Wróciły tanie bilety w taryfie New First Minute w PLL LOT. Przewoźnik dorzucił trochę biletów z Warszawy do Tallina za 123 PLN oraz do Helsinek za 159 PLN. Jest też ciągle trochę biletów do Rygi w cenie 123 PLN w dwie strony.
Bilety w tej cenie kupimy na przeloty od września 2013 do maja 2014.
Bilety bez prowizji kupimy na EmpikTravel oraz Tripsta.pl
Zgodnie z warunkami taryfy New First Minute podróż musi obejmować niedzielę albo trwać minimum 1 tydzień.
TERMINY LOTÓW I PRZYKŁADOWE ZRZUTY EKRANÓW
Przeloty w najniższej cenie znajdziemy na różne podróże od września 2013 aż do maja 2014. Możemy także połączyć loty do obydwu miast i zrobić trasę Warszawa – Tallin / Helsinki – Warszawa. Trasę z Tallina do Helsinek można pokonać m.in. promem.
Możemy także pomieszać podróż z Rygą i Tallinem. Tutaj z kolei między miastami najlepiej przemieścić się autokarami: Simple Express (lub Lux Express) oraz Ecolines.
Przykładowe zrzuty ekranu:
nieznalazlem …takich cen na Tripscie.
na empik travel jest…
A ja odradzam korzystanie z uslug posrednikow przy kupnie biletow lotniczych, a w szczegolnosci z uslug TRIPSTA. Mnie taka usluga kosztowala wiele nerwow i sporo pieniedzy.
W ?Szalonej srodzie? kupilam za posrednictwem TRIPSTA.pl bilet na przelot LOTem za 460 PLN. Dostalam mailem ?Potwierdzenie dokonania rezerwacji? z kodem rezerwacji, szczegolami lotow i szczegolami mojej karty kredytowej – co zauwazylam. Nie dostalam natomiast e-biletu ? czego nie zauwazylam.
W dniu wylotu chcialam wydrukowac bilet i dopiero wtedy zorientowlam sie, ze biletu po prostu nie ma. Probowalam dodzwonic sie do TRIPSTA (spedzilam 5h przykuta do telefonu), ale pech chcial, ze byla to sobota, a w soboty dodzwonic sie nie da – telefony ze wszystkich krajow, w ktorych dziala TRIPSTA (a jest ich 16) przekierowywane sa na ten sam numer z obsluga w jezyku angielskim (zapewne w Indiach). W niedziele oraz w dni robocze po godzinie 17 nie pracuja w ogole.
A ze tego dnia leciec musialam, nie pozostalo mi nic innego niz kupienie biletu tuz przed wylotem na stronie LOTu. Zaplacilam 2900 PLN.
Dwa dni pozniej, w poniedzialek, dostalam od TRIPSTA maila z informacja, ze moja rezerwacja nie doszla do skutku z powodu bledu technicznego. I juz ? koniec wyjasnienia.
Z pewnoscia w calej tej sytuacji mozna byloby dopatrzec sie zaniedbania z mojej strony, bowiem nie zauwazylam braku biletu i nie skontaktowalam sie z TRIPSTA. Ale gdybym dala im znac przepisowe 2 dni po zakupie, czy bylaby szansa na bilet po cenie z ?Szalonej srody?? Szczerze w to watpie. I dlaczego ich system nie wyslal do mnie informacji o anulowaniu rezerwacji?
Taka oto informacja napisana jest w mailu malymi literkami:
Bilet elektroniczny (E-ticket)
Ten e-mail jest potwierdzeniem dokonania rezerwacji. Po dokonaniu płatności otrzymają Państwo bilet elektroniczny w krótkim okresie czasu. W niektórych przypadkach może to zająć do 48 godzin, zależnie od daty wylotu. Jeśli bilet do Państwa nie dotrze, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
Kochani, kupujcie bilety bezposrednio na stronie przewoznika. W razie problemow wiele mozna zdzialac ? co wazne – 24/7, i to zarowno przez telefon, jak i w okienku juz na lotnisku. Bo ? o ironio ? pani w informacji LOTu widziala w systemie moja nie potwierdzona rezerwacje, ale nie mogla nic z nia zrobic, gdyz posrednikiem w tej transakcji byla TRIPSTA.
Unikajcie TRIPSTA, unikajcie innych biur podrozy.
Zapraszam do dyskusji na adres: [email protected]
@ “nie” dla TRIPSTA
Proszę daj już spokój z tymi tekstami pod prawie każdym wpisem.
Każdy przeczytał juz to kilka razy i nikt juz chyba nie chce więcej. Tyle w temacie
Rozumiem, ze to jakis komentarz na wyrost? Gwoli informacji – dotychczas wpis zamiescilam jeden raz, ale zamierzam sie bardziej uaktywnic.
Jesli sa tu inni niezadowoleni klienci TRISPSTA, zapraszam do kontaktu [email protected]
nic już nie ma
od 14 lutego czekam na zwrot pieniedzy za przelot ktory sie nie odbył w LOCIe. Właśnie od Tripsta, W ogóle nie chca ze mną rozmawia i nie odpisują. Nie dla TRIPSTA.