400 PLN zniżki na loty i hotel (AirFastTickets i Groupon UK) czyli mega tanie i prawie darmowe bilety lotnicze
Ciekawa oferta pojawiła się w angielskiej wersji Grouponu (KLIK). Za jedyne 12 GBP (ok. 55 PLN) otrzymujemy voucher warty 100 GBP (ok. 455PLN) do wykorzystania w serwisie AirFastTickets (KLIK). Rezerwacja wiąże się ze spełnieniem kilku warunków (szczegóły w rozwinięciu) jednak ofertę prawdopodobnie będzie można wykorzystać do zakupu mega tanich i prawie darmowych lotów. Cały proces wyjaśniamy w rozwinięciu. Voucher można nabyć na stronie Groupon UK: KLIK
Aktualizacja: widać (KLIK), iż grecy nie pierwszy raz zrobili takie jaja. Zwracamy kupony i opisujemy sytuację do Grouponu.
Kto chce zrezygnować z kuponu: piszemy maila na adres [email protected] o treści: “Hi. I want to cancel my coupon from AirFastTickets, because AirFastTickets.co.uk are cheaters and they rise trip price, right after coupons were “activate” on 1 April at 2pm. My coupon code is XXXX and security code is YYYY. The coupon have not been redeemed. “. Oczywiście za XXXX i YYYY wpisujemy swoje numery:) Maila wysyłamy z adresu na który się zarejestrowaliśmy w grouponie UK. Wszystkich którzy zakupili kupony przepraszam za problemy wynikła z ich realizacją, ale nikt raczej się nie spodziewał takiego zachowania serwisu…
Aktualizacja: stan na dzień 4 kwietnia 2011, godz. 09:30 – patrz komentarz: KLIK
Aktualizacja: stan na dzień 2 kwietnia 2011, godz. 00:45 – patrz mój komentarz: KLIK
Aktualizacje w skrócie: 1) można kupować bilety Ryanair. 2) Ryzyko utraty 12GBP jest znikome. 3) Prawdopodobnie da rade nabyć lot krajowy w Polsce za jedyne 12GBP(ok 55PLN)
Niestety wiąże się to z ryzykiem (nie ma gwarancji zadziałania kuponu w ten sposobie) i ciężko to teraz sprawdzić, gdyż kupony będą “aktywne” dopiero po zamknięciu ich sprzedaży (patrz aktualizacja 1)
Raz jeszcze podkreślamy – nie ma gwarancji na to, iż przedstawiony sposób zadziała. Kupujecie kupony na własną odpowiedzialność.
AKTUALIZACJA 1: Ważne jest jednak to, iż Groupon podchodzi do wszelkich problemów bardzo… prokliencko, dlatego uważamy, iż w wypadku gdy serwis zakwestionuje nasze rezerwacje – to Groupon zwróci nam pieniądze. Ofert nigdzie nie zastrzegł, iż nie można wykorzystać vouchera w “nasz” sposób, przez co nie powinno jednak być problemów z rezerwacją.
AKTUALIZACJA 2: serwis umożliwia rezerwację lotów Ryanair! Daje nam to ogromne pole do popisu! Podana przez wyszukiwarkę ceną lotów Ryanair nie zawiera opłaty za bagaż – można go dokupić ręcznie – kosztuje on troszkę ponad 53EUR w dwie strony.
AKTUALIZACJA 3: Dzięki voucherowi prawdopodobnie da radę nabyć bilet na większość lotów krajowych w Polsce jedynie w cenie vouchera, czyli 12GBP (ok. 55PLN)
AKTUALIZACJA 4: Na prośbę z komentarzy założyliśmy na forum wątek dotyczący. oferty: KLIK
Ale do rzeczy. Co i jak to działa?
W serwisie Groupon UK: (KLIK) do końca 31 marca 2011 możemy zakupić voucher. Płacimy 12 GBP i otrzymujemy voucher o wartości 100 GBP na rezerwacje (lot+hotel) dokonane na stronie airfasttickets.co.uk.
Jest kilka warunków zadziałania voucheru:
– wybranie opcji lot+hotel
– lot musi być w dwie strony
– hotel musi być mieć minimum 3-gwiazdkowy
– hotel musimy zarezerwować na minimum 3 noce
Vouchery są ważne na loty i noclegi do końca marca 2012 roku, natomiast rezerwacji należy dokonać przed 31 maja 2011.
Co możemy zrobić z voucherem, aby zyskać jak najwięcej ?
Regulamin promocji nie mówi nic o tym, że wymagany hotel musi znajdować się w docelowym miejscu lotu. Korzystamy z tego, iż w niektórych miejscach naszego globu hotele są tańsze niż gdzie indziej :) Najlepiej oczywiście będzie przedstawić sytuację na konkretnych przykładach.
Przykład tego jak można skorzystać z voucheru, aby osiągnąć najwyższą efektywność
(jest to przykład, nie ma przeszkód, aby użyć voucher na innej trasie – np. Warszawa (WAW) – Paryż (CDG) – Warszawa 21-27.09.2011 w cenie ok. 43 GBP (niecałe 200PLN))
Wchodzimy na stronę airfasttickets.co.uk i wybieramy sekcję flights&hotels. Uzupełniamy po kolei pola według potrzeb, w naszym przykładzie wpisujemy:
Depart from: Poznan
Arrive at: Warsaw
Podajemy odpowiednie daty lotów. ( u nas 2 i 22 czerwca 2011)
Stay in: miejsce/miasto gdzie chcemy zarezerwować hotel (u nas w przykładzie Pekin czyli Beijing)
Check-in: data rozpoczęcia noclegu (dobrze aby była między datami lotów)
Check-out: minimum 3 dni po dacie check-in
Room number and type: 1 (jeden) oraz single lub Twin/double
Category: 3 star or more
Otrzymujemy wynik i cenę – 114,51 EUR (patrz obrazek)
Teraz trochę policzmy :)
Cena 114,51 EUR daje nam ok. 100,49 GBP. Jeśli teraz da rade zastosować nasz kupiony voucher, to końcowa cena wynosi 0,49 GBP. Doliczając koszt vouchera (12GBP) cała rezerwacja kosztuje nas 12,49 GBP czyli ok. 57 PLN.
Za wspomniane 57 PLN otrzymujemy lot LOTem na trasie Poznań – Warszawa oraz Warszawa – Poznań oraz… nocleg w Pekinie, z którego oczywiście nie korzystamy :)
Dlaczego wybraliśmy noclegi w Pekinie, a nie w Warszawie? Bo w stolic China są one tańsze niż w naszej stolicy :)
Raz jeszcze podkreślamy – nie ma gwarancji na to, iż przedstawiony sposób zadziała. Kupujecie kupony na własną odpowiedzialność (patrz jednak AKTUALIZACJA 1 na górze wpisu)
P.S. Angielski voucher w czeluściach internetu wynalazł tripspy (polecamy jego stronkę: KLIK). Dziękujemy!
pasazer: nie bardzo rozumiem Twoj pierwszy komentarz. powtarzasz swoje, a ja nic nie pisalem o zwieraniu umowy tylko o warunkach wykorzystania kuponu i swoje zdanie nt. potraktowania airfasttickets przez serwis grupon uk.
i wiem kiedy jest zawierana umowa na lot. wiem tez na co kupilem vouchery i ze moge sobie zarezerwowac lot do wygwizdowa, a nocleg po drugiej stronie swiata w 3* na 3dni i nie jest to sprzeczne z zawarta umowa w momencie zakupu vouchera na znizke 100gbp.
MLEKO: No wiesz… a jak to nazwać? Chcecie żeby ktoś Wam sprzedawał za kilka euro bilety lotnicze, które musi sam musi kupić przynajmniej za kiladziesiąc euro. Ty możesz nazywac to sprytem, dla mnie to cwaniactwo.
TRA: chodzi o to, że zgodnie z prawem, do czasu zawarcia umowy mogą zmienić się warunki sprzedaży.
TRA: problem polega na tym czy oni oferowali lot na dowlonej trasie i hotel w dowolnym miejscu czy pakiet (przelot+hotel).
czyli kupujac bilet z ryanaira za 5 eur to cwaniakuje? :D a moze zdzieram hajs z wizzaira kiedy wykupuje SUPERPROMO za 15zl :P
GRIM: Naprawdę tego nie rozumiesz?
Kupując tanio bilet od przewoźnika wykazujesz spryt (kupiłeś w odpowiednim momencie najtansza taryfe). To zdecydowanie nie jest naganne:) Nie bedę robił wykładu ze strategii cenowych, ale uwierz taka startegia cenowa ma sens. Dodatkowo z punktu wiedzenia etyki transakacja jest czysta jak łza:)
Kombinując jak kupić bilet od pośrednika poniżej kosztów, które on musi ponieść kupując ten bilet w linii lotniczej, wykazujesz cwaniactwo. Dlaczego jakiś facet w Grecji ze swoich pieniędzy ma Tobie fundować bielty lotnicze?
dla mnie to wyglada dokladnie odwrotnie. to grecy wykazuja sie cwaniactwem zmieniajac oferte,
ja chcialem zwyczajnie skorzystac z promocji ktora zaproponowal nam “jakis facet z grecji” jezeli on udostepnia bon o wysokosci 450zl na przelot+hotel to ja chce go wykorzystac wedle oferty bilety 350zl z LOTu (lub jakas oferta ryanaira za 100-200zl) + przykladowe noclegi za 200zl. Jestem w stanie doplacic te 100zl + cene za bon. Nie mozna uwazac tego za cwaniactwo to oni wyszli do ludzi z taka promocja nie pyklo im i teraz cwaniakuja zeby sie uratowac…
pasazer: tak jak linia sprzedaje ponizej kosztow, tak i grek moze doplacac. nie bede robil wykladow ze strategii promocji na grouponie :P jesli uwazasz, ze podniesienie cen o wartosc kuponu znizkowego jest OK, to nie mamy o czym rozmawiac.
Pasazer, ceny sprzed sprzedazy kuponow z grupon’a, a ceny od godz. 15 to dwie rozne bajki. I ja takie cos uwazam nabijaniem w butelke. Nie moge stanac po stronie greckiej firmy, ktora:
1. Zle sformulowala regulamin dot. wykorzystania biletow;
2. Podniosla ceny sprzed aktywacji kuponow o ok. 100 Euro;
3. Skasowala polaczenia, ktore wczesniej istnialy, pomimo, ze na stronach przewoznikow istniaja one nadal w niezmienionych cenach.
Czy w sytuacji kiedy ktos oferuje Ci samochod w niskiej cenie, bo nie dopilnowal, zeby sprawdzic jaka jest jego cena rynkowa powiesz “Panie, ale to auto warte jest trzy razy tyle”? Wydaje mi sie, ze nie i mowiac o cwaniactwie obrazasz uzytkownikow tego forum, ktore nastawione jest na wyszukiwanie jak najtanszych sposobow podrozowania. Konsumenci bardzo szybka potrafia zweryfikowac oferte przedsiebiorcy, tak wlasnie stalo sie w tym przypadku i niestety przedsiebiorca bardzo szybko wycofal sie z tego co poczatkowo proponowal. Grecy dali w torbe, ale nie potrafia sie do tego przyznac moim zdaniem.
LEKSYKA:
To jest cwaniactwo. Mówienie, że kogoś obrażam jest naduzyciem. Ja tylko nazywam fakty po imieniu. Nie zarzuciłem przecież nikomu łamania prawa. Natomiast nie mam wątpliwości, że z punktu widzenia etyki, każdy popełnił nadużycie.
Ja nie mam pewności, czy regulamin został źle sformułowany. Jeżeli mamy do czynienia ze sprzedażą pakietu turystycznego (przelot+hotel), to rację ma sprzedawca.
A jeżeli nawet okaże się, że popełnili błąd w regulaminie, to każdy kto kupił ten voucher żeby poleciec za darmo, świadomie dzialał w złej wierze.
Nieprzypadkowo w kodeksie cywilnym są zapisy np o bezpodstawnym wzbogaceniu się, które własnie wprowadzono po to, by można było naprawić błędy np w realizacji platności.
GRAL: ja nie bronię Greków:) Oni na cwaniactwo tez odpowiedzieli cwaniactwem. Więc jest remis:)
a my będziemy cwańsi i oddamy kupony ;)
LUTRIX: do tego masz prawo:)
Pasażer, nikt za darmo polecieć nie chciał, bo większość tras “przelot + hotel” oznaczała dopłatę, ale po cenie o około 100 euro niższej niż proponowana po uaktywnieniu kodów promocyjnych. Sam miałem ponieść koszt 160 euro minus zniżka z grupon’a. Na chwilę obecną koszt tego samego hotelu i przelotu w tej samej dacie wynosi ponad 270 euro.
Nawet jeżeli znalazłby się lot za cenę np. 70 euro, to nie powiesz mi, że nie istniają firmy, które wolą sprzedać produkt poniżej kosztów jego uzyskania w zamian za reklamę jaką daje im serwis zakupów grupowych.
Rzucasz pojęciami na prawo i lewo :) O złej wierze moglibyśmy mówić dopiero w chwili zawarcia umowy, a więc, jak sam mówiłeś wystawienia biletu. Sam zakup vouchera nie przesądza o dobrej lub złej wierze.
Pakiety turustyczne są różne i nie ograniczają się tylko do sprzedaży lot+hotel w danym miejscu w danym czasie. Organizator powinien zawrzeć informację, że dokonuje sprzedaży w formie pakietu i co przez ten pakiet należy rozumieć. Nie zrobił tego.
Z punktu widzenia etyki obrażasz mnie, mówiąc, że moje zachowanie w stosunku do Greków jest cwaniactwem. Zamiast argumentum ad personam, prosiłbym Cię o racjonalne podejście do tematu takie jakie miałeś na początku dyskusji.
Sytuacja podnoszenia ceny oferowanych biletów i hotelu po aktywacji kodów z groupon’a spowoduje, że kupony zostaną oddane, Grecy nie zarobią, a pozostawią jedynie niesmak.
LEKSYKA:
Hmm jak to powiedzieć, żeby Cię nie urazić… Oceniając zachowanie oceniam wyłącznie konkretne zachowanie, a nie człowieka…
Argumentum ad personam zawsze dotyczy człowieka..
Pisząc, ze użyłem argumentu ad personam piszesz nieprawdę.
Tak by było gdybym napisał, że TY jesteś cwaniakiem itd… a ja tego nie napisałem.
Oceniłem jedno z tysięcy zdarzeń z Twojego życia, być może pechowo dla Ciebie trafiłem i gdybym oceniał tysięce innych być może mógłbym Cię tylko chwalić. Kto wie?:)
Zresztą sam pomysł, że mógłbym oceniać osobę, której nie znam wydaje się absurdalny.
Pisząc o cwaniactwie oceniasz cechę człowieka, a to już argumentum ad personam. Tak czy inaczej wolałbym, żebyś odniósł się do reszty tego co napisałem, bo na razie to filozof jesteś :)
Ok czyli co- zwaracamy kupony? Bo chyba juz nie ma zadnej szansy ze cos z tym da sie zrobic?
LEKSYKA:
1) Nazwałem konkretne zachowanie cwaniactwem… a zachowanie nie jest cechą człowieka.
2) O błędach w regulaminie juz się wypowiedziałem kilka razy. Nie wiem czy zostal on popelniony, czy też może regulamin został niewłaściwie zinterpretowany przez część nabywców kuponów.
3) Ceny zostały podniesione po wykryciu niestandardowych rezerwacji. Juz napisałem wczesniej: na cwaniackie zachowanie nabywców w analogiczny spsób zareagowała grecka firma.
4) Nabywcy kuponow zgodzili się na to, że kupon będzie dotyczył zakresu usług i cen oferowanych po 1 kwietnia po godzinie 15.
5) Gdyby ktoś sprzedawal mi samochód i podał cenę bardzo odbiegającą od rynkowej, to podejrzewałbym pomyłkę i upewnił się czy do niej nie doszło. Analogicznie zwracam uwagę gdy ktoś mi za dużo wydał itd… tak nakazuje uczciwość
dobra dobra juz przestancie ;), Grecy maja reklame, ale wyszla im nie za dobrze ;)
To może ktoś napisze jak zwrócić te kupony i będzie po kłopocie. Jakoś na gruponie nie widzę nigdzie takiej opcji. Mleko tobie się udało już odzyskać kasę za ten jeden kupon??
apm: przeczytaj regulamin groupona – na dole vouchera masz link – “see the rules that apply to all deals”
Pasażer,
1. Uczciwość nakazuje nie zmieniać cen, które są oferowane jeszcze o 14:45, a po 15 zostają podniesione o 100 euro. Gdybyś 12 kwietnia dostał ofertę do skrzynki pocztowej z cenami i kuponem zniżkowym, oraz informacją, że promocja obowiązuje od 15 kwietnia, to spodziewałbyś się podniesienia cen o tyle, że kupon miałby wartość symboliczną? Rozumiem kluzulę do wyczerpania asortymentu, lub ograniczenie czasowe. Zmiana cen jest po prostu niesmaczna.
2. Piszesz, że nie wiesz czy błąd w regulaminie został popełniony lub sam regulamin niewłaściwie zinterpretowany przez nabywców kuponu. W kolejnym zdaniu wspominasz o niestandardowych rezerwacjach, co jasno wskazuje, że w Twojej opinii nabywcy kuponu niewłaściwie zinterpretowali regulamin. I ja właśnie o tą interpretację, jasno wyrażoną Cię proszę, bo bez jasnego stanowiska z Twojej strony dyskusja jest jałowa.
3. Jest bardzo duża różnica między firmą, a konsumentem. To firma ma zabezpieczyć i jasno określić warunki oferty, a nie konsument domyślać się, o co firmie chodziło.
4. Twój argument o cwaniactwie nic nie wnosi do merytorycznej dyskusji. Jak sam piszesz oceniasz zachowanie, a personalne oceny kultura nakazuje zatrzymać dla siebie.
5. Cieszę się, że jesteś uczciwym człowiekiem. Rozumiem, że w momencie kiedy zobaczyłeś propozycję kuponów i zniżek na groupon’ie również najpierw wysłałeś do Greków maila z pytaniem, czy się nie pomylili oferując tak ciekawe propozycje lotów i hotelu?
APM:
Jest to wyjaśnione w warunkach groupon’a:
5.4 Right to cancel: Once we send you the Voucher, you may cancel the transaction at any time within 7 working days from the day after the day that you receive the Voucher (where a working day is any day that is not a Saturday, Sunday or English public holiday). If you do want to cancel, you must do so by sending us an email to tell us you are cancelling to: [email protected] or writing to us or sending us a fax – in each case, always provided of course that you have not yet redeemed the Voucher.
Wystarczy wysłać do nich maila.
Ok dzięki. Myślałem że jest jakaś specjalna funkcja do zwrotów.
@leksyka Nie wdając się w Waszą dyskusję, chciałbym uściślić Twój punkt nr 1, otóż ceny, które wyszukiwały się 31.03, były aktywne również 1.04 po 15, niektórym udało się przecież zrobić rezerwacje z normalnymi cenami, dopiero po kilku godzinach ceny zmieniły się o 100? w górę, więc jak najbardziej zmiana cen była sztuczna i zrobiona celowo, by zniwelować różnicę w cenie gdy użyje się vouchera.
No i nie odmówię sobie pewnych przemyśleń:
Jeżeli już airfasttickets stwierdza, że hotel musi być zarezerwowany z destynacji lotu, pomijając już to, że takiego uściślenia w regulaminie nie było oraz nie podano innej podstawy prawnej, która rozwiała by nasze wątpliwości, to powinni przynajmniej pozostawić ceny na tym samym poziomie. Wtedy można byłoby dokonać ponownej już “prawidłowej” w rozumieniu serwisu rezerwacji. W znakomitej większości wypadków, nawet po użyciu vouchera trzeba byłoby dopłacić do rezerwacji, więc lot nie byłby “za darmo”, a serwis wyszedłby z twarzą.
a w mailu podajemy powód zwrotu?
http://www.groupon.pl/oferty/cala-polska/vivaclubeu-online/314677
Ktoś chętny? ;-))))
Ja dołączam się do pytania benko , co powinien zawierać mail odnośnie zwrotu vouchera?
@matt, to ja podam moj przyklad. Szukalem lotu W!zzem KTW-ORK-KTW. Byl dostepny 31.03 wieczor. 1 kwietnia airfast przestal wykrywac loty W!zzem i proponuje mi Lot, British Airways i Lufe za 2 tys euro, zamiast 130 eur W!zzem dzien wczesniej.
ASTA: ale to tylko oferty jednego touroperatora (i to bardzo bardzo słabego).
@Pawel_T – faktycznie, takie ceny również wychodziły i wychodzą, a jest to efekt wyłączenia możliwości rezerwacji lotów tanimi liniami, a przez kilka godzin również LOTu – i tak przez kilka godzin do Wrocławia z Warszawy można było polecieć przez Frankfurt i Mediolan Lufthansą. Wycieczka dosyć ciekawa i nie miałbym nic przeciwko, gdyby nie cena 2000 euro. :]
@tomanek Tak jak jest napisane w regulaminie – wysyłasz im po prostu maila, że chcesz oddać kupon i dodatkowo napisz, że kupon nie został wykorzystany. W regulaminie nie piszą nic o potrzebie podawania powodu zwrotu, także myślę, że nie musisz nic więcej pisać. No chyba, że bardzo chcesz.
@pasazer – wiem i uśmiech na końcu nadaje wydźwięk ironiczny mojemu komentarzowi. Swoją drogą zobacz – znalazło się 56 cwaniaków! Chyba, że Ci co skorzystają z tej oferty nie łapią się w Twojej definicji… Ale jednak chyba tak, bo jak to możliwe, że jakieś biuro podróży z Chorzowa będzie im dopłacać do wakacji.
;-)
@matt, jeszcze wczoraj widzialem bilety ryana KRK-MLA, dzis juz zniknely. Wyglada na to, ze stopniowo usuwali.
@pawel_T: a dziwisz sie ze stopniowo :D, myslisz ze firma 1 lub 2 osobowa tak wszystko szybko ogarnie :D:D:D
czyli jak powinna brzmiec ta rezygnacja? moglby mi ktos pomoc napisac ja poprawnie gramatycznie po angielsku?
Proponuję, aby jak ktoś już rezygnuje to wyraźnie zaznaczył fakty o których tutaj piszemy, czyli fakt nieuznania poprawnej rezerwacji i podwyżki cen o wartość vouchera. Ja po otrzymaniu odpowiedzi od Greków na mojego ostatniego maila pewnie też jeszcze dzisiaj z tego zrezygnuję.
Witam.
Wlasnie dostalem odpowiedz od Grouponu na prosbe o anulowanie (taki tescik) jednego z moich kuponow :
“I have now cancelled your Groupons for Air Fast Tickets and refunded the amount of ?12.00 back to your method of payment. Our partner has already been informed that this Groupon is no longer valid. Please allow up to 5 working days for the payment to clear back to your account.”
W skrócie i dla nieangielsko-języcznych – oddaja mi 12GBP zgodnie z “medium” ktorym placilem – czyli jesli karta to na kartę. Kasa ma przyjsc w ciagu 5 dni roboczych.
Teraz tak:
czekam jeszcze za odpowiedzią od supportu Groupona w sprawie tego jak sie zachowuja grecy.
Tak same czekam za informacja od samych greków.
Ja daje sobie czas do srody-czwartku, jesli do tego czasu nie da rady uzyc voucherow z pierwotnymi cenami z systemi AirFastTickets, oddaje wiekszosc swoich voucherow – zostawie sobie tylko 2-3 który chce wykorzystac i bede ciagnac sprawe troche dluzej…
@mleko: to samo i ja, dostalem podobna odpowiedz.
http://airfasttickets.gr/deals/en/index.php?option=com_k2&view=item&id=55:round-trip-economy-class-flight-from-london-heathrow-to-amsterdam-schiphol-international-for-%C2%A35900-with-klm-worth-up-to-%C2%A3307&Itemid=182#itemCommentsAnchor naciagacze. zwracamy kupony!
widać, iż grecy nie pierwszy raz zrobili takie jaja. Zwracamy kupony i opisujemy sytuację do Grouponu.
Kto chce zrezygnować z kuponu: piszemy maila na adres [email protected] o treści:
?Hi. I want to cancel my coupon from AirFastTickets, because AirFastTickets.co.uk are cheaters and they rise trip price, right after coupons were ?activate? on 1 April at 2pm. My coupon code is XXXX and security code is YYYY?.
Oczywiście za XXXX i YYYY wpisujemy swoje numery:) Maila wysyłamy z adresu na który się zarejestrowaliśmy w grouponie UK.
Wszystkich którzy zakupili kupony przepraszam za problemy wynikła z ich realizacją, ale nikt raczej się nie spodziewał takiego zachowania serwisu?
Mogło być tak pięknie, a wyszło jak zwykle :(
Mail wysłany…
Napisałe kolejnego maila do Greków, zobaczy co (i czy wogole) odpiszą…
Ja jeszcze napisałem jednego maila do Greków (na ostatniego mi nie odpisali) i zaraz piszę do Gruopona. Szkoda, baardzo szkoda, ze tak to się skończyło…. :(
@Mleko: nie ma co przepraszac, każdy kupujący powinien był być świadom, że jest szansa, że nic z tego nie będzie. Poza tym pogrubioną czcionką pisałeś o tym w tekście.
Nie ma co płakać i dywagować, zwracamy kupony i żyjemy dalej szukając kolejnych okazji :)
Własnie dostałem maila od “[email protected]”, z moją rezerwacją i dopiskiem “Cancelled without penalty !”. Co to w ogóle za firma i dlaczego oni mieli moją rezerwację z danymi?
TravelStoreMaker dostarcza system do rezerwacji lotow/hoteli dla AirFastTickets (i nie tylko pewnie)
no to zaraz pisze do groupona
mi grecy odpisali , że Ryanair nie wróci do systemu i jak chciałem sobie go rezerwować to spokojnie moge oddawać kupony do Groupona.
Odpowiedziałem na tego maila (choć zupełnie bez nadziei na odpowiedź) z prośbą o powody anulowania rezerwacji. Tak jak w przypadku dwóch ostatnich maili do Greków i tym razem bez odpowiedzi.
właśnie dostałem odpowiedź z Groupon, że kupony zostały anulowane, a środki pobrane za 2 kupony zostaną mi zwrócone w ciągu maksymalnie 5 dni. Nie podawałem w mailu żadnuch danych dotyczących kuponów i nie było żadnych problemów. Dobrze, że Groupon zachował w tym wszystkim klasę. W końcu to nie ich wina, że zawarli umowę z dość niepoważnym klientem. No i najwazniejsze, że nie ma strat w środkach za próbę wykorzystania kuponów.
A dostał ktoś dzisiaj w ogóle jakąś odpowiedź na jakiegoś maila od Greków? Wszystkich olewają czy tylko mnie?
Sprawdziłem sobie sam lot Berlin – Paryż – Berlin (koszt 89,5eur AirBerlinem), sprawdziłem sam hotel w Paryżu (3* Euro Hotel Rungis ,koszt 3 nocy 174eur). Teraz zgadnijcie ile wyliczyło mi za podróż tymi samymi liniami w tym samym terminie na ten sam okres w tym samym hotelu gdy szukałem używając opcji flight+hotel :) Podpowiem że wcale nie wyszło 263,5eur :P
Wyszło 350eur czyli około 90eur więcej, czy to nie jest perfidne z ich strony?