Powered by GetYourGuide



Home noclegi 140PLN (30GBP) zniżki na rezerwacje hoteli (alpharooms.com)

140PLN (30GBP) zniżki na rezerwacje hoteli (alpharooms.com)

Kolejne dobra oferta od angielskiej wersji Grouponu UK – tym razem w przeciwieństwie do AirFastTickets – regulamin jest jasny i klarowny. Płacisz 20 GBP i dostajesz voucher 50 GBP na rezerwację noclegów na stronie alpharooms.com, bez minimalnej kwoty rezerwacji, bez minimalnego czasu pobytu. Vouchery będą ważne do 8 czerwca. Ceny w AlphaRooms są generalnie porównywalne z cenami w innych serwisach (w zależności od hotelu). Sprzedaż voucherów trwa do końca czwartku, jednak dzisiaj do 10:45 było sprzedano już ponad 1650 sztuk! Kupon Groupona można nabyć tutaj: KLIK

Vouchery zostają aktywowane w piątek o godzinie 15.00 czasu polskiego. Kupon jest ważny do 8 czerwca 2011 roku, serwis i regulamin nie podają innych ograniczeń czasowych dotyczących rezerwacji.

Sprawę minimalnej kwoty rezerwacji rozwiewa ten zapis z regulaminu:
“Each hopeful holidaymaker will get up to 50 GBP to spend, with no minimum amount restrictions if you’re unsure of where to go.”
W skrócie – nie ma wymogu minimalnej kwoty transakcji!
Oczywiście – w wypadku rezerwacji niższej niż 50 GBP – różnica nie zostanie zwrócona.

Powered by GetYourGuide

Można zakupić tylko jeden kupon, natomiast jako “gift” można zakupić wiele kuponów.

Jak słusznie zauważył gral w komentarzu, serwis nie oferuje darmowej anulacji rezerwacji (chyba ze wykupimy ubezpieczenie:) ).
Poniższa tabelka przedstawia koszty anulowania rezerwacji:



Oczywiście jak w wypadku Groupona UK – kupon można oddać w ciągu 7 dni roboczych.

Aktualizacja 2011.04.07, 17:30: Płatność kartą w serwisie jest obciążona opłatą 5 GBP za transakcję. Zwolnione z opłaty są karty Solo, które jednak zostały wycofane 31 marca 2011 (KLIK i KLIK). Ponieważ Solo jest traktowanie (w zasadzie) na równi z Maestro, istnieje szansa, iż bezprowizyjne będą karty Maestro (mimo, że na liście występują z opłatą5 GBP). Zobaczmy, wszystko wyjdzie w praktyce.

AKTUALIZACJA 2011.04.08, 15:05: Vouchery DZIAŁAJĄ :) Gratulacje dla tych co zakupili :)
Kod Grouponu wpisujemy w polu Voucher Code na ostatniej stronie (tam gdzie wpisujemy dane karty). Karta jest obciążana kwotą 5GBP mimo, iż hotel kosztuje mniej niż 50GBP i jest “za free” po użyciu kodu. Myślę, iż tą opłatę możemy reklamować w serwisie, gdyż tak naprawdę karta nie powinna być potrzebna.

Na początku serwis może być przeciążony i mogą wystąpić różnego rodzaju błędy. W razie problemów należy skontaktować się z supportem: KLIK




Powered by GetYourGuide


tags:
mleko

Komentarz(299)

  1. ja chyba poczekam bo ma się 7 dni na zwrócenie, ale to są dni pracujące, i nie od zakupu ale od dostania voucheru, a liczy się od dnia następnego czyli tak naprawdę można jeszcze w pon zwrócić, dobrze rozumiem?
    “Right to cancel: Once we send you the Voucher, you may cancel the transaction at any time within 7 working days from the day after the day that you receive the Voucher (where a working day is any day that is not a Saturday, Sunday or English public holiday). If you do want to cancel, you must do so by sending us an email to tell us you are cancelling to: [email protected] or writing to us or sending us a fax – in each case, always provided of course that you have not yet redeemed the Voucher”

  2. @ndall – tych kuponów nie trzeba reaktywować, jeśli anulowali Ci rezerwację:

    “It should not matter if this Groupon Code is active with Alpharooms if you are intending to return it.

    Please contact Groupon if you wish to return your purchase. They will be able to contact us to confirm that this code could not be used.”

    Chociaż tyle dobrego, że nie robią problemu ze zwrotem.

  3. no to mi właśnie zaczęli przysyłać anulacje – mimo że miałem opłacone i wszystkie 3 maile (potwierdzenie, voucher, fakturę). Czas przejść do ofensywy;)

  4. Ja mam ciągle tylko jedną z czterech rezerwacji canceled, ale napisałem właśnie do tego hotelu i się okazało, że moja rezerwacja ma się dobrze i łóżko czeka:) Napisałem też do pozostałych hoteli, ale jeszcze nie odpisali. Aaaa napisałem też do Groupona jakie jest ich stanowisko, ale też nie odpisali poóki co.

  5. Ja póki co siedzę sobie w hotelu w Krakowie. Rezerwację robiłem w piątek, dzisiaj pojawiłem się na miejscu i mam zamiar zostać tu do czwartku. Żadnego maila o anulowaniu nie dostałem, przy zakwaterowaniu nie było żadnych problemów. Mam nadzieję, że nie skasują mi teraz rezerwacji i nie wywalą mnie z hotelu, bądź nie obciążą dodatkowymi kosztami.

  6. moje też takie były przez 3 dni;)
    zresztą 2 nadal są;) podejrzewam że kwestia czasu aż napiszą maila że anulują – ale zgodzę się że to nie koniec – jestem ciekaw co napiszą
    co do [email protected] -przesłali mi wiadomość że
    “Please note, this email address is only used for processing ‘Support Request’ messages and is not monitored. Any messages sent directly to this mailbox will not be dealt with.”
    wyśle ponownie przez Support Request i chyba tak bym radził jeśli ktoś jeszcze nie pisał do nich

  7. U mnie idą w zaparte, że wszystko jest w porządku, rezerwacje potwierdzone.

    Tylko na ich stronie jedna jest “Canceled” a druga ma być potwierdzona do dzisiaj. Vouchery na nocleg również dostałem, a na dodatek zadzwoniłem do hotelu, gdzie dowiedziałem się że rezerwacje owszem są, a na jedną noc nawet dwa pokoje, czego nie potwierdza alpharooms.com.

    Coś jest nie tak z ich systemem, teraz się tylko zastanawiam czy anulować te rezerwację, jak mi w dwóch mailach je potwierdzali, żebym zdążył oddać kupony.

  8. Widać po ilości Grouponów. Z tego co pamiętam było sprzedanych ponad 11950. A teraz widnieje “11,209 bought!”

  9. o kurcze, trzy dni mnie nie bylo i takie jajca…ja chyba jako jeden z pierwszych tutaj zabookowalem hotel w dwoch turach (dwa kupony) jeszcze przed oficjalnym startem – okolo godz.14;50, i na razie (odpukac ) nie dostalem od nich zadnego mejla o odwolaniu rezerwacji. adres w gruponie UK mam wpisany PL, karta alior, w rezerwacji takze adres na Polske, do kazdej rezerwacji doplacalem jakies pare funtow. Na stronce alpharooms.com mam info ze “paid”, mam nadzieje ze tak juz zostanie gdyz chyba jutro czy pojutrze uplywa termin na zwrot kuponow.

  10. jesli ktos ma w pelni potwierdzona (mailowo i w hotelu) rezerwacje, to ile maili przychodzi? 3 czy 4 (3 + 1 typu thank you)?

  11. Gosia: w manage my booking mozna do danej rezerwacji dodac support i napisac o co kaman. Czy ktokolwiek z osob, ktorym skasowali rezerwacje rezerwowalem z brytyjskiego IP?

  12. jak się zalogujesz to masz przy wyświetlaniu rezerwacji po prawej “support request” – do każdej rezerwacji osobny.. jak pisaliście to na temat jednej rezerwacji czy od razu paru? trzeba było mailować osobno na temat każdej rezerwacji?

    (nie odpisali od wczoraj od ok 20:30)

  13. ndall po prostu czasem nie warto być cwaniakiem i rezerwować dzień po dniu ten sam hotel i to jeszcze na tą samą osobę.
    Ja rezerwowałem jeden hotel na 3 noce korzystajac z jednego vouchera, później inny hotel w innym miejscu na 2 noce dla żony korzystając z drugiego vouchera i do tej pory nie ma problemów z tymi rezerwacjami. Nie zyskałem tyle, ile bym zyskał rezerwując dzień po dniu, ale i tak jestem zadowolony (chyba, że alpharooms anuluje nasze rezerwacje), bo zawsze jest to taniej niż standardowo (a nawet ceny bazowe wybranych hoteli były nawet tańsze niż na booking).
    Po prostu przekombinowałeś i komuś się to nie spodobało….

  14. kompetnie nie wiem co robic probowac rezerwowac( tylko czy zdaze zwrocic jak nie zaakceptuja?)czy od razu zwrocic? do kiedy mozna zwracac? 7 roboczych to do nast poniedzialku czy jestem w bledzie?

  15. Oto odpowiedź Groupona UK na pytanie czy mogę zrealizować kupon jako Polak nie mający nic wspólnego z UK (ani adresu, ani karty ani IP)

    “There should be no problem in you using your voucher, if you would like to cancel the vocher, please contact us within 7 days of purchasing the voucher and we can cancel the voucher for you and refund back to the same method of payment.”

    Wygląda zatem na to, że powinno być ok, a alpharooms niesłusznie dyskryminuje.
    p.s. zmieniłem plany i chętnie odsprzedam dwa kupony (jeszcze nie ruszone, gdyż czekałem na odpowiedź z groupona. Mój e-mail to : [email protected]

  16. Dobra, więcej nie będę. Ale sam piszę coś niecoś programu i zawsze jak mi nie wychodzi i czuję nadchodzące straty (np. otrzymuje maile od klienta o chęci zwrotu systemu, który oferuję) , to pisze po nocach, łatam, zabezpieczam, itp. Fakt, może to już zboczenie, ale niech tam… Ot, pewnie przypadkowo dopisali nową funkcjonalność – sprawdzanie vouchera przed wyszukiwaniem.
    Choć ciekawy jestem, czy jak nie wpiszesz przed wyszukiwaniem, to potem będzie jeszcze taka możliwość ?

  17. Kupiłem vouchery na Irlandzkiej stronie ,właśnie zrobiłem rezerwacje i dopłata ponad 23 Euro została zablokowana na mojej karcie a po kilku minutach dostałem potwierdzenie rezerwacji. Dodam ze podałem adres w Irlandii i moja karta tez jest zarejestrowana z tym samym adresem.

  18. a u mnie dopiero dzisiaj zeszla platnosc za rezerwacje, sa jeszcze dwie blokady po 1 funcie, nie wiem co to za oplata.

  19. @klakier – masz napisane na kuponie….

    Wysylasz maila na [email protected] z trescia iz chcesz anulowac voucher o numerze takim i takim oraz z informacją, iż voucher nie został zużyty.
    W nocy dostaniesz odpowiedz, ze ci anulowali, a po 2-3dniach zwrot na karte.

  20. hmm a czy ktoś ma taką sytuację, że dostał intinerary number w piątek i mial czekać 72h, ale ani widu, ani słychu, a przy wpisywaniu numeru i maila w “manage my bookings” nie wyświetla się żadna rezerwacja?
    główny problem polega na tym, że wówczas nie mam opcji “support request” i nie wiem na jaki adres pisać. a po przeczytaniu opinii o infolinii dzwonić mi się odechciewa :)

  21. @gosia – ja mam tak samo, pisali tam tez aby nie robic kolejnej rezerwacji przed uplywem 72h.
    u mnie minelo wiecej wiec bede robic kolejna rezerwacje…

  22. W my bookings mam informacje w kolumnach “payment ballance” i “due date” ze “cancelled”
    Napisalem do nich zapytanie i odpisali :
    Good Evening,
    Thank you for your support request.
    I have checked this booking on our system and also on our suppliers system and both are fine.
    I think the fact you are seeing cancelled indicates an I.T error.
    Please be assured your booking is still live.
    Kind Regards
    Nikki
    Zdaje sie zatem ze wszystko jest ok i mają tylko jakis problem z systemem. Hotel MDM w Wawie potwierdza dokonanie rezerwacji. Ciekawe co bedzie jak bede probował wykorzystac pozostałe kupony

  23. mahran, czy przedstawiales alpharooms odpowiedz z Groupona, czy tez sam nie masz statusu cancelled w zadnej rezerwacji i napisales do Groupona tylko w celach informacyjnych?
    Skoro sprawa wyglada tak, ze Groupon nie ma nic przeciwko uzywaniu kuponow przez obcokrajowcow (rowniez w regulaminie, jesli sie dokladnie wczytac), a alpharooms powoluje sie w anulacjach wlasnie na zasady kupna grouponow… Myslicie, ze jest sens dalej z nimi “walczyc”?;)

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *