Powered by GetYourGuide



Home promocja Wizz Air oraz Raiffeisen Polbank zaoferują wspólny program lojalnościowy
Wizz Air oraz Raiffeisen Polbank zaoferują wspólny program lojalnościowy

Wizz Air oraz Raiffeisen Polbank zaoferują wspólny program lojalnościowy

Po zakończeniu współpracy z Citibankiem (KLIK) Wizz Air oraz Raiffeisen Polbank wkrótce udostępnią osobom, które często podróżują samolotem, wspólny program lojalnościowy.



Nowa oferta będzie skierowana do posiadaczy nowej partnerskiej karty kredytowej oraz specjalnej karty debetowej, która będzie wydawana do dowolnego konta osobistego Raiffeisen Polbank.

Powered by GetYourGuide

Korzystanie z obu kart partnerskich przyniesie pasażerom Wizz Air wymiernie korzyści – będą oni mogli m.in. zbierać punkty na swoim koncie WIZZ, a później wymieniać je na bilety lotnicze.

Raiffeisen Polbank i Wizz Air pracują nad szczegółami oferty, które zostaną niedługo ogłoszone.




Powered by GetYourGuide


mleko

Komentarz(2)

  1. Mnie w listopadzie ubiegłego roku próbowano wyczyscic karte kredytową pseudo Polbanku ReiffeiSEN po??????7 MONITACH oraz sprawie w KNF do dzis nie zwrócono nadpłaty ponad 22 złotych /3 monity PISEMNE !!! Takze dziekuję z góry za taki pseudobank , jak domniemywam Wizz wytnie z nich max a klienci?.. niech sie martwia wszak wszelkie problemy bedą??? z winy banku Pamietajcie ze ostrzegałem a pretensje pozniej tylko do siebie
    Polbank ma jeden z najgorszych systemów informatycznych w Polsce /np. brak widocznosci blokad – co jest bardzo wazne w wypadku zakupu tzw błędów taryfowych czy innych deali / KARTA DLA ODWAZNYCH

  2. Raiffeisen Polbank to mega syf. O ile Raiffeisen prezentował jakiś poziom obsługi o tyle po połączeniu zrobiło się mało sympatycznie. Generalnie bank dobrze wygląda jeśli z niego nie korzystasz. Gdy jeszcze korzystałem z ich usług stałym numerem było naliczanie kary za nieterminową spłatę karty kredytowej. Np. spłata była na dzień 28, przelew z konta wychodził 28 i 28 był księgowany na rachunku karty a mimo to naliczano 50 pln za spóźnienie, bo ponoć pieniądze na rachunku muszą być do godz. 10:00. Za każdym razem reklamacja i zwrot z informacją że to ostatni raz idą na rękę. Na szczęście pozbyłem się już wszystkiego co oferował ten “świetny” bank.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *