamacja na 1300 pasażerów
- Mniej niż 1 reklamacja dotycząca bagażu na 1000 pasażerów
- Ponad 99% odpowiedzi na reklamacje udzielone w ciągu 7 dni
>> WSZYSTKIE OFERTY OD RYANAIR
Ryanair przewiózł w 2015 r. 101 milionów pasażerów (więcej info) i wykonał 600 000 lotów, z czego 91% było na czas.
>> RANKING PUNKTUALNOŚCI LINII LOTNICZYCH
Robin Kiely z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w grudniu 7,5 miliona pasażerów z punktualnością sięgającą 86% wykonując 44 000 lotów. W całym 2015 roku nasza punktualność wyniosła 91% przy 600 000 lotach. Statystyki te potwierdzają stale rosnącą jakość poziomu obsługi klienta. Nasza rozwijająca się siatka połączeń i dodatkowe udogodnienia, które wprowadzone zostaną podczas trzeciego roku programu “Always Getting Better” potwierdzają, że Ryanair dostarcza znacznie więcej niż tylko niskie ceny.“