Korzystając z błędów we francuskiej wersji serwisu Opodo, możemy zarezerwować tanie loty krajowe i nie tylko (“bezpieczna” cena to 69 PLN), natomiast można też mieć jeszcze tańsze loty (nawet za free!)
KUP TANIE LOTY KRAJOWE (TAKŻE ZA DARMO !?)
O ile rezerwacje dokonane z ceną “bezpieczną” mają wystawiane bilety z prawdopodobieństwem 99% (bilety przychodzą w drugim mailu od serwisu), o tyle rezerwacje “kombinowane” mają ok. 20-30% szans na powodzenie, czyli wystawienie biletu. Rezerwacje kombinowane najprawdopodobniej jednak zostaną po prostu skasowane.
Oczywiście poniższe zasady dokonywania rezerwacji działają też na inne loty dostępne w serwisie Opodo.fr
Poniżej kilka słów o dwóch typach rezerwacji: rezerwacji bezpiecznej i rezerwacji kombinowanej.
REZERWACJE BEZPIECZNIE
Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.
Podajemy trasę (w przykładzie WRO – WAW, czyli Wrocław-Warszawa), wybieramy opcję Retour (lot w dwie strony) i otrzymujemy wyniki 16,56 EUR, czyli ok. 71 PLN.
Za loty w dwie strony na trasie Wrocław – Warszawa zapłacimy jedyne 71 PLN!
Bilety w takiej cenie w przeważającej ilości rezerwacji są wystawiane – jeśli komuś taka cena pasuje i nie chce kombinować – do dzieła!
Z prowizji zwolnione są tylko karty Visa Electron, inne karty obarczone są prowizją od 14 EUR.
Przykładowa rezerwacja:
REZERWACJE KOMBINOWANE
Rezerwacji dokonujemy przez ten link: KLIK, gdyż bezpośrednie wejście na Opodo.fr nie da nam takiej ceny – będzie ona wyższa.
Różnica w stosunku do poprzedniej opcji jest taka, iż tutaj kombinujemy.
Przyłączamy się na opcję “Aller simple”, czyli lot w jedną stronę i szukamy taki połączeń.
W zależności od tego jak trafimy z ceną to albo otrzymamy ją niską albo wysoką.
Jeśli dalej jest ona dla nas za wysoka to do rezerwacji dodajemy… dziecko (“BEBE”). W ten sposób otrzymujemy ujemną kwotę rezerwacji!
Mimo tego, w dalszych krokach rezerwacji podajemy dane karty (bez prowizji zapłacimy Visą Electron), które jednak nie zostanie obciążona – w końcu kwota rezerwacji jest ujemna.
Możemy także wybrać loty w “droższych” godzinach i mieć wtedy do zapłaty np. 0,25 EUR :)
Niestety ten sposób nie gwarantuje otrzymania biletu – szanse na to tej chwili to ok 20-30% (ale w sumie niczym nie ryzykujemy!)
Tym sposobem możemy mieć loty krajowe za darmo, bądź za symboliczną kwotę, np 1-2 PLN!
Przykładowa rezerwacja z kwotą 0,34 EUR:
Przykładowa rezerwacja z kwotą ujemną (-12,58 EUR):
NOCLEGI
Tanich i ciekawych noclegów w Polsce warto szukać w poniższych serwisach:
– booking.com –> KLIK
– expedia.de –> KLIK
– TanieHotele.be –> KLIK
– HostelWorld.com –> KLIK
– HostelBookers.com –> KLIK
– Alpharooms –> KLIK
Aha ale jak by to zrobili, to czy można jakoś wymusić na nich akceptację poprzez odpowiednie paragrafy ?
A ja pytam czy można jeszcze coś znaleźć na WRO-WAW w dwie strony w lutym ?
Działa to na zagraniczne loty ?
@ florent anulacja przyszła na yahoo po ok. 1:15h
ale niestety nadal nie mam e-ticketów a pierwsze rezerwacje zrobiłem wczoraj o 17ej…
ta anulacja była po rezerwacji z dzieckiem robionej dzisiaj o 11ej
@patryk – jaki adres faktury wpisałeś? Polski czy jakiś od czapy francuski?
choc niestety jeden mam z jakas opcja 32euro ;( doliczona
Wpisalem francuski i nic…godzina juz minela…mail mam na interi…pomocy!
poczta na: @interia.pl
Ja na 2 rezerwacje (jedna WRO-WAW, druga WAW-WRO) dostałem narazie 1 bilet. Na drugi czekam od rana i dalej nic (Gmail). Pożyjemy, zobaczymy.
@amico…mam na @interia.pl i dupa
CZ4444: stary nie panikuj, poczekaj…chyba nie masz lotu na jutro co ? kasy nie stracisz….
@CZ4444
Potwierdzenie powinno przyjść do 15 min inaczej oznacza, że rezerwacja została anulowana.
Kurde…kupilem pare lotow i ani jedn anie przeszla…co snie tak z ta interia….pech to pech :/
dałem swój normalny adres
qubasek raczej jak masz e-ticety to Ci nie anlują, jeszcze mi się to nie zdażyło ale kto wie ? Na wszelki wypadek jak masz płacic za jakieś noclegi wstrzymałbym się. A jeśli chodzi o ograniczanie dostępu-to już Mleko Twoja decyzja, z jednej strony powszechna bezpłatna dostępnosć a z drugiej często przypadkowe osoby. Symboliczna opłata i brak anonimowości pozwoliły by być może żeby Ci którzy chcą i są naprawdę zainteresowani skorzystali ale z zasadami pod groźbą wykluczenia z takiej formuły. Ale to Twoja decyzja. Ma swoje plusy ale dzisiaj po tym wszytskim jest więcej minusów.
a jak z dziećmi? obojętnie jakie nazwiska wpisać?
@CZ4444
Zobacz czy przypadkiem za przewoźnika nie masz EuroLotu ?
@qubasek 25 stycznia 2012 o godzinie 14:20
Potwierdzenie powinno przyjść do 15 min inaczej oznacza, że rezerwacja została anulowana.
oj chyba nie prawda… moje rezerwacje wiszą od wczoraj i nie zostały anulowane…
etixa brak ale ciągle czekam…
Mleko jesteś super, robisz dobrą robotę!
Trole internetowe jak rozczarowany i inna masa baranów nie mają nawet 1% Twojej inteligencji
witam,
jak zrobic zeby po zmianie jezyka na angielski pokazywalo dobra cene? jak zmienie jezyk pokazuje mi duzo wieksza cene. Czy ktos moze potwierdzic czy lot warszawa-poznan-warszawa 11-14 lutego faktycznie kosztuje tylko 16,06 euro?
@qubasek…u nie ktorych jest a u niektorych nie ma
A co jeśli jest eurolot?
WSZYSTKIE te bilety beda anulowane
Przyszło mi na maila z N? de billet – 0809413851268. Czy mam rozumieć że rezerwacja jest ważna?
boticek – na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Ja mam lot powrotny robiony przez EuroLOT, ale wiele lotów krajowych jest tak organizowanych.
Linia lotnicza: LOT Polish Airlines
Czas podróży: 1h05min
Samolot: Aerospatiale/Alenia ATR 72
Mnie się właśnie udało poz-waw-krk RT na wakacyjny weekend za friko :)
@Patryk
a kiedy rezerwowałeś?
@ przed chwila
Komentarze ludzi, którzy nie piszą czy dostali potwierdzenie rezerwacji czy bilet uważam za BEZWARTOŚCIOWE.
Naprawili już czy jeszcze działa :) ?
@ ja mam bilet do każdej rezerwacji, mail z interii
Zastanawiam się jakie znaczenie może mieć tutaj adres email… z czego by to mogło wynikać?
@Patryk…probowalem i lipa…tez mam interie!
tez mam eticket do kazdej rezerwacji na interii.
na gmailu nic
Dziwne…probowalem na gmail i na interie i zero eticketow…same potwierdzenia i anulacje
Pomocy, tez mam konto na interii i nic! :/
Komornik, dało by radę wysłać na Twojego maila?
[email protected] jak cuś. ;)
@ nie wiem od czego to zależy
ja dzisiaj konto specjalnie tam założyłem zrobiłem 8 rezerwacji i każda przeszła bez problemu
//USUNIĘTE
Nie bluzgamy na ludzi
dostaje takie info … z karta jest wszystko ok Ma ktos jakis pomysl ?
Nous n’avons pas pu procéder au débit de votre carte bancaire et votre réservation ne peut donc pas ?tre confirmée. Nous vous invitons ? vérifier que les informations saisies concernant votre carte de paiement sont correctes : porteur de la carte, N° de carte, date d’expiration, N° de sécurité.
Si elles le sont, nous vous invitons ? contacter votre banque au plus vite pour résoudre le probl?me. Les raisons peuvent ?tre multiples : plafond des paiements de votre carte bancaire atteint, provision de votre compte insuffisante, carte opposée, demande d’autorisation nécessaire…
Nous vous invitons ensuite ? effectuer une nouvelle réservation sur notre site. Attention : les tarifs aériens évoluent quotidiennement. Nous vous conseillons d’effectuer ces démarches dans les plus brefs délais afin de pouvoir retrouver des conditions tarifaires équivalentes dans la mesure du possible.
@ jaanieja
a jak pasażer zrobi błąd w rezerwacji to musi za to słono zapłacić najczęściej i wtedy przewoźnicy na tym korzystają, więc nie rozumiem czemu mam mieć wyrzuty sumienia po prostu błąd pojawił się po drugiej stronie to go wykorzystuje, poza tym LOT jest dotowany ogromnymi sumami z naszych podatków , więc możemy to potraktować jak swoisty uśmiech losu do podatników od naszego narodowego przewoźnika, poza tym to opodo na tym ucierpi jesli już a nie LOT
//USUNIĘTE
Nie bluzgamy na ludzi
do PATRYK / co ma błąd pracownika opodo.fr do błędu LINI LOTNICZEJ ? TEPY JESTES
mi anulowali, bylo w systemie potwierdzone i juz nie ma. nie wiem dlaczego, juz nie wnikam.
Naprawili JUŻ bląd
@jaanieja
Nie bluzgaj na ludzi, to nie będę usuwać Twoich komentarzy
czy Accusé de réception de votre réservation to potwierdzenie zakupu?
@Kamil – to potwierdzenie przyjęcia rezerwacji
a Vos billets electroniques : référence de réservation oznacza zakupiony bilet?
//USUNIĘTE
Nie bluzgamy na ludzi