Home promocja Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)
Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)

Loty krajowe za grosze (NIEAKTUALNE)

Korzystając z błędów we francuskiej wersji serwisu Opodo, możemy zarezerwować tanie loty krajowe i nie tylko (“bezpieczna” cena to 69 PLN), natomiast można też mieć jeszcze tańsze loty (nawet za free!)

KUP TANIE LOTY KRAJOWE (TAKŻE ZA DARMO !?)

O ile rezerwacje dokonane z ceną “bezpieczną” mają wystawiane bilety z prawdopodobieństwem 99% (bilety przychodzą w drugim mailu od serwisu), o tyle rezerwacje “kombinowane” mają ok. 20-30% szans na powodzenie, czyli wystawienie biletu. Rezerwacje kombinowane najprawdopodobniej jednak zostaną po prostu skasowane.

Oczywiście poniższe zasady dokonywania rezerwacji działają też na inne loty dostępne w serwisie Opodo.fr

Poniżej kilka słów o dwóch typach rezerwacji: rezerwacji bezpiecznej i rezerwacji kombinowanej.

REZERWACJE BEZPIECZNIE

Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.

Podajemy trasę (w przykładzie WRO – WAW, czyli Wrocław-Warszawa), wybieramy opcję Retour (lot w dwie strony) i otrzymujemy wyniki 16,56 EUR, czyli ok. 71 PLN.

Za loty w dwie strony na trasie Wrocław – Warszawa zapłacimy jedyne 71 PLN!

Bilety w takiej cenie w przeważającej ilości rezerwacji są wystawiane – jeśli komuś taka cena pasuje i nie chce kombinować – do dzieła!

Z prowizji zwolnione są tylko karty Visa Electron, inne karty obarczone są prowizją od 14 EUR.

Przykładowa rezerwacja:

REZERWACJE KOMBINOWANE

Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.

Różnica w stosunku do poprzedniej opcji jest taka, iż tutaj kombinujemy.


Przyłączamy się na opcję “Aller simple”, czyli lot w jedną stronę i szukamy taki połączeń.
W zależności od tego jak trafimy z ceną to albo otrzymamy ją niską albo wysoką.
Jeśli dalej jest ona dla nas za wysoka to do rezerwacji dodajemy… dziecko (“BEBE”). W ten sposób otrzymujemy ujemną kwotę rezerwacji!
Mimo tego, w dalszych krokach rezerwacji podajemy dane karty (bez prowizji zapłacimy Visą Electron), które jednak nie zostanie obciążona – w końcu kwota rezerwacji jest ujemna.

Możemy także wybrać loty w “droższych” godzinach i mieć wtedy do zapłaty np. 0,25 EUR :)

Niestety ten sposób nie gwarantuje otrzymania biletu – szanse na to tej chwili to ok 20-30% (ale w sumie niczym nie ryzykujemy!)

Tym sposobem możemy mieć loty krajowe za darmo, bądź za symboliczną kwotę, np 1-2 PLN!

Przykładowa rezerwacja z kwotą 0,34 EUR:

Przykładowa rezerwacja z kwotą ujemną (-12,58 EUR):

NOCLEGI

Tanich i ciekawych noclegów w Polsce warto szukać w poniższych serwisach:
– booking.com –> KLIK
– expedia.de –> KLIK
– TanieHotele.be –> KLIK
– HostelWorld.com –> KLIK
– HostelBookers.com –> KLIK
– Alpharooms –> KLIK







mleko

Komentarz(361)

  1. A ja mam tak, że mam 6 e-biletów wszystkie są w systemie lotu i jeszcze nic nie mam odwołane. Wszystko na interii teraz tylko czekam na wyrok :P

  2. @gmpr – blokada na karcie jest jedynie formą sprawdzenia czy karta działa i są na niej środki. Tak np. robi paypal kiedy dodajesz kartę, tak robi Apple w appstore i wiele innych firm – pojawia się blokada, firma otrzymuje informacje, że karta działa i może byc uzywana w systemie. Dopiero rozliczenie transakcji jest faktycznym zakończeniem zabawy. A do rozliczenia firma X (opodo) musi jeszcze wysłać do banku elektroniczne dokumenty rozliczeniowe – obstawiam, że to nie nastąpi…

  3. Bilety wystawia LOT czy opodo, tzn kto odpowiada za wystawienie biletu ?
    wiem że opodo przesyła
    przewoźnik wystawia zatem bilet ?

  4. mam rezerwacje na razie potwierdzone, założone już myślę ok 47 godzin, ale bez biletów – 4 i 2 z biletami wystawionymi

  5. Nie , na stronie Lotu mam potwierdzone, w skrzynce też jest bez maila z ich strony,ale ja czekam na anulowanie rezerwacji tylko :)

    pytanie to anuluje rezerwację – LOT , prawda ale na jakiejś podstawie od opodo , czy tak na gębę

  6. Opodo przyśle maila, że z przyczyn technicznych nie można było sfinalizować rejestracji.
    Przy sprawdzaniu statusu rezerwacji będzie komunikat: 4649 – Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)

  7. Nie podobno, tylko anulowali, chociażby mi, a minęło jakieś 30h od dokonania rezerwacji i otrzymania od nich biletu elektronicznego.
    Ale na inną rezerwację z biletem otrzymałem trzeci mail od nich – fakturę i raczej już jej nie ruszą, mam nadzieję

  8. anulowali bilet elektroniczny ?mam takie 2 , to już przeszli sami siebie ,ale trzeba im dać po łbach
    ja tam tylko czekam na anulowanie to powalczę o kasę

  9. Miałem kwotę ujemną, więc się nie dziwię że skasowali i nie zamierzam pisać odwołania, bo niby dlaczego?
    A na drugim miałem kwotę kilka euro, dostałem fakturę, więc powinno być ok

  10. Właśnie dostałem fakturę na dokładnie 2,27 euro na bilet do którego dostałem e-ticket (WAW-WRO). W sprawie biletu WRO-WAW ciągle cisza, tylko potwierdzenie rezerwacji, szczerze mówiąc przestałem wierzyć że uda się polecieć w 2 strony, trudno, do WAW pojadę pociągiem :)

  11. Dostałem faktury na rezerwacje z kwotą większą niż 0 EUR (czyli wartości 0.34 EUR, 2.27 EUR i 3.64 EUR).
    Inne rezerwacje (te z kwotami mniejszymi niż 0 EUR) nie mają faktur (co zrozumiale) ale maja (ciągle) wystawione bilety

  12. Myślę ,że uznają rezerwację co im za różnica czy 0,34 eu czy 0 eu – bo to że minus to wiadomo że oddawać nie będą kasy :) anulować to też nie tak łatwo w sumie … niby można ale potem nie wiadomo kiedy jest błąd a kiedy promo :)

  13. Na właśnie bo w sumie WRO-WAW to w mojej opcji było poniżej 0euro (2osoby+enfant 4l+bebe <2l) i w takim składzie chcemy leciec i po tyle były bilety.

  14. a ja czekam na bilet , minęło 48 godzin od momentu zakupu , co to oznacza ?
    faktura to mi raczej nie przyjdzie , bo były kwoty ujemne

  15. z moich 3 rezerwacji przeszła tylko jedna zrobiona na e-maila na interii (potwierdzenie, e-bilet, faktura), te na wp.pl ciągle wiszą…. jako aktywne…. ale nie ma e-biletów :(
    i nie były wcale na kwoty rzędu 1-2 euro tylko ok. 32…

  16. Uwaga
    Podróż została anulowana. Skontaktuj się z biurem podróży w celu uzyskania dalszych informacji. (4649)

    nie ma sprawy, napiszę do Lotu -z prośba o wyjaśnienie sytuacji,

  17. mag73 to chyba bardziej do opodo, niż do lotu
    Lot Ci tyle powie, co napisał w komunikacie – skontaktuj się z biurem podróży

  18. Ja mam rezerwacje za minusową kwotę (mam e-bilet, bez faktury). Wysłałem sobie ze strony lotu potwierdzenie rezerwacji – ciekawe czy wystarczy gdyby były jakieś problemy?:)

  19. U mnie sytuacja jest taka: anulacja rezerwacji ‘z przyczyn technicznych’ nastąpiła jedynie na bilecie z ujemną kwotą…. – pozostałe rezerwacje są nadal bez e-ticket’ów

    Konsultowałem się w tej sprawie z http://konsument.gov.pl – powiedzieli, że jest szansa na realizację tych naszych zamówień. Chodzi o to, że w tym przypadku stosuje się przepisy francuskie, które to muszą być zgodne z unijnymi. W przypadku, gdy ‘błąd’ dotyczył setek, jeśli nie tysięcy biletów – jest szansa, że konsumenci mogli pomyśleć, że jest to atrakcyjna oferta, a nie błąd w systemie. Odszkodowań ze strony firmy można się domagać na drodze postępowania przy udziale Europejskiego Centrum Konsumenckiego, ale dopiero po złożeniu reklamacji do tej firmy. Anulacja rezerwacji może nastąpić tylko wtedy, gdyby to LOT ją anulował, a tak to jest szansa na odszkodowania. Jeśli chcecie więcej szczegółów, to proszę o kontakt na priv: lukasz (at)roguski.com.pl

  20. Jak mi anulują to na pewno będę walczył i napiszę do was również. Ja za swoje błędy w życiu muszę płacić i to nie rzadko wysoką cenę … dlaczego innym ma wszystko ujść na sucho ?

  21. przyszła anulacja, w check my trip nie ma też rezerwacji. Nie ośmieszajcie się z tą walką o swoje. I tak nic nie wywalczycie a się ośmieszycie. Przecież i tak większość z was robiła rezerwację na “bebe” a żadnego “bebe” nie posiadacie. Dajcie na wstrzymanie

  22. @ wyrywacz Nie każdy robił rezerwacje na “Bebe”. Ja zrobiłem normalną rezerwację na 1 lot dla 3 osób i zapłaciłem (zablokowane na koncie) prawie 25 euro więc nie jest to aż taka rewelacja. Mam tylko potwierdzenie rezerwacji ale jeśli mi je anulują to będę się dopominał o swoje prawa, a im więcej osób by tak postąpiło to tym większa szansa na wygranie – tak sądzę.

  23. Moja rezerwacja została usunięta z systemu, ale do teraz nie otrzymałem żadnej informacji ze strony opodo.fr. (Ostatni e-mail z potwierdzeniem rezerwacji o 16:22 25.01).

  24. @Mati: bez bebe – bilet RT dla 2 dorosłych za ponad 32 euro, drugi OW dla 2 osoób za 2,5 euro (rezerwacje były, bez e-biletów) – dziś anulowali
    za to wystawili bilet za 1,10 OW dla jednej osoby
    nie rozumiem tego trochę…

  25. ja mam wystawione bilety lacznie z faktura, ale jeszcze srodki z karty sa zablokowane. Ciekawe czy skasuja czy tez nie. Oto jest pytanie

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *