Home promocja Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)
Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)

Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)

Korzystając z błędów we francuskiej wersji serwisu Opodo, możemy zarezerwować tanie loty krajowe i nie tylko (“bezpieczna” cena to 69 PLN), natomiast można też mieć jeszcze tańsze loty (nawet za free!)

KUP TANIE LOTY KRAJOWE (TAKŻE ZA DARMO !?)

O ile rezerwacje dokonane z ceną “bezpieczną” mają wystawiane bilety z prawdopodobieństwem 99% (bilety przychodzą w drugim mailu od serwisu), o tyle rezerwacje “kombinowane” mają ok. 20-30% szans na powodzenie, czyli wystawienie biletu. Rezerwacje kombinowane najprawdopodobniej jednak zostaną po prostu skasowane.

Oczywiście poniższe zasady dokonywania rezerwacji działają też na inne loty dostępne w serwisie Opodo.fr

Poniżej kilka słów o dwóch typach rezerwacji: rezerwacji bezpiecznej i rezerwacji kombinowanej.

REZERWACJE BEZPIECZNIE

Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.

Podajemy trasę (w przykładzie WRO – WAW, czyli Wrocław-Warszawa), wybieramy opcję Retour (lot w dwie strony) i otrzymujemy wyniki 16,56 EUR, czyli ok. 71 PLN.

Za loty w dwie strony na trasie Wrocław – Warszawa zapłacimy jedyne 71 PLN!

Bilety w takiej cenie w przeważającej ilości rezerwacji są wystawiane – jeśli komuś taka cena pasuje i nie chce kombinować – do dzieła!

Z prowizji zwolnione są tylko karty Visa Electron, inne karty obarczone są prowizją od 14 EUR.

Przykładowa rezerwacja:

REZERWACJE KOMBINOWANE

Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.

Różnica w stosunku do poprzedniej opcji jest taka, iż tutaj kombinujemy.



Przyłączamy się na opcję “Aller simple”, czyli lot w jedną stronę i szukamy taki połączeń.
W zależności od tego jak trafimy z ceną to albo otrzymamy ją niską albo wysoką.
Jeśli dalej jest ona dla nas za wysoka to do rezerwacji dodajemy… dziecko (“BEBE”). W ten sposób otrzymujemy ujemną kwotę rezerwacji!
Mimo tego, w dalszych krokach rezerwacji podajemy dane karty (bez prowizji zapłacimy Visą Electron), które jednak nie zostanie obciążona – w końcu kwota rezerwacji jest ujemna.

Możemy także wybrać loty w “droższych” godzinach i mieć wtedy do zapłaty np. 0,25 EUR :)

Niestety ten sposób nie gwarantuje otrzymania biletu – szanse na to tej chwili to ok 20-30% (ale w sumie niczym nie ryzykujemy!)

Tym sposobem możemy mieć loty krajowe za darmo, bądź za symboliczną kwotę, np 1-2 PLN!

Przykładowa rezerwacja z kwotą 0,34 EUR:

Przykładowa rezerwacja z kwotą ujemną (-12,58 EUR):

NOCLEGI

Tanich i ciekawych noclegów w Polsce warto szukać w poniższych serwisach:
– booking.com –> KLIK
– expedia.de –> KLIK
– TanieHotele.be –> KLIK
– HostelWorld.com –> KLIK
– HostelBookers.com –> KLIK
– Alpharooms –> KLIK





mleko

Komentarz(361)

  1. Właśnie skasowali mi rezerwację na bilet bez e-ticketu, bez żadnego maila z ich strony; natomiast na bilet za 2,27 euro mam e-ticket, fakturę i środni zostały pobrane z karty (nie zablokowane, tylko pobrane).

  2. Zastanawiałem sie nad tym biletem , ale dobrze że nie kupiłem , moim zdaniem powiną ta sprawa ujrzeć praca tv jak sie nabiera klientów . A dla mnie jest to nauczka że nic niema za darmo

  3. Rezerwacja skasowana po ponad 48h… co najlepsze parę minut później przyszły 2 maile reklamowe z ofertą Opodo.fr, ale ani jednego słowa “sorry kolego”…

  4. ja ebilety mialem w spamie.. . w kazdym razie jeden na minusową, drugi na 0,18 centów. nadal potwierdzone w lot (juz od trzech dni), na ten za 0,18 mam juz fakture, wiec sie raczej udalo :) bilety z bebe

  5. BZG: jesteś pewny że juz nie skasują? -tez mam 2 loty z ujemna kwota- narazie wszystko ok i na checkmytrip i na stronie lotu – wszystko potwierdzone. Nie wiem czy już planować weekendy czy czekać.

  6. Kupione w srode 2 bilety (bez infanta) za około 64zł. Zaraz po zakupie dostepne rezerwacje w lot.com i checktrip. W sobote przyszly maile odnosnie problemow technicznych od tego momentu rezerwacje nie są już dostępne w lot.com. Zalogowałem sie teraz do mbanku i…. mam jedną blokadę i jedno obciążenie. WTF?

  7. Mi też anulowali dwie rezerwacje z przyczyn technicznych, trzecia rezerwacja ma bilet. Napisali, że nie obciązą mojego konta. Rozliczyli już wszystkie rezerwacje na moim koncie. Te anulowane też! I co tu teraz robić??? Rezerwacje anulowane, a kasa z konta pobrana?

  8. U mnie to samo – rezerwacje anulowane, a konto obciążone…mimo, że w mailu zapewniali, że tak nie będzie…

  9. Oki wysłany mail do nich – albo zwrot kasy, albo wystawienie biletu – jak nic nie przyjdzie, to trzeba będzie zrobić procedurę chargeback w banku i już…

  10. Witam wszystkich – u mnie sytuacja jest taka: mBank dziś przyszło obciążenie z karty na WSZYSTKIE transakcje. To komplikuje sytuację prawną Opodo – na reklamację wysłaną przed weekendem jeszcze nie odpowiedzieli. Żadnych błędów technicznych nie ma – i to nie jest powód niezrealizowania usługi przelotu. Napisałem do biura prasowego Grupy Opodoo przed weekendem – na razie nie było żadnej reakcji. Jeśli do końca dnia w poniedziałek nadal nic się nie będzie działo – poinformujemy Francuski odpowiednik UOKiK. Może francuskie i angielskie media podchwycą temat.

    Pozdrawiam
    Łukasz Roguski

    ps. będę informował na bieżąco. kontakt priv: lukasz(at)roguski.com.pl

  11. A ja dostałem dzisiaj mail zachęcający mnie do wydrukowania biletu elektronicznego, mimo że rezerwacja anulowana w czwartek. Kasa na koncie na razie tylko zablokowana.

  12. Ja rezerwowałem dwa loty do Warszawy i to bez zadnych kombinacji z dziećmi i w ogole za normalne 14 euro od lotu. Kase mi juz zdjeli z konta, jednak po wejsciu na checkmytrip, wiszą już jako anulowane (do wczoraj były jako potwierdzone). No ciekawe czy kasę zwrócą, czy co dalej z tym…jak ktoś coś wie, niech da cynka :) priv:[email protected]

  13. U mnie normalnie – miałem 8 rezerwacji “płatnych”, które miały wystawione bilety i mam 8 obciążeń karty (karta z BZWBK).
    Rezerwacje anulowane, które były płacone tą kartą nie “przerodziły” się w obciążenie – po prostu była blokada środków – nie ma blokady środków.

    Inne operacje z rezerwacjami anulowanymi (za które płaciłem kartą mbanku) ciągle wiszą jako blokady.

  14. Mi również anulowali wszystkie rezerwacje. A kasa… część wisi jako blokady, część pobrana z konta. bez sensu…

  15. @krymek – sami z siebie nie zwrócą raczej – ja zwróciłem się do banku (mBank) o wszczęcie procedury chargeback – nie chce mi się czekać na Francuzów, bo jest na jej rozpoczęcie 14 dni od daty transakcji (nie pamiętam teraz czy blokady, czy rozliczenia), a 60 Euro jakoś nie chce mi się za free komuś dawać…

  16. @svistakk: jak przebiega procedura zgloszenia chargeback w mBanku? moze jakies info na priv krymek(at)poczta.onet.pl
    bede wdzieczny.

  17. @svistakk: Mnie również przydałoby się info jak wszcząć tą procedurę w mBank. Z góry dzięki za pomoc. soczek2(na)gmail.com

  18. Mnie też ściągnęli z konta kasę ok. 25 euro za jeden lot na 3 osoby (anulację rezerwacji dostałem w sobotę rano). Oczywiście chciałbym żeby dali mi bilety za tą kasę no ale w ostateczności niech już robią zwrot ale może uda się jakoś powalczyć? Widzę że kolega Rogus234 jest rozeznany w temacie to może mógłby reszcie podpowiedzieć co zrobić żeby zrobić koło tego trochę szumu bo chyba wszystkim zależy żeby dostać bilety po tak atrakcyjnych cenach :) Jakby co to emer7(at)o2.pl

  19. @krymek @leemc – mBank chce dostać dokumenty dotyczące transakcji i jej anulowania – wysłałem im więc na [email protected] kopie potwierdzenia założenia rezerwacji i jej anulowania przez opodo.fr – zwróciłem uwagę na zwrot “Nous vous rassurons, votre carte bancaire n’a pas été débitée”. (Zapewniamy, że karta kredytowa nie została obciążona), dołączyłem kopie potwierdzenia rozliczenia z ich systemu transakcyjnego. Opisałem, że anulowanie można też potwierdzić na lot.pl (podałem numery rezerwacji) i czekam. Na swojej stronie opisują, że w podbramkowych sytuacjach mogą chcieć podpisanego oświadczenia klienta, że towar nie został sprzedany/usługa wykonana itp.
    Jak bank coś odpisze, dam znać.

    Pozdrawiam!

  20. @krymek @emer – odpowiedź z mBanku: “Witam, w nawiązaniu do nadesłanej wiadomości uprzejmie informuję, że została dla Pana zarejestrowana reklamacja o numerze xxxxxxxxx. Pragnę poinformować, że Bank podejmie procedurę reklamacyjną, zgodnie z przepisami Organizacji Płatniczej.
    O przebiegu reklamacji będzie Pan poinformowany przez pracownika odpowiedniego działu. Otrzyma Pan potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia reklamacji w formie pisemnej.
    Bank może zwrócić się z prośbą o dostarczenie dodatkowych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia reklamacji. Odmowa dostarczenia tych dokumentów będzie potraktowana jako rezygnacja z reklamacji transakcji”.

  21. ja wzorujac sie na pismie od Rogus234’a w piatek wyslalem do nich oficjane pismo poczta za potwierdzeniem odbioru. kasa dalej zablokowana na ING, pewnie jeszcze troche powisi, bo maja chyba 2-3tyg zanim zdejma, a ja nie mam czasu podejsc do banku zeby to przyspieszyc.

  22. maly update, za 2 z 16 transakcji kase opodo mi zdjelo, a rezerwacje anulowali… poczekam jak to bedzie sie rozwijalo a jak nie to sie posadzimy.

  23. A ja zrobilem testowo tylko jedna transakcje na ujemna kwote, dostalem bilet i jakiez bylo moje zdziwienie, gdy dzis sprawdzajac Sms-sem stan karty prepaid zobaczylem tam uznanie na 31,10 zl, co by sie mniej wiecej zgadzalo z kwota -7,64 euro jaka mialem do zaplaty za bilet z bebe.

  24. @ radzio: to ja nie rozumiem ich polityki. Niektóre bilety ujemne akceptują z ich dopłatą, inne robią na zero i też przechodzą a jak bilet jest normalnie bez dziecka na dodatnia kwotę (25 euro) to anulują. Gdzie w tym wszystkim jest logika?!

  25. żadnej logiki w tym nie ma! ja mam rezerwacje, ktora rzekomo anujlowali, ale na moim koncie w opodo.fr widoczna jest ona jako aktualna. niestety nie wystawili do niej etixa… ale kase z karty pobrali i zostala juz rozliczona. i cos od dwoch dni nie odpisuja do mnie! co robic? rezerwacja na kwote 32 euro. bez zadnych dzieci. macie jakis pomysl? z gory dziekuje.

  26. @Mati – a mnie nie dziwi. Mają masakryczny bajzel – ściągają ludziom kasę mimo anulacji, to jest wielce możliwe, że system wysłał polecenie rozliczenia transakcji ujemnej, stąd Radzio dostał kasę. Tylko teraz pytanie, czy opodo.fr jak już się pozbiera to nie zleci Visie czy innemu Mastercardowi zrobienia chargeback. I wtedy Radzio może się niemiło zdziwić…

  27. Mati – na 100%. Placilem karta prepaid, na ktorej bylo 0,04 zl i ktorej nie uzywalem juz od dobrych kilku miesiecy, a dzis widze, ze jej stan to 31,14 zl.
    Nie wiem czy to ma jakies znaczenie, ale kilka dni temu dostalem maila od opodo z prosba o wyrazenie zgody na wystawienie faktury z kwota zerowa. Odpisalem im wtedy nieco zaczepnie (i tak na locie mi az tak bardzo nie zalezalo), ze nie wyrazam zgody i ze przeciez potwierdzalem kwote -7,64 euro, a nie 0,00 euro
    A biletu elektronicznego tez do tej pory mi nie skasowali…

  28. Radzio a skad masz ta karte ? wejdz moze w biling tej karty przez neta i sprawdź :) zobaczymy czy to od nich, jak tak to świetna informacja ;)

  29. Mati nie wejde przez net, bo nie chce jej rejestrowac i podawac swoich danych bankowi ;) Moge opierac sie jedynie na tym co dostane przez SMSa
    Karte mam z WBK
    Zreszta jakie to ma znaczenie, jesli mi nie wierzysz, to billing tez Cie nie przekona, ja jestem pewien, ze to opodo, bo karta nie byla uzywana przez kilka miesiecy i nie wiem kto inny i dlaczego mialby mi ja zasilic, poza tym kwota uznania w PLN tez sie w miare zgadza z kwota -7,64 EUR

  30. Najnowszy update: Opodo.fr – opisało, że reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru. Elektronicznie nie chcą przyjmować w ogóle. Zainteresowałem tematem przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce – ale wszędzie wymagają oficjalnych pism. Moim zdaniem przy okazji należy przy okazji złożyć również skargę do francuskiego odpowiednika UOKiK. Jeśli ściągnęli pieniądze z konta to muszą zrealizować usługę lub zwrócić całość kwoty. Oddali Wam jakieś już ściągnięte z konta pieniądze?

    Łukasz Roguski (lukasz (at) roguski.com.pl

  31. @Rogus234

    Tak, ściągnęli i oddali. Wczoraj wygasła mi blokada na pozostałe kwoty (5 rezerwacji), a z tytułu jednej rezerwacji potrącili mi pieniądze. Napisałem dzisiaj rano maila do nich (za pośrednictwem formularza kontaktowego na ich stronie), kasa wróciła po paru godzinach. Żadnej odpowiedzi dotąd nie otrzymałem, wątpię też, by akurat mój mail tak na nich podziałał (byłaby to zdumiewająca szybkość reakcji). Pewnie zreflektowali się w błędzie i kasę cofnęli mi na konto. Sprawę mam z nimi wyczyszczoną, na szczęście.

  32. Ja zainicjowałem chargeback – niech się z Visą bujają i im udowadniają, czy dostałem bilety, czy nie – obciążą ich dodatkowymi kosztami rozpatrzenia to sprawy, to może się nauczą na przyszłość pilnować swojego systemu, a nie pisać, że karta nie będzie obciążona a jest obciążana…

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *