Home promocja Loty międzynarodowe za darmo (z kodem rabatowym 200 USD)
Loty międzynarodowe za darmo (z kodem rabatowym 200 USD)

Loty międzynarodowe za darmo (z kodem rabatowym 200 USD)

Edytowane: Okazało się, iż kod został wypuszczony przez serwis Travelocity specjalnie dla osób ze Związku Niewidomych /National Federation of the Blind/ (informację o nim podało NFB na Twitterze) wobec czego informacja ta nie będzie dalej publicznie dostępna.
W razie pytań zapraszam do komentarzy.

Dla zainteresowych pełny regulamin kodu:

The promotional code (the Promo Code) for $200 is valid between 12:01 a.m. Central Time on July 2, 2012 and 11:59 p.m. Central Time on August 4, 2012 (the Promotion Period) or until it reaches the redemption limit of 3,500 redemptions.

Your use of the Promo Code on the www.travelocity.com Web site (the Site) is subject to the Travelocity User Agreement and Privacy Policy.

The Promo Code is valid only for qualifying purchases made on the Site. A qualifying purchase means a three-night or longer Hotel+Flight Vacation Package which is offered on the Site during the Promotion Period. Travel dates must be between July 2,2012 and December 31, 2012.

Qualifying Hotel+Flight Vacation Package purchase requires a minimum spend of $200 and should be booked immediately following your qualifying air booking.



To redeem the Promo Code, you simply type USUNIĘTO_KOD into the Promotional Code field on the Checkout Review Page of the Site, and $200 will be automatically deducted from the final price of your qualifying Hotel+Flight Vacation Package .

You may only redeem the Promo Code once and only during the Promotion Period.

You may not redeem or exchange the Promo Code for cash. You may not use or combine the Promo Code with any other promotional codes. If lost or stolen, the Promo Code will not be replaced.

Travelocity prohibits posting the Promo Code on the Internet or any public forum, or forwarding the Promo Code to any other person.

In the event of any violation of these Terms & Conditions, Travelocity reserves all of the rights and remedies available to Travelocity including charging your credit card for the amount of the Promo Code not to exceed $200, canceling your reservation without a refund to you, and all other remedies available to Travelocity.

TRAVELOCITY MAKES NO WARRANTIES, EXPRESS OR IMPLIED, WITH RESPECT TO PROMOTIONAL CODES, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ANY EXPRESS OR IMPLIED WARRANTY OF MERCHANTABILITY OR FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE. IN THE EVENT A PROMO CODE IS NOT FUNCTIONAL, YOUR SOLE REMEDY, AND THE SOLE LIABILITY OF TRAVELOCITY SHALL BE THE REPLACEMENT OF THE NON-FUNCTIONING PROMO CODE.

Travelocity reserves the right to change these Terms and Conditions from time to time in its sole discretion.





mleko

Komentarz(100)

  1. Chcialam skorzystac z promocji, ale gdy okazalo sie skad pochodzi kod, uznalam, ze nie bede okradac tych ktorym sie to nalezy. Przykre, ze ktos przekazal ten kod do publicznej wiadomosci.

  2. Troche winy lezy tez po stronie NFB, ze nie dopilnowali tego. Ci ktorzy kupili bilety i o tym nie wiedzieli nie sa winni….ale Ci ktorzy wiedza skad pochodza kody i dla kogo sa przeznaczone powinni sie wstrzymac z zakupem- moim zdaniem.

  3. skoro ten kod miał takie a nie inne przeznaczenie, to osoby które za kupiły za 0zł także powinny z tego nie skorzystać….ale każdy ma własne sumienie

  4. nie będąc świadomym pochodzenia kodu zrobiłem rezerwację.
    jednak można ją ANULOWAĆ w travelocity pod nrem tel +1.210.477.1089.
    najlepiej na początku rozmowy poprosić o przełączenie do “vacation package department”.
    polecam to samo innym nieuprawnionym…

  5. trudno mi powiedzieć. trzeba próbować. tel czynny jest 24h, więc lepiej pytać bezpośrednio w travelocity.

  6. Jak czytam niektórych wypowiedzi to nie ogarniam…
    Ludzie, nie róbcie jakiegoś ogromnego przestępstwa z tego faktu, a także nie obrażajcie redakcji. Bilety były dla niepełnosprawnych, rozumiem… gdybyście zagbrali komuś szczepionki jakieś albo leki, a to tylko kody promocyjne, w wysokości $200, mieszkałem w USA i wiem, że to nie jest kwota wielka, którą ktoś by się tam przejmował zbytnio.
    Nie róbcie spektakli jak strasznie wam przykro i stwarzajcie sztucznej afery. Stało się stało, trzeba żyć dalej. Część osób ma darmowe bilety i warto je wykorzystać w radości :) Coś Narodowi Polskiemu też się należy! :)
    Pozdrawiam i proszę nie komentować wypowiedzi.

  7. Trudno stało się. Kto ma bilet poniżej 200 a sądze ze wiekszosc powinien się cieszyc. Nikt nie widział, każdy kupił i trudno…

    Ciekawe miejsca obraliście ?

  8. Swoją drogą, zastanawiam się, z czystej wrednej ciekawości, jak mleko zrobiłeś, że wziąłeś lot do Brukseli, a hotel w Bangkoku…

  9. Bardzo ciekawa sytuacja. Nie ma wątpliwości, że kupujący te bilety robili to w “dobrej wierze”. Teraz narażę się z pewnością niektórym, zwłaszcza komuś, kto prosi o “niekomentowanie wypowiedzi”… :( Czy nie wypadałoby zrobić coś, by to naprawić? Napisać krótkiego maila do firmy, która sprzedała bilety, czy nawet spróbowac coś zdziałac z LOTem… To nie jest nic trudnego. W drugim przypadku wystarczy napisać kilka zdań po polsku. Nic więcej.
    Już pojawiają się pierwsze głosy, że nic się nie stało itp. Otóż stało się. I tłumaczenie, że ktoś tam w Ameryce nie stracił na tym nie usprawiedliwia tak naprawdę faktu, że pewnie częśc osób postara się wyprzeć ze swojej świadomości myśl, że weszła w posiadanie nienależnych im praw. Najłatwiej jest powiedzieć, że inni też nic nie robią w tej sprawie, więc po co ja mam się wysilać? Tak to już w grupie jest. Moi mili, jest to dla każdego indywidualny sprawdzian własnej uczciwości, więc może warto ruszyc tyłek…?

  10. Naprawić? Bądźcie poważni. Trzeba to potraktować jako błąd jaki popełnił portal. Albo związek. A tak naprawdę – jedno i drugie. Używający nie musi znać źródła kodu – zresztą od dawna kod już był w sieci. Regulamin każdy przeczytał. To, że później się okazało, że ten kod był dla takiej a nie innej grupy… c’est la vie. Nie było napisane w regulaminie. Błąd to błąd. Bardzo mi przykro, że to błąd dotyczący takiej grupy, ale nie czuję się winny. Nikogo nie oszukałem. Skorzystałem z promocji jak wiele innych.

  11. @kornot

    właśnie observator dokładnie o tym mówi, o takim przypadku jak Ty prezentujesz.
    bo teraz już wiedząc, dla kogo przeznaczona była zniżka, mozna jeszcze postarać się, żeby ta kasa trafiła do potrzebujących. rezerwacje można cofnać, przynajmniej w niektórych przypadkach, bo bilety nie były wystawione w pełni i potwierdzone.

    ktoś juz ładnie o tym napisał, ja tylko rozwinę. tak, jakbys znalazł zgubione pieniądze tej organizacji na ulicy i wziął je w dobrej wierze. potem jednak dowiedział się, kto je zgubił, ale nie chciał oddać, tłumacząc się i racjonalizując, że np. mogli nie gubić.
    i nie opwowiadaj historii, że to wina portalu etc, bo to nie nie umiejsza Twojego zaniechania teraz i nie usprawiedliwia.

  12. @observator – leczyć się trzeba… oddaj bilety, wesprzyj fundacje i idź do Częstochowy w tej intencji…

    wsparłbyś lepiej PKB Polski i zabrał się do pracy, zamiast pisać bzdury

  13. @kamil

    to nie kwestia leczenia tylko moralności. są tacy którym to przeszkadza, że będą mieć wycieczkę zamiast niewidomych i tacy którzy się z tego cieszą.
    ja anulowałem rezerwację. mimo tego do Częstochowy iść nie zamierzam, bo dawno z tego wyrosłem.
    i nie pozdrawiam.

  14. Wysłałem mailem prośbę o anulowanie rezerwacji. W odpowiedzi po kilku godzinach dostałem odpowiedź:

    “Discussion Thread

    Response Via Email (Alice T) 07/30/2012 06:28 AM

    Dear …

    Thank you for writing to Travelocity in reference to: Trip ID 122114017072 and 122114014037.

    Our record indicate that this reservation is confirmed and good to travel. We sincerely apologize for any inconvenience caused.”

    Ale jajca….

  15. ja tez pisalem w sprawie uniewaznienia tej rezerwacji, to lekko mowiac mnie olali i napisali z szablonu, ze jak chce to moge dzwonic do call center i odwolac rezerwacje

  16. Niniejszy komentarz umieszczam w kilku miejscach w sieci jako propozycję rozwiązania niezręcznej sytuacji. Żeby sprawa była jasna: NIE SKORZYSTAŁEM chociaż nie z powodów moralnych.

    PROPOZYCJA:
    Wszyscy którzy dokonali rezerwacji (zwłaszcza w dobrej wierze) i mają moralniaka, POWINNI SKORZYSTAĆ Z DOKONANEJ REZERWACJI a sumienie uspokoić dokonując wpłaty stosownej kwoty (wg uznania) na konto organizacji charytatywnej (wg uznania). Może to być – choć niekoniecznie – np. NFB.

  17. nie czytacie… przed formularzem mailowym jest informacja, że tą drogą nie można załatwić m.in. anulowania – takie sprawy tylko telefonicznie. zresztą w tym mailu, który wysyłają też jest o tym.

  18. a anulowal ktos rezerwacje ktora nie byla na 0$?

    ja zrobilem normalna rezerwacji na 460$ – 200 = 260$

    jestem ciekawy czy w tym przypadku nie potraca fee np. za lot.

  19. z jednej strony im powinno zależeć, z drugiej tym co skorzystali także i nie będę pisała, że chodzi o sumienie, honor, uczciwość itp. niech każdy nazwie jak chce, a z trzeciej poza tym, że zaraz mnie niektórzy skrytykują, to usłyszeć będzie można, że tzrzeba jeszcze koszty ponieść za rozmowę telefoniczną.

    Ja dla jasności dealu nie nabyłem i po tym co się okazało, nawet pamiętając kod bym tego nie zrobił

    Adminie “mleko”, a Ty próbowałeś swoje “scancellować”?

  20. JJ i inni malkontenci …się mleka nie czepiajcie. Administrator jak tylko to możliwie szybko podał kod do publicznej wiadomości a że się okazało że kod jest dla osób niepełnosprawnych wyszło dopiero później po czym administrator usunął wpis. Mlecznepodroze to serwis dający newsy z pierwszej ręki bo czas w zakupie taniego biletu gra duża rolę stąd szybka reakcja i artykuł który na siłę nie namawiał do zakupu..
    Więc teraz nie mówicie o moralności itd bo jak są jakieś błędy lini lotniczych to tak czy inaczej ktoś jest stratny… ale wtedy zasady moralne chyba też obowiązują??
    Jak oczekujecie informacji sprawdzonych najlepiej takich pewnych na 100% że komuś udało się tanio bilet kupić i polecieć i odbyć i już z podróży wrócić to możecie być pewni iż w takim przypadku możecie natrafić tylko na artykuł jak to było fajnie ale o zakupie biletu już możecie pomarzyć.
    Na pewno każda inaczej by postapił jakby wiadomość dla kogo przeznaczona jest zniżka była znana wcześniej ale takiej informacji nie było
    A jeszcze jedno pytanie jak są jakieś inne zniżki np expedii, lufthansa, airbaltic itd.. itd czemu czasem nie zastanawiacie się czy one też nie są dla niepełnosprawnych..?

  21. @zz: czytaj ze zrozumieniem. Ja się admina nie czepiam, że opublikował kod. Dowiedział się dla kogo jest przeznaczony i go usunął ze strony i za to dla niego szacunek!!

    Tutaj była subtelna różnica (fakt przyznaję, że po fakcie i wiele osób dowiedziało się jak już zabookowało bilety), że wiesz dla kogo był ten kod, a na expediach, lufach itp nawet jak były dedykowane dla “wybranej grupy” to o tym nikt się nie dowiedział. Gdyby tutaj takie info nie poszło też by nie było podzielonych zdań…tylko tyle i aż tyle.

  22. Do wszystkich, którzy się denerwują chciałem napisać, że pierwszy (chyba) lot z dealu travelocity został właśnie wykonany – moja dziewczyna przeleciała przed chwilą Lotem bez problemów na trasie krajowej. Mam nadzieję, że parę osób to uspokoi. Ja miałem (i wciąż mam) dużo obaw.

    Dokładna historia – zakupiłem bez rejestracji, ale na jedno nazwisko i z jednej karty prepaid dwie wycieczki. Przeloty na trasach krajowych i noclegi bodajże w Bangkoku. Oba kosztowały po kilkanaście dolarów. Drugi lot będzie mój, w piątek, wracamy razem w przyszłym tygodniu. Tak więc sam się martwię, czy nie cofną nam powrotu, albo nie obciążą karty za jedną/obie rezerwacje.

    Wczoraj (poniedziałek) dzwonił do mnie bardzo dziwny pan. Powiedział że jest travelocity Canada, dzwonił z polskiego numeru. Podał nazwiska rezerwacji i pytał o potwierdzenie, czy to ja je kupiłem. Potwierdziłem. Potem pytał o bank wystawiający kartę, powiedziałem że nie mam pojęcia, że kartę wystawił accord finance. Potem poprosił o numer telefonu do banku – a przynajmniej tak mi się wydaje, bo słabo mówił po angielsku. nie byłem wstanie mu podać i bez wyjaśnień się rozłączył. tyle kontaktu od nich. na razie obie rezerwacje i bilety lotnicze mam potwierdzone , a z karty ściągnęło właściwą należność (w historii nie mam jeszcze jednak tych operacji).

    Pozdrawiam

    P.S. Nie chcę dyskutować o moralnej części deala. Osobiście uważam przelew na konto fundacji za bardzo dobry pomysł, ale to moja sprawa co zrobiłem. Piszę tylko po to, żeby pomóc osobom które tak jak ja się denerwują.

  23. “Hi X,
    Recently you booked a vacation package at http://www.travelocity.com using the promo code NFB2012. Based on our review of the details of your reservation, we have determined that you were not eligible to use the promo code and, therefore, we have cancelled your reservation.

    If you received the promo code when you attended the 2012 National Federation of the Blind National Convention in Dallas, and feel you have received this message in error, please contact us at 1-866-211-1731.

    Sincerely,
    Travelocity Customer Care Team”

    ===

    Tyle w temacie.

  24. Dear pawel,

    Recently you booked a vacation package at http://www.travelocity.com using the promo code NFB2012. Based on our review of the details of your reservation, we have determined that you were not eligible to use the promo code and, therefore, we have cancelled your reservation.

    If you received the promo code when you attended the 2012 National Federation of the Blind National Convention in Dallas, and feel you have received this message in error, please contact us at 1-866-211-1731.

    kazdy to dostal ;/ ????

  25. OK, przedzwonilem i pomeczylem goscia, dopytujac o zwrot wplaconej kwoty. Dowiedzialem sie, ze loty sa juz “confirmed” i jestem “good to go”. Zadnych innych informacji nie byl w stanie podac, mimo ze przeczytalem mu calego maila i wyjasnilem wszystko krok po kroku. On problemu z rezerwacja nie widzial.

    No to ciekawe. Zobaczymy, co dalej, moze trzeba poczekac.

  26. Do kecup

    WIĘC NIE ROZUMIEM…piszą, ze odwołali a zadzwoniles i ktos powiedzial ze nie przejmuj sie wszystko jest ok?? dziwne…

    twoja rezerwacja widnieje na locie jak szukasz?

  27. Rezerwacje na LOT widnieją jako potwierdzone, poczekam do poniedziałku, zobaczymy czy coś się zmieni. Jeśli byłaby anulowana, to dobrze, żeby LOT też taką informację przysłał na maila.

    Ah, gdybym wiedzial ze to kod, do którego jestem nieuprawniony to bym nie kupował tych biletów, ale zaraz później zarezerwowałem loty dalej Ryanairem wiec trochę by było ich szkoda.

  28. next mail ;/

    We are sorry that your plans have changed. Your Vacation Package reservation has been canceled.

    You will be issued a refund of 0.00 on Visa xxxx-xxxx-xxxx-5068. The refund will appear on your credit card statement within the next few weeks.

    TotalTrip Price: $0.00
    Cancellation penalty – $0.00
    __________________________________________
    Refund 0.00

  29. A mi anulowali rezerwacje też na stronie lotu. Więc tyle w temacie lotów za darmo (przynajmniej dla mnie bo nie wiem czy dadzą radę posprzątać cały bałaganik :)

  30. I straciłem 8$.

    TotalTrip Price: $7.57
    Cancellation penalty – $7.57
    __________________________________________
    Refund 0.00

    mieli prawo tak?

  31. Wygląda na to, że to Travelocity oszukuje klientów masowo.

    Strona rezerwacyjna Travelocity wygląda podczas dokonywania rezerwacji z tym kodem tak samo, jak dla rezerwacji z użyciem innych kodów zniżkowych.

    Proces rezerwacji teoretycznie odbywa się analogicznie do innych tego typu rezerwacji w Travelocity oraz konkurencyjnych serwisów rezerwacyjnych.

    Natomiast nagle okazuje się, że Travelocity udostępnia kod dla specjalnej grupy klientów i na specjalnych warunkach, ale nie ma o tym słowa przy weryfikacji kodu na stronie Travelocity.

    Informacje o warunkach użycia kodu, które mają mają decydujący wpływ na cenę, są gdzieś ukryte i znane tylko ‘wtajemniczonym’.

    Co więcej, po weryfikacji kodu, wysokość zniżki i ‘cena końcowa’ maksymalnie zachęcają klienta do zakupu, bez żadnego ostrzeżenia o konsekwencjach anulowania rezerwacji, z nałożeniem kar finansowych, w dowolnym momencie według uznania Travelocity.

    O dziwo, ten niby ‘tajny’, dedykowany i jednorazowy kod nie jest to kod unikalny, tak jak w przypadku podobnych, dedykowanych akcji.

    Jeszcze dziwniejsze jest to, że ten kod został oficjalnie opublikowany gdzieś na stronie internetowej.

    Naturalnie kody promocyjne wszelakiego rodzaju są rozpowszechniane przez różne serwisy i internatów, często bez linków i szczegółowych warunków użycia danego kodu.

    Wiadomo powszechnie, że kody promocyjnej najczęściej są limitowane i krótkoterminowe, zatem trzeba spieszyć się z ich wykorzystaniem.

    Kody promocyjne są tak powszechne i często używane, że mało kto przypuszcza, że mogą narazić na kary finansowe i uniemożliwić opłaconą wcześniej podróż.

    Jeśli użycie takiego kodu narażałoby klienta na takie kary i problemy w podróży, to klient podczas rezerwacji powinien zostać o tym w wyraźny i czytelny sposób poinformowany.

    Dlaczego zatem podczas rezerwacji na stronie Travelocity, nie ma żadnej informacji o nietypowych warunkach tego kodu?

    Dlaczego nie ma informacji po podaniu kodu dla tego samego konta klienta, że kod był już wcześniej wykorzystany i nie można go użyć ponownie?

    Dlaczego Travelocity nie prosi podczas rezerwacji z użyciem tego kodu o podanie lub potwierdzenie informacji umożliwiającej zweryfikowanie czy klient jest uprawniony do wykorzystania tego kodu?

    Na jakiej podstawie Travelocity dopiero kilka dni po rezerwacji, weryfikuje i anuluje już opłacone i potwierdzone rezerwacje?

    Dlaczego Travelocity nie zweryfikował rezerwacji z tym kodem wcześniej, najprostszym atomatycznym mechanizmem, podczas dokonywania rezerwacji?

    Czy można zaufać Travelocity po takim anulowaniu biletu lotniczego / noclegu bez zwrotu pieniędzy, przy transakcjach powyżej zera, na kilkadziesiąt lub więcej USD?

    Bałagan z nieudolności, a może Travelocity właśnie na te pieniądze liczy?

    Skala zjawiska wskazuje na to, że jest to wyłudzanie pieniędzy przez Travelocity pod przykrywką akcji charytatywnej.

  32. Paw, już widnieje jako anulowana. Do swojego biletu dopłacałem, a na zwrot nie ma co liczyć. Czyli kiepsko. BTW, kupowałem zanim wyszedł ten cyrk, że to kody dla organizacji niepełnosprawnych. Podczas rezerwacji nie było żadnej specjalnej informacji, więc czuję się raczej oszukany na parę stów.

  33. Właśnie dlatego, że podczas rezerwacji nie było żadnej specjalnej informacji, to zwrot pieniędzy jak najbardziej klientowi przysługuje.

    Liczą się tylko te regulaminy, które klient widział i zaakceptował podczas rezerwacji. Te ukryte i nieudostępnione podczas rezerwacji regulaminy nie liczą się.

    Jeśli Travelocity nie zwróci pieniędzy, pomimo braku odpowiednich zapisów w regulaminach, to jest to nadużycie kartowe i można starać się o zwrot pieniędzy w banku.

  34. Ja juz rozpoczalem chargeback wlasnie z tego powodu (brak informacji podczas transakcji – czyli definitywne uchybienie), ale wyglada na to, ze wczesniej sami dokonaja zwrotu. Cytat z dzisiejszego maila ponizej:

    We apologize for this. To be clear, if your booking has been cancelled, you will be fully refunded and not charged any cancel fees.

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *