Home noclegi 140PLN (30GBP) zniżki na rezerwacje hoteli (alpharooms.com)

140PLN (30GBP) zniżki na rezerwacje hoteli (alpharooms.com)

Kolejne dobra oferta od angielskiej wersji Grouponu UK – tym razem w przeciwieństwie do AirFastTickets – regulamin jest jasny i klarowny. Płacisz 20 GBP i dostajesz voucher 50 GBP na rezerwację noclegów na stronie alpharooms.com, bez minimalnej kwoty rezerwacji, bez minimalnego czasu pobytu. Vouchery będą ważne do 8 czerwca. Ceny w AlphaRooms są generalnie porównywalne z cenami w innych serwisach (w zależności od hotelu). Sprzedaż voucherów trwa do końca czwartku, jednak dzisiaj do 10:45 było sprzedano już ponad 1650 sztuk! Kupon Groupona można nabyć tutaj: KLIK

Vouchery zostają aktywowane w piątek o godzinie 15.00 czasu polskiego. Kupon jest ważny do 8 czerwca 2011 roku, serwis i regulamin nie podają innych ograniczeń czasowych dotyczących rezerwacji.

Sprawę minimalnej kwoty rezerwacji rozwiewa ten zapis z regulaminu:
“Each hopeful holidaymaker will get up to 50 GBP to spend, with no minimum amount restrictions if you’re unsure of where to go.”
W skrócie – nie ma wymogu minimalnej kwoty transakcji!
Oczywiście – w wypadku rezerwacji niższej niż 50 GBP – różnica nie zostanie zwrócona.

Można zakupić tylko jeden kupon, natomiast jako “gift” można zakupić wiele kuponów.

Jak słusznie zauważył gral w komentarzu, serwis nie oferuje darmowej anulacji rezerwacji (chyba ze wykupimy ubezpieczenie:) ).
Poniższa tabelka przedstawia koszty anulowania rezerwacji:



Oczywiście jak w wypadku Groupona UK – kupon można oddać w ciągu 7 dni roboczych.

Aktualizacja 2011.04.07, 17:30: Płatność kartą w serwisie jest obciążona opłatą 5 GBP za transakcję. Zwolnione z opłaty są karty Solo, które jednak zostały wycofane 31 marca 2011 (KLIK i KLIK). Ponieważ Solo jest traktowanie (w zasadzie) na równi z Maestro, istnieje szansa, iż bezprowizyjne będą karty Maestro (mimo, że na liście występują z opłatą5 GBP). Zobaczmy, wszystko wyjdzie w praktyce.

AKTUALIZACJA 2011.04.08, 15:05: Vouchery DZIAŁAJĄ :) Gratulacje dla tych co zakupili :)
Kod Grouponu wpisujemy w polu Voucher Code na ostatniej stronie (tam gdzie wpisujemy dane karty). Karta jest obciążana kwotą 5GBP mimo, iż hotel kosztuje mniej niż 50GBP i jest “za free” po użyciu kodu. Myślę, iż tą opłatę możemy reklamować w serwisie, gdyż tak naprawdę karta nie powinna być potrzebna.

Na początku serwis może być przeciążony i mogą wystąpić różnego rodzaju błędy. W razie problemów należy skontaktować się z supportem: KLIK




tags:
mleko

Komentarz(299)

  1. dostalem wlasnie odpowiedz na moja reklamacje z supportu alpharooms i bardzo przypadla mi do gustu odpowiedz. nieco inna niz wasze=) oto cytat: “Good Morning Maciej,

    Please accept our apologies for this error – the ?5 should have been documented as an administration fee and not a card charge.

    Due to this, I have now refunded you ?5 back to your card.

    Many Thanks

    Beth ” :D

  2. maj, moje kupony są jeszcze dziewicze – postanowiłem napisać do groupona jedynie w celach informacyjnych, zanim zacząłem cokolwiek rezerwować na alpharooms.

  3. tak, wyglada na to, ze zalezy na kogo sie trafi i co sie napisalo w reklamacji. ja swoja (do hotelu za 48,5gbp – voucher 50gbp) wyslalem w piatek po godz. 15. dzisiaj przyszla odpowiedz jak powyzej, ze 5gbp zwracaja:)

  4. przepraszam Was, może to juz jest nudne ;-) ale z jakiego adresu dostajecie te odpowiedzi? bo oczywiscie bo napsianiu do support@ nie dostałam od nich nic a nic…

  5. @Tra: czy zwrocili Ci 5 funtow dla rezerwacji ktora kosztowala 45 funtow czy moze wiecej pod 50? chodzi o to czy rezerwacja + te 5 funtow przekraczalo 50 funtow (co po odjeciu kuponu daje 0) czy moze bylo 50 i mniej, wiec zadna platnosc nie wystepowala?

  6. @Tra, Mack: czy macie imie i nazwisko tej osoby, ktora odpisala, ze zwracaja 5GBP? Latwiej byloby sie powolac na ta osobe i cos uzyskac, skoro juz zna temat.

  7. na support, ale trzeba (ja przynajmniej musiałem) z zarządzania rezerwacją wysłać bo inaczej nie odpisują

    @mahran – czy pisałeś do Groupona UK na mail [email protected]? bo mi wysłało maila że błędny adres i wiadomość nie dostarczona.. jak szybko Ci odpisali?

  8. No i stało się, alpharooms.com wysłali mi maila, że anulują moje rezerwacje. Właśnie wysłałem prośbę o zwrot kasy do Groupon’a. :/

  9. ludzie myslcie co robicie. nie wiem czemu sie dziwicie, skoro jest napisane jeden kupon dla jednej osoby. mi jakos nie dosc, ze nie odwolali to z przeprosinami 5gbp za platnosc karta zwrocili (hotel za 48,5gbp minus voucher=0).

  10. a jak juz kombinujecie to conajmniej na inny adres email i nazwisko robcie kolejne rezerwacje i nie jedna po sobie 3dni po 0.
    Gosia: tak jak napisal ktos wyzej – do supportu trzeba wysylac zgloszenie przez opcje z rezerwacji, inaczej nie odpisza.

  11. @Tra no kiedy własnie ja mam itenary number, a jak go wpisuje to podają, że nie mam żadnych rezerwacji, w groupon widnieje jako zużyty :(

  12. @Tra, nie skasowali Ci więc pochwal się jak rezerwowałeś:) Pewnie się przyda wielu osobom:
    1. jak rezerwowałeś (rodzaj karty, z ip polskiego czy z UK)?
    2. dane na Grouponie podałeś z PL czy UK?
    3. dane przy rezerwacji na alpharooms.com podałeś z PL czy UK?
    4. rezerwację masz na dużo do przodu, czy w najbliższym czasie?

    Pozdr

  13. qw mi tez nie skasowali i tak jak juz ktos wyzej napisal, ja robilem jedna rezerwacje na siebie na 4 dni, a druga na kogos innego na trzy dni (ta sama miejscowosc, ale inny hotel). Do kazdej trzeba bylo doplacic kilkadziesiat funtow, ale i tak sie oplacalo jak za hotel 4*. Konto na grouponie z polskim adresem, na alpharooms adres rowniez podany w PL, platnosc polska karta i do tej pory nie ma z rezerwacjami zadnych problemow.

  14. @Tra: Jeden groupon na transakcję, a nie na osobę.
    Mi mimo gróźb, nie skasowali rezerwacji (na razie dwie). Są to zwykłe rezerwacje czyli bez cwaniakowania. Inna sprawa, że jestem ich stałym klientem, gdyby mi je skasowali na pewno nigdy rezerwacji bym już u nich nie dokonał.

  15. @Tra Nie chciałem kombinować z innymi hotelami, bo musiałbym się każdorazowo zabierać z walizkami z jednego i check-in ować w drugim. Zwiedzanie z bagażem nie należy do najprzyjemniejszych. Wyszedłem z założenia, że jeśli się uda to ok, jeśli nie to trudno. Groupon napisał, że oddaje kasę, a ja już zarezerwowałem inny nocleg i jest ok.

  16. u mnie wygladalo tak:

    ad.1 karta alior, IP PL,
    ad.2 dane PL
    ad.3 dane PL
    ad.4 koniec maja

    dwie rezerwacje na to samo nazwisko, ten sam hotel, z tej samej karty placone.

  17. HELP

    A czy ktoś zrobił rezerwację gdzie płatność jest tylko w opcji “Pay on checkout”??
    Czy da się w takim wypadku użyć kupon??

  18. Czy ktoś zarezerwował hotel z opcją płatności “Pay on checkout”??
    Czy da się w takiej sytuacji zrealizować kupony?

  19. mi udalo się w końcu skontaktowac z ich Supportem przez Facebooka… odpisali:
    Good Afternoon,

    “I can advise that your initial reservation was unsuccessful, and unfortunately your voucher is not valid as you are not a UK resident.

    It is stated in the Groupon terms, the the offer was only valid for UK nationals.

    Kind Regards,
    Kayleigh”

    Nie chce mi się z nimi kłócić już… Napisałam dziś do Groupona z prośbą o refundację i mam nadzieję, że mowa jest o tygodniu roboczym a nie kalendarzowym ;-) Zastanawia mnie nadal jedno – gdy wpisuję kod na stronie to piszą mi, że voucher is invalid, myślałam, że to ze względu na to, że jest przypisany mojej nieudanej rezerwacji. Teraz wygląda jednak na to, że zablowali go bo jestem z Polski (!?) ewentualnie ze względu na IP?

  20. nie ladnie z ich strony. ja mam potwierdzona jedna rezerwacje, mimo polskich adresow i ip wszedzie. ale mam jeszcze kilka bonow i trzeba bedzie to uwazniej rozegrac.

  21. a voucher invalid podaje jak go zle wpiszesz lub podalas go juz wczesniej – to zapewne ta sytuacja, system sadzi, ze chcesz drugi raz z niego skorzystac. praktycznie nie ma szans imvho zeby blokowali po ip juz przy wprowadzaniu kodu vouchera.

  22. ja trochę z innej beczki: czy zwracał ktoś voucher, za który zapłacił Mastercard’em Prepaid? Tak się zastanawiam, w jaki sposób zrobią zwrot na kartę skoro to nie jest zwykła kredytówka, tylko zasila się ją wpłata na odpowiedni rachunek..?

  23. To jak to było z zwracaniem wykorzystanych voucherów? Zwracał ktoś – trzeba było coś zrobić poza napisaniem do groupona? Jak szybko odpisywali, czy pieniądze zwracają osobie która kupiła czy zwracającej?
    @maj – czy udało Ci się zwrócić vouchery, bo jak rozumiem ta wiadomość że nie trzeba reaktywować którą pisałaś(eś?;) była od alpharooms?

    generalnie podsumowując moją przygodę z alpharooms – najpierw napisali mi że anulują mi bo regulamin groupona; jak wskazałem odpowiednie zapisy to napisali mi że ich regulamin nie pozwala (co udowodniłem że jest nieprawdą), potem że tak naprawdę to hotel mi anulował (co również było nieprawdą, mam mail od hotelu że anulowali rzekomo w moim imieniu) – gdy skończyły im się argumenty odpisała mi przełożona (“supervisor”) że już mi napisali że to groupon – wtedy przesłałem im maila od grouponu w którym w bardzo jasny, klarowny sposób piszą że nie mają nic przeciwko, dodałem że sprawa pójdzie dalej jeśli nie przestaną lecieć w kulki (oczywiście inaczej to ująłem;) – tak jak odpisywali codziennie to tym razem 5 dnia dopiero odpisała mi to samo – że groupon i już. Moim następnym krokiem jest napisanie skargi do stowarzyszenia ABTA – alpharooms są zrzeszeni i ABTA ma moc sprawczą dla nich – jeśli konflikt rozstrzygną na dla mnie pozytywnie to nie będą ci z alpharooms mieli wyjścia innego niż podkulić ogon. Jeśli są chętni do pisania zbiorowej skargi (i mogą udokumentować mailowo przebieg próby dojścia do kompromisu) to piszcie na [email protected]; z innych opcji to mam zamiar napisać do Consumer Direct (prawa konsumenckie w UK, ale tylko doradcza moc) i ECC (unijny zajmujący się transgranicznymi sprawami konsumenckimi, ale też tylko doradcza funkcja). Z dość dokładnego rozejrzenia się po sprawie to raczej koniec opcji (pomijając procesowe, ale te są kosztowne i obarczone ryzykiem przegranej co wiąże się z większym kosztem;)

  24. A wydawało sie ze wszystko ok. Juz nawet potwierdzili rezerwacje. Dzisiaj mail ze nie jestem z Anglii i mam spadac. Co zrobic, trzeba zwracac

  25. wydaje się, że metodą jest zrobienie rezerwacji na voucher w ostatniej chwili. wtedy nie zdążą anulować. ja tak zamierzam zrobić. lecę na maltę 1-08.05 a wcześniej wezmę na ten voucher nocleg w krakowie.

  26. i ni by jak oni Ci udowodnią, że nie jesteś obywatelem Wielkiej Brytanii? mało jest tam polskobrzmiących nazwisk? przecież możesz być obywatelem WB o polsko brzmiącym nazwisku przebywającym akurat w Polsce.

  27. napisalem email w sobote poznym wieczorem ze zwracam gruponiki, we wtorek juz srodki mam na rachunku. 4zł od sztuki na roznice kursowe poszlo sie bujac

  28. Takie coś dostałem dzisiaj (jak zobaczyłem nadawcę to byłem przekonany że anulacja:P)

    Dear Marcin,
    Thank you for your recent booking with alpharooms.com and taking advantage of our Groupon deal.

    You will notice that on your booking xxxxxxx a processing fee had been applied despite your total accommodation cost being ?0. As the value of the booking is ?0 the default processing fee had been applied through error on our part. We require card details for all bookings in order to ensure that the lead passenger is over 18 years of age, and also as proof of identity to prevent any problems upon arrival.

    As such we will be refunding this fee today and it should show in your account in the next 3 – 5 working days.

    We hope that you have a pleasant stay.

    Many thanks,

  29. Ja już po :). Dwie nocki na Ibizie już wykorzystane. Na recepcji nie musiałem nawet podawać adresu gdyż nie jestem anglikiem. Podałem tylko adres email.

  30. Moja sytuacja wygląda tak: kupiłem dwa kupony, oba użyłem do złożenia rezerwacji. Pierwszy na siebie na hotel w Londynie, do zapłaty po obniżce było 70Ł. Wszystko poszło gładko, dostałem 3 miale, elegancko. Chciałem na drugi kupon zrobić osobną rezerwację na inną osobę w tym samym hotelu i na ten sam okres (po prostu 2 pokoje chciałem wziąć bo dla 4 osób). I tutaj się zaczęły schody bo w alpharooms mieli tylko taki pokój na jedną noc. Trudno, wziąłem na jedną u nich a na drugą zarezerwowałem na stronie hotelu. Niestety, do zapłaty tym razem dla alpharooms było mniej niż 50Ł czyli de facto nie miałem płacić nic. I tą rezerwację mi anulowali nie podając powodu. Więc dzisiaj zadzwoniłem i pani mi wytłumaczyła, że nie jestem z UK i nie mogę użyć vouchera przez co przepada i nie mogą nic zrobić. Nie pamiętałem żeby w T&C był na grouponie taki zapis ale się nie kłóciłem. Niestety, zaraz po telefonie mi anulowali tą pierwszą rezerwację z tego samego powodu. Teraz to się wkurzyłem.
    Pytanie do Was: co mam zrobić w tej sytuacji? Nie chce mi się użerać z alpharooms a potrzebuję pokój już za 2 tygodnie… Napisać do groupona z tą sprawą? Jest jeszcze szansa na zwrot kasy za kupon jeśli minęło 7 dni? W sumie to kuponów nie użyłem ale jak teraz je wpisuję na stronie alpharooms to wyskakuje, że są nieaktywne :S Proszę Was o pomoc!

  31. zadzwoń do alpharooms i powiedz, ze chcesz ten kupon podarowac znajomemu z UK i zeby zresetowali numer vouchera. Mi zrobili to przez telefon.

  32. Właśnie wróciłem z 5-dniowej wycieczki po Włoszech. Miałem rezerwacje na 4 noce w 4 różnych hotelach dzień po dniu z użyciem 4 kuponów. Adres wszędzie polski, nazwisko to samo i problemów żadnych nie było. Wynika z tego, że powodzenie tego deala zależało tylko od szczęścia. Mi się poszczęściło pewnie dlatego, że to była moja podróż poślubna:)

  33. I stał się cud. Miałem 2 rezerwacje w tym samym hotelu z użyciem dwóch kuponów. Drugą rezerwację alpharooms mi anulował. Na miejscu w hotelu okazało się że jednak hotel honoruje (miałem voucher a potem mi anulowano). Nawet nie obciążyli 5 GBP. Teraz napiszę do alpharooms żeby mi oddali kasę za anulowaną rezerwację :).

  34. klakier: jaki hotel, jaki kraj? ladny gest z ich strony. tym bardziej, ze pewnie wiedza, ze kase odzyskaja, skoro miales rezerwacje.

  35. Witam, po kilkudniowym eurotripie zostało mi jeszcze 7 kuponów. Chętnie je odsprzedam, bo na sile nie chce wykorzystywac. Te co wykorzystałem, a było ich 8, przeszły bez problemu (ale fakt, z ostroznosci płaciłem prepaidem bzwbk, podawałem jakiś angielski adres i korzystalem z alternatywnego gmaila, kazda kolejna rezerwacja byla na inny hotel,a te rezerwacje co były ponizej 50funtow system dawał jako cancelled, jednak w hotelach nie bylo problemu). Moje gg: 28954838

Opublikuj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *