Ciekawa okazja w sieci Accorhotels. Korzystająć z promocji i odbywając zaledwie 3 noclegi możemy zyskać nawet 8000 punktów. Z kolei te 8000 punktów jest warte 160 EUR do użycia na kolejne noclegi! Więcej informacji o promocji znajdziecie w tym wpisie.
Aktualizacja: pojawiła się polska wersja promocji.
WARUNKI PROMOCJI
Promocja trwa od 17 lutego do 20 marca 2015 i w tym okresie zajerestować się w promocji oraz dokonać rezerwacji noclegów. Z kolei same noclegi musimy odbyć do 31 sierpnia 2015.
Za pierwszy pobyt otrzymamy 1000 bonusowych punktów, za drugi 3000 puntów, a za trzeci kolejne 4000 PLN. Łącznie da nam to 8000 punktów, które potem możemy wymienić np. na vouchery o łącznej wartości 160 EUR (2000 pkt jest warte 40 EUR) do użycia na kolejne noclegi w Accorhotels.
W promocji biorą udział następujące marki hoteli: Sofitel, Pullman, MGallery, Grand Mercure, The Sebel, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, ibis, ibis Styles.
Rezerwacji należy dokonać przez stronę Accorhotels.com
REJESTRACJA W PROMOCJI
Aktualizacja, 2015.02.23. Pojawiła się polska strona promocji.
Im dłuższy pobyt, tym więcej punktów zdobywasz:
– podczas pierwszego pobytu zdobywasz dodatkowo 1000 punktów (poza punktami naliczanymi standardowo),
– podczas drugiego pobytu zdobywasz dodatkowo 3000 punktów (poza punktami naliczanymi standardowo),
– podczas trzeciego pobytu zdobywasz dodatkowo 4000 punktów (poza punktami naliczanymi standardowo).
Zasady oczywiście się nie zmieniły, teraz jednak jednak łatwiej dołączyć do promocji.
>> ZGARNIJ NAWET 160 EUR NA KOLEJNE NOCLEGI (PO POLSKU)
Poprzednia wersja wpisu:
Na początek należy zarejestrować się w promocji. Wymagane jest do tego posiadanie konta w Le Club Accorhotels. Pewien minus to fakt, że strona promocji jest po francusku.
1) Wchodzi na stronę promocję i klikamy na SE CONNECTER
2) Otworzy nam się menu w którym możemy się zalogować na swoje konto w Le Club Accorhotels albo – jeśli go nie mamy – zarejestrować się.
3) Po zalogowaniu/rejestracji kliamy na “S’inscrire maintenant” aby dołączyć do promocji.
Pozostałe warunki promocji:
Pobyty nie mogą być “jeden po drugim” musimy zachować odstęp minimum jednej nocy. Promocja nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.
Rezerwować trzeba przez stronę francuskojęzyczną, czy można przez polską?
Regulamin mówi o rezerwacji na stronie accorhotels.com, więc wersja językowa nie ma znaczenia.
“Promocja nie łączy się z innymi ofertami promocyjnymi.”
Rozumiem, że jeżeli zarezerwuję pokój korzystając z “Wczesna rezerwacja. Zarezerwuj z co najmniej 30-dniowym wyprzedzeniem i zyskaj do 30% zniżki!” to nie dostanę tych punktów?
Podejrzewam, że nie bedzi się liczyć. Z tego co pamiętam przy poprzedniej edycji promocji oferty 3za2 czy własnie -30% za wczesną rezerwację nie liczyły się.
to jednorazowa promocja – 8000 za 9 noclegow w okresie czy 8000 za kazde 3 noclegi?
Każdy członek Le Club może skorzystać z tej promocji tylko raz. Więc w “najkrótszej” opcji wyjdą to 3 noclegi/noce (pamiętaj, że nie mogą być pod rząd!)
dzieki
Noclegi pod rząd w jednym hotelu, czy na przykład również wchodzi w grę w piątek nocleg w Wawie a w sobotę w Luksemburgu na przykład. Takie coś się liczy?
Powinno zadziałać. Zabronione są noclegi pod rzad w tym samym hotelu.
“Terminy pobytów w tym samym hotelu nie mogą następować bezpośrednio po sobie (w tym samym hotelu data zakończenia jednego pobytu nie może być równocześnie datą rozpoczęcia kolejnego).”
Tak, bez “w zasadzie raczej”
Czy noclegi trzeba odbyć, żeby dostać punkty, czy punkty wpadną po zarezerwowaniu i opłaceniu z góry pobytu? Mogę to wykorzystać np. do objazdowej wycieczki, gdzie rezerwuje 3 noce pod rząd w 3 różnych hotelach, dostaje punkty i za to rezerwuje kolejne 3 noce pod rząd w jednym hotelu?
Z tego co wiem to nie da rady tak do razu z tego skorzystać. Punkty nie wpadną tak od razu, a jeszcze “promocja musi zatrybić” + dodatkowo musisz wymienic punty na vouchery.
nie ma szans
przeczytaj “Ogólne warunki sprzedaży” tej oferty:
“9. Punkty premiowe Le Club Accorhotels zostaną naliczone na koncie uczestnika programu w okresie 28 dni od daty zakończenia pobytu w hotelu.”
A czy orientuje się ktoś jak sprawdzić czy promocja jest aktywowana? Nie wiem dlaczego ale po kliknięciu “połącz” i zalogowaniu, nie pojawia się żaden komunikat że promocja jest już aktywna, tylko przełącza na wersje angielską i nie ma żadnej informacji…
Jeśl przejdziesz wszystkie kroki jak na obrazkach we wpisie (gdzieś tam po drodze wyskakuje faktycznie bład 404), to masz aktywowaną promocję. Po za tym – jeśli masz aktywowaną promocję, to na stronie promocji (z prawej strony) zobaczysz wyszukiwarkę noclegów.
Weźcie pod uwagę przy rezerwacjach, że hotele Ibis Budget nie biorą udziału w promocji.