PolskiBus poinformował, iż w okresie od grudnia 2011 do kwietnia 2012 jego flota autobusów powiększy się prawie czterokrotnie! Obecna liczba autokarów zwiększy się z 18 do 68 sztuk. Dzięki tej inwestycji PolskiBus będzie częściej kursować na obecnych trasach, doczekamy się także nowych tras. Wiemy także, iż w ciągu pierwszych czterech miesięcy z usług przewoźnika skorzystało 175 000 klientów.
Szykuje się kolejne mocne uderzenie PolskieBusa – a może przewoźnik połączy polskie lotniska?
Szczegóły mają zostać podane już wkrótce.
Na jakie trasy czekacie?
Oczywiście Wrocław-Kraków :D i można wtedy też z Krakowa gdzieś polecieć :)
Zwiększają trzykrotnie, a np. z Berlina od grudnia likwidują 1 z 3 połączeń (akurat to które mi najbardziej pasowało;)
Katowice-Gdańsk!!! ew. Kraków-Gdańsk.
Wrocław-Kraków-Rzeszów-Przemyśl(?) (nie włączam Lwowa, bo podejrzewam, że to sporo formalności więcej niż przy jazdach po UE). Przy obecnym czasie przejazdu pociągów Kraków-Rzeszów i ilości Podkarpackich studentów w Krakowie, mogłoby to być bardzo udane połączenie. Przejazdy Kraków-Wrocław też powinny być szybsze niż pociąg (pociąg 5 h), tutaj zakładając przystanki w Katowicach i Opolu, myślę że i tak powinno być szybciej.
1 Dzienne połączenie zimowe z Zakopane-Kraków-Katowice-Wrocław-Berlin
2Nocne Połączenie bo pkp niema takiego Kraków-Katowice-Wrocław-Berlin
3 Dzienne połączenie Warszawa – Katowice – Wiedeń – Saldzburg – Insbruck
No ja myślę że połączenie Krakowa z Pragą to obowiązek bo jedyny nocny pociąg jest mocno przepełniony więc ruch jest ogromny :) No i Kraków – Gdańsk też by było pożytecznym połączeniem :)
Z tego co wiem to PB skupi się nie na wygryzaniu PKP, a komunikacji autobusowej. Mają m.in. puścić częste busy do Lublina, a jak wiadomo tam jeździ co 20 minut sporo prywatnych firm (busy, autobusy, PKP). Nie wiem tylko czy typowy klient trasy Warszawa-Lublin woli jechać busem w 2h (z prędkością często 100km/h zagrażającą życiu pasażerów) czy będzie chciał się wlec PolskimBusem 3 godziny (realnie jadą 2,5-2,45 ale w rozkładzie nawet 3:15 wpisane widziałem na niektórych kursach). Jestem też ciekaw jaki skutek przyniesie planowane zwiększenie częstotliwości na podobnej zresztą trasie Warszawa-Łódź.
prawie trzykrotnie? 68/18=3,78
ja jako warszawiak chce połączenia do paryza i zebym mogl jezdzic na wakacje do bulgarii i chorwacji busem polskim
Witam, a ja czekam na więcej połączeń do Szczecina, np. Szczecin – Kraków, Szczecin – Wrocław, albo Szczecin – Berlin – Praga
Łódź Kraków, Warszawa Budapeszt
Komunikacja krajowa mnie za bardzo nie obchodzi.
Mam nadzieję, że będzie więcej kierunków zagranicznych :)
Ja obstawiam połączenia do Zakopanego gdzie zawsze jest tłoczno, oraz jeszcze coś do Budapesztu. Może jeszcze Radom – Warszawa bo większość trasy to jest ekspresówka.
Jak dla mnie super byłby kierunek np. Brno – Kraków/Katowice, albo choćby coś do Ostravy byłoby wspaniałe (stamtąd można się bez problemu dostać gdziekolwiek w czechach pociągiem). Jeśli już coś jedzie do Czech, to wszystko do Pragi. Czechy to nie tylko Praga przecież :P
tez wnioskuje za Budapesztem :) a i szkoda nocnego połączenia do Berlina a właściwie tego powrotnego… tez z niego skorzystałem :)
Wrocław – Budapeszt, Wrocław – Wiedeń, Wrocław – Gdańsk
Czekam na trasę Warszawa – Rzeszów
Budapeszt jest w rzeczy samej pomijany. Moze Warszawa, przez Łodż z portem docelowym Budapeszt
Białystok – Warszawa w normalnych godzinach
Najlepiej jak by zawitał również w Rzeszowie :)
Wrocław-Poznań :) do samego lotniska …
Krakow – Katowice – Wrocław – Drezno – Lipsk – Magdeburg – Berlin cos dla zwolennikow ryana, ltura i innych :)
Ja wiele nie wymagam. Żeby przedłużyli trasę z Gdańska do Ostródy kawałek dalej, do Nidzicy ;)
Poznań-Jarocin-Wrocław
Poznań – Wrocław poproszę
Poznań – Praga poproszę
Poproszę Gdynia-Wrocław :)
Katowice, Przemyśl (Kraków), Satu Mare – Bukareszt – Konnstansa (Rumunia) :D