Pozytywna akcja od Lux Express. Jeśli nie jesteś zadowolony z podróży na pokładzie Lux Express, to przewoźnik zwróci Ci pieniądze ? takie zasady na najbliższe miesiące wprowadza Lux Express. W ten sposób przewoźnik zachęca do wypróbowania swoich usług i gwarantuje satysfakcję z podróży.
Akcja obowiązuje na wszystkich trasach krajowych Lux Expressu. Warunkiem otrzymania zwrotu pieniędzy za bilet jest wypełnienie formularza na stronie www.luxexpress.eu/pl/zadowolonyklient w ciągu 7 dni od daty podróży. Regulamin akcji jest dostępny na stronie internetowej przewoźnika, a zgłoszenia będą przyjmowane do 7 września br.
Gwarancja satysfakcji z podróży to interesująca propozycja szczególnie dla mieszkańców Rzeszowa, Kielc i Tarnowa, którzy w połowie czerwca dopiero zaczną poznawać nowego przewoźnika.Gwarancja satysfakcji z podróży to interesująca propozycja szczególnie dla mieszkańców Rzeszowa, Kielc i Tarnowa, którzy w połowie czerwca dopiero zaczną poznawać nowego przewoźnika.
>
Działanie na wysoko konkurencyjnym rynku powoduje, że firmy przywiązują dużą wagę do jakości usług i satysfakcji klienta. Jednak sztuką jest wywiązanie się z danej obietnicy. Dajemy satysfakcję z podróży każdemu i na każdej trasie, a niezadowolenie klienta to dla nas wystarczający powód do zwrotu pieniędzy za bilet – mówi Hannes Saarpuu, Prezes Lux Express Group.
Zapraszamy pasażerów z nowych miast na trasach Lux Expressu do wypróbowania naszych usług i przekonania się, że Lux Express jest naprawdę dobrą
alternatywą wobec podróży do Warszawy jakimkolwiek innym środkiem transportu. Nie jesteśmy drugim Polskim Busem – dodaje.
Nie polecam przewoźnika , nie potrafi dostosować się do klienta , niemiła obsługa , zrezygnowałem z biletu i niestety zwrotu kasy nie dostałem – porażka.
Skusiło mnie że troche taniej i tego bardzo żałuję !!!