Tym razem dla odmiany zniżka procentowa na rezerwację noclegów w serwisie 9flats.com. Promocja trwa do 15 września 2011 – wpisując kod promocyjny AD142EC3 otrzymacie 33% zniżki od końcowej ceny.
Rezerwacji dokonujemy na stronie serwisu: KLIK
Przykładowe użycie zniżki:
Nie lubię ich bo anulowali mój nocleg, który był rezerwowany z kuponu, ok. rozumiem anulowanie, bo nic nie dopłacałem, ale w sumie w regulaminie nie było żadnego minimum kwoty rezerwacji, nie mogę im tylko wybaczyć tego, że napisali do właściciela pensjonatu, że jestem oszustem i dlatego anulowali. Z Windu było ok. i nawet za opinię od hotelu dostałem z Wimdu kupon, za który już zarezerwowałem kolejny nocleg.
No ja zarezerwowałem sobie pobyt w Pradze 2 noclegi z 9flats i 1 z booking.com mam nadzieję, że nie będzie wysadu tak jak ostatnio:/
a ja rezerwowałam 2 noclegi w Hamburgu za free i wszystko bez najmniejsyzch problemów :)
jak to za free??
Roman, ja miałem identyczną historię. Napisałem do supportu z wyrazami oburzenia. W pierwszej odpowiedzi dostałem przeprosiny, ale po kolejnej interwencji już kupon na pokrycie kosztów rezerwacji alternatywnego noclegu (o wartości ponad 100 EUR).
Za tydzień wyjeżdżam i wtedy zobaczymy, czy oby nie będzie jakiejś skuchy.
no jakiś czas temu był kodzik do 9flats na -50EUR i bookowaliśmy po jednej nocy, na miejscu bez żadnych problemów. Wydaje mi się, że anulować mogą z innych powodów niż formalne – w końcu te booking requests idą bezpośrednio do gospodarzy, dlatego przy wielu kwaterach jest prośba, żeby napisać kilka słów o sobie próbując rezerwować. Może albo nie było wolnych terminów, albo się nie spodobałeś gospodarzom :-)
Dokładnie to było tak, że kupiłem korzystając z kodu, nie musiałem nic dopłacić, mailowałem z gospodarzem o godzinie przyjazdu i wszystko było ok. Po jakiś 2-3 tygodniach napisał gospodarz, że anulowało mu 9flats i napisali, że jestem oszustem. Odpisałem ładnie, że dali kod i zarezerwowałem, więc nie rozumiem, dlaczego tak napisali. Z kolei 9flats na moją skargę w ogóle nie odpowiedzieli. No nic, nie znam powodu, może jest tylko mały procent anulacji.
Roman, dziwną historię opisujesz. Z 9flats korzystałem kilkukrotnie, w tym bodajże 3 razy z kuponów (a za kilka dni w Bernie będzie kolejna okazja z poprzedniego kuponu). NIGDY nie było najmniejszych problemów. Być może po prostu gospodarz (host) się rozmyślił z jemu wiadomych powodów (choćby to, o czym napisała Gosia), i wymyślił historię z oszustem.
Dostałeś informację z 9flats potwierdzającą opowieść gospodarza?
Czy ktoś mógłby polecić inne tego typu serwisy, bo muszę wynająć eleganckie mieszkanie w Berlinie na 2 noce dla 8-10 osób, a w tym niczego ciekawego nie znalazłem.
9flats ma barzo duzo super tanich i swietnie polozonych mieszkan w Berlinie. Ostanio pojechalismy ze Szczecin na swietny weekend i bylem bardzo zadowolony z ich servisu.
P.S. Bitel na pociag kosztuje tylko 21Euro na 5 osob. http://www.db.de
Ja miałem podobną historię, tylko że mój nocleg anulowali w momencie gdy tam już spałem (w nocy) i również napisali że jestem oszustem. Po kilku telefonach i rozmowie z kilkoma osobami z 9flats w końcu stwierdzili że to błąd systemu (za nocleg nic nie płaciłem bo korzystałem z kuponu na -50Euro) ale opinię u mnie już mają nadszarpniętą
Uzupełniając wcześniejszą wypowiedź: właśnie wróciłem z wyjazdu, gdzie po raz kolejny skorzystałem z kodu na 9flats (w szwajcarskim Bernie). Zero problemów, wszystko OK. Polecam gorąco! :)
Rezerwowałam 4 noclegi z kodem:) Na Sycylii. Wszystkie wypaliły, czekały grzecznie na nas. Zdecydowanie polecam 9flats. Żadnych problemów – mieszkania takie jak w opisach gospodarzy.