Home promocja Kupon o wartości 160 CHF na zakup lotów
Kupon o wartości 160 CHF na zakup lotów

Kupon o wartości 160 CHF na zakup lotów

Kolejna oferta z zakupów grupowych, tym razem ze szwajcarskiego Grouponu:) Za 49 CHF otrzymujemy kupon zniżkowy o wartości 160 CHF na zakup dowolnych lotów w serwisie edreams.ch. Kupon można nabyć do końca środy, a należy go użyć do 31 maja 2012 (loty mogą się odbywać po tym terminie).
Dzięki użyciu tego kuponu możemy nabyć loty europejskie już od 163 PLN w dwie strony (np. Ryga za 163 PLN, Wilno za  204 PLN, Madryt za 277 PLN czy też Lizbona za 325 PLN)

KUP KUPON O WARTOŚCI 160 CHF NA LOTY

KUPNO KUPONU

1) Rejestrujemy się w Grouponie: KLIK
2) Kupujemy kupon zniżkowy: KLIK
3) Kod z kuponu wprowadzamy w polu Gutscheincode po wyszukaniu lotów w serwisie edreams.ch

UWAGI

W opisie kuponu mamy informację o minimum rezerwacji w wysokości 160 CHF – prawdopodobnie chodzi o kwotę wartości lotów, dlatego niekiedy musimy szukać droższych lotów, aby móc użyć kuponu.

Kupon należy wykorzystać do 31 maja 2012, ale loty mogą odbyć się po tym terminie. Nie ma limitu zakupionych kuponów, ale podczas 1 rezerwacji można użyć tylko 1 kuponu.

Zakupiony kupon możemy oddać w ciągu 7 dni roboczych od dnia otrzymania kuponu – pkt 5.4 regulaminu Grouponu (KLIK)

Serwis pobiera prowizję za zakup w wysokości od 6 CHF (nie potrafię dokładnie określić od czego zależy wysokość tej prowizji…) za każdy lot i każdego pasażera. Tej opłaty NIE MOŻNA pokryć wartością kupony – jest ona nalicza dopiero w ostatnim kroku



PRZYKŁAD UŻYCIA

Użyjemy kuponu do kupna lotów Warszawa – Madryt – Warszawa za które zapłacimy 25.66 CHF. Po doliczeniu kosztów zakupu kuponu (49 CHF) otrzymamy łączny koszt 74,66 CHF. Przeliczając franki na PLN po dzisiejszym kursie BZWBK (3.7152) otrzymujemy kwotę 277.38 PLN.

Na kwotę 25.66 CHF składa się 3.74 CHF po rabacie za loty oraz 21.92 CHF (2 x 10.46 CHF) prowizji dla serwisu.

W przykładzie znaleźliśmy połączenie liniami Brussels Airlines oraz Lufthansa.

Za lotu w dwie strony liniami tradycyjnymi na trasie Warszawa – Madryt – Warszawa w dniach 12-19 września 2012 zapłacimy 277.38 PLN.

Inny przykład:
Za loty w dwie strony dla 2 osób na trasie Warszawa – Ryga – Warszawa w dniach 1-6 marca 2012 zapłacimy 38.92 CHF (327 PLN), czyli po 163.50 PLN/osobę.

Za loty w dwie strony dla 2 osób liniami PLL LOT na trasie Warszawa – Wilno – Warszawa w dniach np. 1-6 marca 2012 zapłacimy 109.67 CHF = 408 PLN (60.67 CHF bilety + 49 CHF za kupon), czyli po 204 PLN/osobę.

Za loty w dwie strony na trasie Warszawa – Lizbona – Warszawa w dniach np. 19-26 stycznia 2012 zapłacimy 87.42 CHF = 325 PLN (38.42 CHF bilety + 49 CHF za kupon)

ZRZUTY EKRANU (do przykładu)

Lista wyników (ceny lotów zmniejszą się o 160 CHF po użyciu kuponu)




mleko

Komentarz(84)

  1. A gdzie jest napisane w warunkach grouponu, że nie pokrywa on dodatkowych prowizji? Być może będzie tak, że są one pokrywane z kwoty grouponu i wtedy byłaby to już lepsza oferta.

  2. @steffi nie jest nigdzie napisane, ale kupon podaje się i “używa” się na drugim kroku ZANIM jeszcze system nalicza prowizję serwisu

  3. @mleko a może będzie tak, że po wpisaniu kodu kuponu przez chwilę saldo będzie na minusie, a po doliczeniu opłat dodatkowych wyjdzie się na zero? Czy w razie co bez problemu będzie można groupon zwrócić bez podawania przyczyny jeśli jednak patent nie zadziała?

  4. @steffi
    Wątpie, wszelkie systemy po użyciu vouchera większego niż wartość zmniejszana, po prostu obniża kwotę do 0.00

    I dopóki nie użyjesz kuponu = nie opłacisz rezerwacji do końca, możesz oddać kupon – masz na to 7dni po otrzymaniu kuponu.

  5. Brzmi bardzo ciekawie. Trzeba przemyśleć temat.
    Ciekawe czy będzie można nim kupić bilet w szalonej środzie?!

  6. @humbak mam nadzieję, że jak znajdę 2 bilety po powiedzmy 85 CHF to już się łapię, bo dotyczy ceny za całą rezerwację?

  7. Nie jest źle, tylko w przypadku problemów i próby kontaktu z nimi będzie duży problem :)

    Tak czy siak kupiłem dwa kupony.

  8. … chyba nie można jeszcze kupować bo grupon nie wysłał kodów. Z tego co wiem wyśle je po zakończeniu sprzedaży.. (bynajmniej ja nie dostałem emaila z kodami jeszcze)

  9. fajnie… a czy jest tutaj opcja kupna bagażu do luku? chcę lecieć airbaltikiem a tam za bagaż do luku płaci się dodatkowo a edreams chce mnie skasować jak za lot bez bagażu i nie widzę opcji żeby go gdzieś tutaj dołożyć…..

  10. Cześć Mleko! Czy jak kupie kilka kuponów, będę mógł wykorzystać zniżki przy rezerwacji dla innych oprócz mnie osób, czy kupony są imienne (tzn. osoba, która kupiła voucher może rezerwować tylko dla siebie)?

    pozdrawiam

  11. @radek: poczytałem sobie trochę tych linków o e-dreams i jestem przerażony!!! jeżeli to są prawdziwe opinie ich klientów to absolutnie z daleka od tej firmy….. podwójnie ściągane opłaty z karty, żądanie przesłania fotokopii dowodu osobistego i karty kredytowej, anulowanie rezerwacji bez uprzedzenia, brak kontaktu z firmą…..kompletna porażka… to ja dziękuję za ich kupon zniżkowy, no ale no risk no fun… hahaha, więc życzę innym powodzenia…

  12. Oj tam nie twierdzę, że tak nie jest, ale o każdej firmie znajdziesz negatywnie opinie w necie.
    Poczytaj sobie opinie dot. wypożyczalni aut – to jest dopiero rzeź – ludzie nie czytają warunków, a później są zdziwieni że trzeba za paliwo płacić :D

    Jak będzie z edreams.ch nie wiem – ale zawsze jest te 7 dni na zwrot kuponu :)

  13. hahaha…. darmowe paliwo… to się ubawiłem:) a wracając do edreams to ten serwis ma 34 negatywne opinie a 9 pozytywnych (w tym jedna od ich pracownika, a druga jest tam przez pomyłkę)….. ja pasuję, ale mam nadzieję, że wszyscy którzy kupili groupon będą zadowoleni i nikomu nie życzę takich doświadczeń jak tam opisane….

  14. Też jestem przerażony tymi opiniami. Wczoraj ta oferta wydała mi się tak atrakcyjna, że zdecydowałem się na zakup 3 kuponów, a dzisiaj mam poważne wątpliwości, czy jak zechcę zakupić bilety na upatrzone, atrakcyjne cenowo trasy, to nie okaże się, że jednak biletów wystawić na taką cenę będzie im trudno.

    Mam też obiekcje, co w przypadku realizacji dwóch kuponów dla dwóch osób na te same loty, gdzie trzeba będzie rezerwacje wykonywać jedna po drugiej. Co jeśli jedną mi zaakceptują, a drugą nie i cena wzrośnie znacząco.

    Mam prośbę do tych osób, które się zdecydowały na zakup kuponu/ów. Napiszcie jak tylko uda się Wam wykonać jakąś rezerwację i dostaniecie bilety.

    Ja teraz poważnie zastanawiam się nad oddaniem kuponów przez te regulaminowe 7 dni. Lizbona kusi, ale dlaczego tak podejrzana firma miałaby tyle dopłacać do interesu? Ale jak ktoś pisał no risk, no fun. Mam nadzieję tylko, że przez te 7 dni frank będzie drożeć, to zmaleje strata na spreadzie walutowym.

  15. Weźcie pod uwagę, iż firma niekoniecznie musi tutaj stracić:
    1) osoby takie jak my stanowimy niewielki procent z liczny ponad 6100 sprzedanych kuponów
    2) taka zniżka niekoniecznie musi być strata – pamiętacie ABC Travel ze stycznia 2011? też sprzedawali bilety Aeroflotu bardzo tanio i wydawało się ze na tym tracą – a jeszcze na tym zarabiali bodajże ok 40 czy 50 EUR/osobie
    3) gro osób użyje tego kuponu na droższe rezerwacje

    Niestety może być zupełnie odwrotnie – ceny mogą wzrosnąć albo serwis moze się migać od wystawienia biletu – jednak myślę, ze w wypadku jak serwis bedzie robić problemy, to Groupon załatwi sprawe z korzyscia dla kupujacego – tak jak to było np z AirFastTickets na Grouponie UK.

  16. Ja też mam spore wątpliwości, bo poczytałam opinie o edreams też na wielu forach podróżniczych: te 2 wskazane, Thorn Tree, Trip Advisor i wszędzie przeważają opinie negatywne i jakieś makabryczne historie. Aż dziw, że firma jeszcze istnieje!
    Ale rezerwacji faktycznie dokonywać można dopiero od jutra. Więc prośba, niech ktokolwiek, kto kupił kupony, uda mu się dokonać rezerwacji i otrzyma e-ticket, lub info o jakichkolwiek problemach, daje natychmiast znać na forum.
    Może dzięki temu uda nam się zwrócić kupony w ciągu tych przepisowych 7 dni.

  17. Coś się dzieje (niekoniecznie dobrego), bo grupona przedłużono o następne 73h… Słabo, bo chciałem wykorzystać go możliwie szybko, a tu klops ;(

  18. Mam nadzieję, że nie będzie podobnego przypału jak to miało miejsce z AirFastTickets… Dawno, dawno temu kupiłem jakiś lot przez hiszpańską wersję edreams i wszystko było ok, miejmy nadzieję, że będzie podobnie i tym razem.

    Pozdrawiam

  19. Pociesza mnie jedno, że cen biletów nie biorą z kosmosu, tylko wszystko się zgadza na stronach przewoźników – stawki na konkretne dni są takie same, a przynajmniej te, które sprawdzałem.

  20. PODCZAS probnego bukingu do biletu kosztujacego 177chf doliczyli 23chf oplaty manipulacyjnej i okrasili to jakims belkotem ze dopiero tak pozno to doliczenie, bo rozne linie maja rozne oplaty i oni biedni nie wiedza z gory jaka ona bedzie i pierdu pierdu. 177+23=200-105=95 czyli moj bilet po znizce kosztowalby 95chf co jest o ok. 13chf taniej niz najtanszy bilet jaki jestem w stanie dzis kupic bez zadnych znizek. Podjarany kupilem 3 kupony ale raczej je oddam jak tylko bedzie mozna. Nalezy pamietac ze groupon sprzedaje kupony na znizke, a nie znizke + swietna obsluge + niskie ceny. W momencie realizacji kuponu, edreams akceptujac go wypelnia kontrakt – rola grupona sie konczy. Groupon zobowiazuje sie do zwrotu pieniedzy jedynie w przypadku kiedy firma nie jest w stanie wywiazac sie z umowy (bankrut, zbyt duzy popyt itp) a nie jesli jestesmy niezadowoleni z jej uslug. Kupon byl na znizke – znizka zostala przyznana. kropka. Jesli nagle nam edreams anuluje buking i cena magicznie wzrosnie to juz nie groupona problem.

  21. @radek i tutaj sie mylisz, jesli wklepiesz kupon, a edreams ci nie wystawi biletu, opisujesz cała sytuację i piszesz do groupona.

    Wielekrotnie korzystałem z groupona i ostatnio oddawałem kupon jakieś 6 miesięcy po jego kupnie – w tym wypadku niezgadzaly sie godziny otwarcia sklepu z tymi realnymi, wiec jak do nich przyszedlem do bylo juz zamkniete…

    Mail do groupona i kasa byla na moim koncie po 3 dniach :)

  22. Czy kupony zostały wysłane natychmiast po zakończeniu oferty i można z nich już korzystać? Pytam ponieważ oferta znów pojawiła się na stronie i chciałbym wiedzieć czy mogę się spodziewać, że po zakończeniu będę mógł od razu zarezerwować lot.

  23. Hmmm, a od kiedy liczonych jest tych 7 dni?
    Od momentu kupna czy od momentu rzeczywistego otrzymania kuponu?

  24. Luuuuuudzie a czytacie warunki kuponu i regulaminu groupona??

    Na zwrot kuponu macie 7 dni roboczych (zgodnym z kalendarzem i swietami w szwajcarii) od daty OTRZYMANIA kuponu

    nawet w tresci wpisu podałem dokladny punkt i podpunkt regulaminu Groupona

  25. Jak dla mnie, to przedłużenie oferty przez Grupona i zmiana “valid from 7.12” na “valid from 11.12” jest zmianą oferty i przysługuje mi prawo do natychmiastowego odstąpienia od umowy… Mając na uwadze wszystkie powyższe Wasze komentarze i opinie o eDreams, już wysłałem do groupona maila że rezygnuję z zakupu (pomimo, że vouchery oczywiscie jeszcze do mnie nie dotarly).

    Tak jak czytam, to z zakupami na tym eDreams jest na z zakupami w polskim Electro.pl – jednym słowem loteria. Jeśli się uda, to fajnie i korzystna cena. Jeśli się nie uda, to problemy gigantyczne a obsługa klienta straszna. Wolę więc nie ryzykować

  26. ok, dostałem potwierdzenie od szwajcarskiego Groupona – oddają kasę, wszystkie moje vouchery będą anulowane.

  27. @mleko
    No nie wiem, Twoj przyklad opisuje sytuacje w ktorej nie mogles zrealizowac kuponu (godziny otwarcia sie zmienily). Czy udalo Ci sie odzyskac kase PO realizacji kuponu? Piszac reklamacje do groupona w sprawie edreams, jak uzasadnisz chec rezygnacji? Ze sie rozmysliles? Nie bedziesz mogl powiedziec ze nie mozesz zrealizowac kuponu. Edreams honoruje kupony i nic nie stoi na przeszkodzie abys go wykorzystal, czy jakosc uslug jakie otrzymasz w zamian z edreams bedzie cie satysfakcjonowala to juz inna historia. To tak jakby kupic kupon na kolacje w restauracji a potem pisac do groupona zeby oddal kase bo jedzenie nie smakowalo. Zwrotu pieniedzy trzeba by sie domagac od restauracji a nie groupona. Chyba ze ja juz nic nie rozumiem.

  28. @radek
    Jeśli zrobisz rezerwację w edreams a serwis odmówi wydania ebiletu czy też bedzie probował podniesc cene to juz jest utrudnienie w realizacji kuponu. W dotychczasowych przypadkach takie spory groupon/gruper/mydeal rozwiazywaly na korzysc klienta.

    Jeszcze raz piszę – NIKOGO NIE ZMUSZAM bo kupna w/w kuponu. Po prostu piszę jak to wygląda.

  29. nie denerwuj sie mleko, wiemy ze nas nie zmuszasz. Sam kupilem 3 kupony i sie po prostu zastanawiam czy ryzykowac i bukowac czy dac sobie spokoj. Jesli podobne przypadki byly rozpatrywane na korzysc klienta to swietnie.

  30. eDreams ma negatywne opinie, ale tak samo ma większość innych serwisów.. zauważcie że gdy jesteście zadowoleni z obsługi w jakiejś firmie to nie ogłaszacie tego wszem i wobec, nie chwalicie, tylko zapominacie o sprawie na drugi dzień. Za to gdy coś pójdzie nie tak, to robicie firmie czarny PR w miarę możliwości wszędzie gdzie się da. Stąd te negatywne opinie na tych portalach a brak wielu pozytywnych.

  31. @ Alex
    Na jaki email zgłosiłeś chęć rezygnacji z kuponu? Email wystarczył? Czy jest jakaś procedura- autoryzacja zwrotu kosztów na kartę, jak w przypadku dokonywania płatności?

  32. Napisałem tak:

    “Sehr geehrte Damen und Herren,
    ich wollte auf die am 7 Dezember gekauften Gutscheine verzichten, und nun in diesem Deal:
    https://www.groupon.ch/deals/online-deal/edreams/1969657
    Als ich die Gutscheine gekauft habe, stand es: “Gutscheine gültig ab 07.12.2011″. Heute hab ich bemerkt, dass das Deal verlängert wurde und die Gutscheinen erst ab 11.12.2011 gültig sind. Deshalb verzichte ich auf alle von mir gekauften Gutscheine, bitte erstatten Sie den ensprechenden Betrag auf meine Kreditkarte
    LGruesse”

    i już :) odpowiedzi jeszcze tego samego dnia, że jak najbardziej anulują mi vouchery a kasa z powrotem zostanie przelana na kartę, którą płaciłem.

  33. Dostał ktoś z was ten kupon na maila? Sprzedaż niby zakończyła się wczoraj, kupon ważny od dzisiaj, a tu nadal go nie ma ani na poczcie, ani na moim koncie w grouponie.

  34. Ja zamówiłem 2, a dostałem narazie 1.
    Kupon działa, właśnie kupiłem bilet za jego pomocą.
    Poczekam jeszcze na drugą przesyłkę…

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *